اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804243855011752

روش‌هایی برای بالابردن عمر مفید یخچال

کد: 139804243855011752

http://bit.ly/30xcXFa

، تهران , (اخبار رسمی): در صورت استفاده غلط از یخچال خیلی زود ممکن است یخچال با مشکل مواجه شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. در این ادامه روش‌هایی برای بالا بردن عمر مفید یخچال بررسی شده که در ادامه آمده است.

روش هایی برای بالابردن عمر مفید یخچال
tecsonservice.com

می‌توان گفت گران‌ترین وسیله برقی داخل اشپزخانه یخچال فریزر است که در صورت استفاده غلط از آن خیلی زود ممکن است که با مشکل مواجه شود و نیاز به تعمیر پیدا کند.

یخچال فریزر مناسب بخرید

برای اینکه در مصرف برق صرفه جویی کرد لازم است یخچالی خریداری شود که برق کمتری را مصرف کند. تقریبا تمام یخچال فریزرهای جدید و استاندارد از این ویژگی استفاده می‌کنند، برای همین به منظور اینکه هزینه کمتری را هنگام خرید پرداخت، یخچال با مصرف انرژی بیشتری را باید خرید. پرداختن هزینه کمتر در زمان خرید ممکن است باعث پرداخت هزینه‌های بیشتری در بهای برق مصرفی شود. پس اگر نخستین بار هزینه بیشتری برای خرید یخچال کم مصرف تر پرداخته شود در آینده نیازی به پرداخت هزینه‌های بالای برق و انرژی نیست.

مرتبا کویل‌های یخچال تمیز شود

کویل‌های یخچال همان لوله‌های کوچکی هستند که در پشت یخچال قرار دارند، این بخش گرمای تولید شده در دستگاه را خارج می‌کند، اگر این قسمت گرد و خاک داشه باشد و تمیز نباشد، گرما از آن خارج نمی‌شود و داخل یخچال را گرم می‌کند.

تعویض لاستیک‌های درب یخچال

درب یخچال دارای لاستیک است که جلوی نفوذ هوای گرم به داخل یخچال و خروج هوای سرد از داخل آن می‌گیرد. اگر این لاستیک‌ها خراب شده باشند و یا اینکه شل شوند درب به خوبی چفت نخواهد شد و هوای گرم وارد یخچال می‌شود.

دمای داخلی یخچال باید به خوبی تنظیم شود

توصیه نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ این است که دمای یخچال را بین 36 تا 38 درجه تنظیم کرد. اگر دما بیش از حد باشد باعث می‌شود که مواد غذایی داخل یخچال یخ بزنند و مصرف انرژی افزایش پیدا کند و یا اگر دما بیشتر تنظیم شود مواد غذایی داخل یخچال خراب خواهند شد و فاسد می‌شوند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تکسان سرویس به آدرس tecsonservice.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکسان سرویس

تکسان سرویس دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی از جمله: سامسونگ، ال جی، دوو، آاگ، بوش، اسنوا است، مجموعه ما با بکارگیری تکنسین های متخصص و متعهد در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار