اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980221367116450

سازگاری بیشتر اتوماسیون اداری دیدگاه ۵ با نیازهای سازمان‌های مشتری

کد: 13980221367116450

http://bit.ly/2HgJqZL

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون، انطباق و سازگاری اتوماسیون اداری دیدگاه ۵ با نیازهای سازمان‌های مشتری را از دلایل اصلی مهاجرت کاربران به نسل پنجم نرم‌افزارهای این مجموعه، دانست.

سازگاری بیشتر اتوماسیون اداری دیدگاه ۵ با نیازهای سازمان‌های مشتری
سازگاری بیشتر اتوماسیون اداری دیدگاه ۵ با نیازهای سازمان‌های مشتری

داشبوردهای مدیریتی نیز در دیدگاه ۵ با هدف ارائه بهترین ابزار کنترل عملکرد سازمان‌ها به مدیران و مدیریت فرآیندها و شناخت نواقص طراحی و توسعه یافته‌اند

نیما ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: رضایت کاربران از امکانات نسل پنجم اتوماسیون اداری نشان می‌دهد در تغییر نسل دیدگاه،‌ موفق عمل کرده‌ایم.
وی، متناسب‌سازی کارایی نرم‌افزارها با نیاز مشتری را از مهمترین دلایل استقبال سازمان‌ها و مهاجرت آنها به دیدگاه 5 دانست و افزود: قابلیت کارکرد نرم‌افزار با مرورگرهای مختلف (Multi Browser) بسیار مورد توجه سازمان‌ها قرار گرفته است؛ به این معنی که کاربران می‌توانند نرم‌افزار را در همه مرورگرها به ویژه روی FireFox و Chrome و حتی بر روی Mac، استفاده کنند.
وی ادامه داد: همین یک قابلیت به تنهایی نشان می‌دهد که اتوماسیون اداری دیدگاه در نسل پنجم با نیازهای سازمان‌های مشتری انطباق بیشتری یافته و در آن به افزایش سرعت و راحتی کاربری، توجه جدی شده است.
ابراهیم‌زاده یادآور شد: با توجه به فاصله زمانی بین دیدگاه 4 و 5 افزایش سرعت نرم‌افزارها، بهبودها، سطح قابلیت‌ها و امکانات در نسل پنجم اتوماسیون اداری دیدگاه را می‌توان قابل توجه و پُر اهمیت، دانست.

نیازسنجی؛ شرط بهبود نرم‌افزارها
به گفته وی، در نسل پنجم دیدگاه، تغییرات و بهبودها متناسب با نیازهای مدیران و کاربران تقسیم‌بندی، طراحی و اجرا شده‌اند و با توجه به مفاهیم جدید اتوماسیون اداری دائما در حال به روز رسانی هستند.
کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون خاطرنشان کرد: به روز بودن تغییرات نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری در پروژه زاگرس علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات در سایر نرم‌افزارهای اداری نیز ادامه خواهد یافت و بازنگری‌های کلی و اعمال تمام نیازمندی‌های سازمان‌ها متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات زاگرس، صورت خواهند گرفت.

ابراهیم‌زاده با تاکید بر نیازسنجی پیوسته چارگون از مشتریان گفت: با توجه به اینکه تغییر نسل‌ نرم‌افزارها و امکانات جدید به طور طبیعی سازمان‌های مشتری را به سمت درخواست‌ها و نیازهای جدید سوق می‌دهند تلاش کرده‌ایم تا همواره از نظرات و خواست‌های کاربران جهت افزایش کارآیی‌ ابزارها بهره ببریم.
وی با بیان اینکه در بازار نرم‌افزارهای سازمانی، مجموعه دیدگاه از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است،‌ افزود: آمارها می‌گویند در حال حاضر سهم عمده‌ای از بازار رقابتی در تصاحب نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه‌ است.

 یکپارچه‌سازی مدیریتی
کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون اضافه کرد:‌ هر چند که سایر شرکت‌ها نیز تلاش‌های خوبی در زمینه رشد بازار داشته‌اند؛ اما بر اساس آمار، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه همچنان از لحاظ تکنولوژی، کارکرد و کاربری بر سایر نرم‌افزارها تقدم دارند.
به گفته وی در نسل پنجم نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات ‌سایر نرم‌افزارها مانند جلسات، کارها، تابلوی اعلانات و داشبورد مدیریتی نیز در قالب یکپارچه‌سازی مدیریتی توسعه و بهبود یافته‌اند.
کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون خاطر نشان کرد: در همه این نرم‌افزارها تلاش شده تا با پوشش نیازها و ارائه قابلیت‌های بیشتر زمینه،‌ نظارت، ‌کنترل و بهره‌وری سازمانی به کاربران اعطا شود.
وی تصریح کرد: به عنوان مثال بهینه‌سازی جلسات، اصلی‌ترین محور برای توسعه و ارتقای این نرم‌افزار بوده است. در کنار آن،‌ ارتقای چابکی و پویایی بیشتر سازمان‌ها در بستر کار تیمی و مشارکتی نیز محور توسعه نرم‌افزار کارهاست.
به گفته وی، آسان‌سازی ارتباطات سازمانی و شفافیت اطلاعات، مهمترین هدف در طراحی و تولید نرم‌افزار تابلوی اعلانات بوده‌است.

داشبورد مدیریتی؛ ابزاری برای شناخت نواقص
ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: داشبوردهای مدیریتی نیز در دیدگاه ۵ با هدف ارائه بهترین ابزار کنترل عملکرد سازمان‌ها به مدیران و مدیریت فرآیندها و شناخت نواقص طراحی و توسعه یافته‌اند.
به گفته وی، این ابزار در اتوماسیون اداری دیدگاه می‌تواند نقاطی در سازمان که نیاز به بهبود روال‌ و فرآیند دارند را مشخص و کمک کند تا نواقص سازمان در روال نامه‌نگاری و گردش مکاتبات اداری مشخص شوند؛ مثلا با این ابزار مدیران می‌توانند بررسی کنند که چه مدت زمانی برای رسیدگی به نامه‌های دریافتی توسط هر فرد و هر واحد صرف می‌َشود.
ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: داشبوردهای مدیریتی و هر ابزاری که مدیران را به سوی بهره‌وری و پویایی سازمانی سوق دهند از نقاط قابل توسعه در نسخه‌های آتی اتوماسیون اداری دیدگاه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار