اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802213670811675

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 99-98

کد: 139802213670811675

http://bit.ly/2YlPDZY

، تهران , (اخبار رسمی): شرایط ورود به مدارس شاهد با توجه به مناطق و انتخاب مدرسه برای هر کدام از مقاطع تحصیلی متفاوت است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99
شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران98-99

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 در سه مقطع صورت می‌گیرد که برای هر کدام از مقاطع هم شرایط ثابت وجود دارد، هم شرایط متغیر

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 شامل سه مقطع است که برای هر کدام از مقاطع شرایطی متغییر وجود دارد. شرایط ثابت همان شرایط عمومی هستند که برای همه دانش آموزان ثابت است و شرایط متغیر برای برخی از پایه‌ها اختصاصی است.

اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران با چه کسانی است؟

اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 با سهمیه‌های ایثارگران است که شامل 13 مورد است.

سهمیه‌های آزاد مدارس شاهد تهران کدامند؟

گروه‌های زیر دارای سهمیه عادی هستند: 

  1. فرهنگیان
  2. آزادگان
  3. دانش آموزان ممتاز و دارای مدال
  4. حافظ قرآن مجید
  5. و..

شرایط ورود به مدارس شاهد تهران 98-99

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 در سامانه سجا برای تمامی مقاطع متفاوت است. شرایط ورود به مدارس شاهد در سه مقطع اول ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه به شرح زیر است:

شرایط ورود به مدارس شاهد اول ابتدایی تهران 98-99: افراد باید شرایط عمومی ثبت نام را داشته باشند (کسب امتیازات مطابق جدول امتیاز بندی لازم است).

شرایط ورود به مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99: از شرایط ورود به مدارس شاهد راهنمایی این است که دانش آموز نهایتا باید در یک درس مقیاس «خوب» و مابقی دروس وی دارای مقیاس «خیلی خوب» باشد.

شرایط ورود به مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98-99: از شرایط ورود به مدارس شاهد راهنمایی این است که دانش آموز قبولی خرداد ماه پایه نهم باید دارای معدل کل حداقل 17 باشد و شرایط علمی در انتخاب شاخه و رشته تحصیلی را داشته باشد.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از جدیدترین شرایط ثبت نام مدارس شاهد، اطلاع از سهمیه‌ها و نحوه امتیازبندی مدارس شاهد و .. به سایت مشاوران درخت دانش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش