اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803013702311928

نقش «اسپید» در افزایش بهره‌وری

کد: 139803013702311928

http://bit.ly/2HuEqk4

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه «اسپید» الگویی مناسب در بهینه سازی مصرف انرژی، زمان و نیروی انسانی در حوزه خدمات حمل و نقل کسب و کارهاست.

قش «اسپید» در افزایش بهره‌وری
نقش «اسپید» در افزایش بهره‌وری

این شرکت با بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوشمند مسیریابی و ناوگان موتوری مجرب نقش مهمی در کاهش هزینه‌های حمل و نقل دارد و با اجرای طرح‌های دانش بنیان در بهینه‌سازی مصرف سوخت و صرفه‌جویی در زمان نیز بسیار موفق عمل کرده است.

اول خرداد در ایران با عنوان روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف شناخته می‌شود. بهره‌وری استفاده‌ی بهینه از نیروها، سرمایه، زمان، منابع و همه امکانات موجود برای تولید و یا ارائه خدمات است. در تمام کشورهای جهان برای دستیابی به رشد اقتصادی بیشتر به اصل بهره‌وری توجه ویژه‌ای می‌شود. شرکت‌های حمل و نقل درون شهری یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش میزان مصرف انرژی در شهرها و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه به شمار می‌آیند.

کاهش هزینه حمل و نقل

در دوره‌ای که فروشگاه‌ها بیش از پیش در فضای مجازی مشتریان خود را پیدا می‌کنند و کسب و کارهای آنلاین بسیاری از محصولات خود را در فضای اینترنت به مشتریان می‌فروشند، استفاده از یک سامانه‌ی حمل و نقل منظم و پرسرعت راه حل خلاصی از هزینه‌های استخدام یا سفارش یک به یک پیک‌ها و پرداخت موردی و گزاف به افراد مختلف برای رساندن کالا به مشتری به حساب می‌آید.

سامانه حمل و نقل اسپید با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، آدرس‌ها و مقاصد ارسال کالا را دسته‌بندی  می‌کند و از این طریق هزینه‌ی اعزام پیک‌ها سرشکن شده و قیمت تمام شده ارسال کاهش می‌یابد.

صرفه‌جویی در وقت

تجمیع محصولات ارسالی در انبار شرکت حمل و نقل، حتی فروشندگان را از مراجعه‌ی هر روزه و متوالی به انبار برای خارج کردن محصولات سفارش داده شده خلاص می‌کند. به عنوان مثال در سامانه اسپید مجلات و نشریات بعد از چاپ مستقیما به دفتر اسپید ارسال می‌شود و اسپید این امکان را دارد که به شکل یک انبار موقت تا زمان ارسال آنها را نگهداری کند و سپس کار توزیع مستقیما از دفتر اسپید انجام می‌شود. از طرفی الگوریتم‌های هوشمند اسپید از طریق نرم افزاری که در اختیار اپراتورها و موتورسواران اسپید است(سامانه‌ی هوشمند توزیع بسته)، مقاصد جغرافیایی مشترک را دسته بندی می‌کند و کم ترافیک‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر را در اختیار می‌گذارد تا سفیران اسپید در حداقل زمان بیشترین سفارش را به دست مشتریان برسانند.

مصرف بهینه سوخت

جابه جایی نقطه به نقطه در ابر شهر پرترافیکی مثل تهران مستلزم صرف انرژی زیادی است. اگر قرار باشد برای رساندن هر بسته یا یک کارت دعوت و یا یک مجله به نقطه دیگری در شهر، هر روز یک نفر از محله‌ای به محله‌ی دیگر برود، عملا جابجایی در شهر دشوار و چه بسا غیر ممکن شود. گره کور ترافیکی شهرهای بزرگ ایران سالانه میلیاردها تومان هدر رفت سوخت را به دنبال دارد. بنا بر  آمارهای رسمی مصرف بنزین در ایران روزانه بیش از ۹۰ میلیون لیتر است. از طرفی طبق اظهارت مقامات شهرداری تهران معمولا سفرهای درون شهری با ۵۰ درصد تاخیر بخاطر ترافیک روبرو هستند. این یعنی بخش بزرگی از منابع انرژی کشور روزانه به دلیل گیر کردن در ترافیک از بین می‌رود. این اتلاف انرژی می‌تواند به وسیله یک خودروی شخصی، یا یک اتوبوس عمومی و یا حتی توسط یک موتورسواری که برای تنها یک نامه از این سوی شهر به آن سوی شهر می‌رود، اتفاق بیفتد. در حالی که می‌توان با سپردن مسوولیت ارسال بسته‌ها، دعوتنامه‌های همایش و رویداد و یا مجلات و نشریات و کتاب‌ها به یک سامانه حمل و نقل، حجم بزرگی از این سفرها را در یک سفر خلاصه کرد و از مصرف مقادیر متنابهی سوخت جلوگیری کرد.

بهره‌وری نیروی انسانی

اسپید الگوی مناسبی برای درک چگونگی استفاده بهینه از نیروی انسانی است. آموزش شرط اول برای بالا بردن بازده و راندمان نیروی انسانی هر مجموعه‌ای به حساب می‌آید و نیروهای اسپید به محض آغاز کار با این مجموعه آموزش می‌بینند تا مسوولیت خود را بشناسند. عملکرد فعالان در اسپید مطابق با چارچوب‌هایی است که برای یک سامانه حمل و نقل منظم و دقیق ضروری‌ست. آموزش همه نیروها به ویژه سفیران اسپید در حوزه توزیع نشریات و مجلات، رساندن دعوتنامه‌ها و همچنین کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی، بطور مستقیم بازدهی و کیفیت عملکرد آنان را در ارائه خدمات به مشتریان بالا برده است. بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سامانه‌ی هوشمند توزیع بسته و نرم افزارهایی که به یک سفیر اسپید در مسیریابی درست کمک می‌کند از دیگر مزایای اسپید است که بهره‌وری نیروی انسانی و خدمات اسپید را بالا برده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات اسپید می‌توانند به وبسایت جدید این موسسه‌ی پیشرو در حمل ونقل مدرن به آدرس speeddeliv.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه پخش و توزیع هوشمند اسپید

شرکت فن آوران ایده گستر چینه سهامی خاص صاحب امتیاز سامانه اسپید است. این شرکت برای اجرای ایده های ناب استارتاپی راه اندازی شده و تمامی سعی خود را می کند تا با استفاده از پتانسیل های بالای نیروی انسانی جوان، با استعداد و پر انژی ایران عزیز قدمی در راستای تعالی و کارآفرینی و به روز رسانی فرآیندهای سنتی بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]