اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807034077411752

اهمیت سرویس دوره‌ای لوازم خانگی

کد: 139807034077411752

http://bit.ly/2mD43HZ

، تهران , (اخبار رسمی): همواره همه انسان‌ها در تلاش هستند تا بتوانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند و به جای خرج کردن برای مسائل جانبی، برای مسائل مهم زندگی هزینه کنند.

اهمیت سرویس های دوره ای لوازم خانگی
اهمیت سرویس دوره‌ای لوازم خانگی

یکی از این هزینه‌های جانبی، هزینه کردن برای تعمیرات لوازم خانگی است، زمانی که وسیله‌ای برقی خریداری می‌شود، این توقع وجود دارد تا چند سال به خوبی کار کند و خراب نشود، برای اینکار نیاز است، در ابتدا وسیله‌ای با کیفیت خریداری شود، اما حتی اگر لوازم خانگی که خریداری شده دارای کیفیت زیادی هم باشد پس از گذشت مدتی ممکن است دچار خرابی شود.

به همین دلیل لازم است که در مدت زمان‌های مشخصی به چکاب دوره ای یخچال و سایر وسایل پداخت تا کمتر شاهد خرابی آنها بود.

با سرویس‌های دوره‌ای دستگاه‌هایی مانند یخچال فریزر که قیمت بالایی دارند و برای خریداری مجدد آنها نیاز به صرف هزینه زیادی است، بهتر است سرویس‌های دوره‌ای را فراموش نکرد.

در این حالت به جای پرداخت یک باره هزینه خرید و یا هزینه‌های بالای تعمیرات، با هزینه‌های خیلی کمی می‌توان برای سال‌های زیادی از دستگاه‌های برقی خود استفاده کرد.

با اینکار در دوره‌های مشخصی مشکلات جزئی لوازم خانگی برطرف خواهند شد و دیگر تبدیل به مشکلات بزرگتر نمی‌شوند.

مزیت دیگر این کار این است که حتی علاوه بر کاهش هزینه‌های تعمیرات، در هزینه‌‌های دیگری مانند، قبوص مصرف انرژی صرفه جویی خو اهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکسان سرویس

تکسان سرویس دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی از جمله: سامسونگ، ال جی، دوو، آاگ، بوش، اسنوا است، مجموعه ما با بکارگیری تکنسین های متخصص و متعهد در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار