راهکارهایی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

کد: 139803023702611744

http://bit.ly/2Mvfv4n

، (اخبار رسمی): تیک آبی اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای این است که به همه نشان داد، رئیس کیست! در این مقاله به واجدان شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام، نحوه درخواست برای تیک آبی و راهکارهایی برای دریافت سریع‌تر این نماد با ارزش و افزایش اعتبار پیج‌ ارایه می‌شود.

راهکارهایی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام
دریافت تیک ابی اینستاگرام تهیه و تولید مقاله توسط وب‌سایت کاوشا

قابلیت Verified Badge اینستاگرام به کاربر اینستاگرام این امکان را می‌دهد که اکانت رسمی یک برند یا فرد مشهور را در میان انبوهی از اکانت‌های فیک آن بشناسد. در ادامه کاوشا مطالبی در این خصوص آورده است.

تیک آبی اینستاگرام چیست و به چه دردی می‌خورد؟

یکی از مشکلاتی که بعد از گسترش شبکه‌‌های اجتماعی به وجود آمد، افزایش اکانت‌های فیک بود. در واقع افراد زیادی (به هر دلیلی!) اقدام به ایجاد صفحات فیک از افراد معروف و سلبریتی‌ها و یا برندهای معتبر بازار کردند. بالاخره هر کسی می‌تواند در اینستاگرام، اکانت بسازد و ادعا کند که یک برند معتبر یا سلبریتی است؛ در حالی که اینستاگرام به هیچ وجه قادر به جلوگیری از آن نیست. به همین دلیل، این شبکه اجتماعی محبوب تصمیم گرفت تا با ارائه روشی خاص، اکانت‌های رسمی را از نمونه‌های فیک جدا سازد و هرکسی به راحتی متوجه این موضوع شود. این گونه بود که تیک آبی یا همان Verified Badge به‌دنیا آمد.

نحوه ثبت درخواست برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای این کار کاربر وارد صفحه پروفایل خود شده و بعد از باز کردن منو، از بخش پایین وارد تنظیمات شوید. حالا باید در بخش اکانت، گزینه Request Verification را انتخاب کرد.

صفحه جدیدی پیش روی قرار می‌گیرد که شامل گزینه‌هایی برای معرفی است. فیلد اول که username یا همان نام اکانت‌ بوده که معمولا از قبل نوشته شده است؛ با این حال بد نیست که آن را چک کرد. فیلد دوم، نام کامل او را می‌خواهد. باید توجه شود که نام کامل باید همانی باشد که در مدارک معتبر (گواهینامه، پاسپورت و…) درج شده است. آخرین بخش نیز مربوط به ارسال مدارک می‌شود. باید تصویری از گواهینامه رانندگی، پاسپورت، شناسنامه و یا هر مدرک معتبری را که نشان‌دهنده شخص است، ضمیمه اطلاعات ارسالی شود. در نهایت بر روی گزینه Send کلیک شود تا بعد از بررسی توسط اینستاگرام، تیک آبی به کاربر اعطا شود.

چگونه شانس دریافت تیک آبی را می‌توان بالا برد؟

پروسه تایید اکانت، به همین راحتی نیست و گاهی چندین ماه به زمان نیاز دارد. اما می‌توان با انجام برخی روش‌های تست شده، زمان انجام این پروسه را کاهش داد. تمام روش‌های معتبر و موجود در ادامه به صورت متنی و کامل قرار داده شده است:

– برای اکانت خود صفحات فیک بسازید!

دلیل اصلی به وجود آمدن تیک آبی اینستاگرام، مشخص کردن اکانت رسمی از نمونه‌های فیک است. بنابراین نیازی به گفتن نیست اما اگر اکانت، صفحات فیک نداشته باشد، دلیلی هم برای دریافت این نشان نخواهد داشت. اگر کاربری، شخصیتی معروف است که مسلما تاکنون اکانت‌های فیک زیادی برای او ایجاد شده و کار او راحت‌تر است؛ اما اگر محبوبیت کمتری دارد و یا می‌خواهد به هر قیمتی که شده تیک آبی را بگیرد، باید خودش آستین را بالا بزند و اکانت فیک بسازد.

در این روش همچون تمامی اکانت‌های فیک، باید یک پیج اینستاگرام با اطلاعات مشابه ساخته شود و از پست‌ها و تصاویر مربوط به خود شخص در آن استفاده کرد، به گونه‌ای که کاملا شبیه به اکانت رسمی به‌نظر برسد (می‌توان پست‌های پیج اصلی را کپی کرد). صرفا به ساخت چند اکانت ساده نباید اکتفا کرد و در آن حتی بیشتر از پیج اصلی خود نیز باید فعالیت داشت. با این کار اینستاگرام مجاب می‌شود که چون تعداد صفحات مشابه فعال در رابطه با کاربر فوق در این شبکه اجتماعی زیاد است، بنابراین باید راهی برای مشخص شدن او در میان همه به وجود آید که آن هم چیزی نیست جز تیک آبی!

– محبوبیت بیشتری در اینستاگرام به دست آورید

دومین راه مجاب کردن اینستاگرام برای اعطای تیک آبی، محبوبیت است. مسلما پیجی که در اینستاگرام فعالیت خوبی داشته باشد و محبوب‌تر به نظر برسد، توجه همه را به خودش جلب خواهد کرد. بنابراین بهتر است که با به‌کارگیری روش‌های درست، پیج خود را محبوب‌تر کرد. از جمله مهم‌ترین عوامل برای این منظور، تعداد فالورها است. شاید با خرید فالور بتوان این عدد را یک‌ شبه از فرش به عرش رسانید اما باید دانست که اینستاگرام به راحتی فالورهای فیک‌ را تشخیص خواهد داد؛ بنابراین اینستا را نمی‌توان گول زد و بهتر است که قید خریدن فالور را زد.

از جمله عوامل موثر در افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام، بالا بردن تعداد لایک‌ها، کامنت‌های بیشتر، استوری و هایلایت و تبلیغات هدفمند است. می‌توان با فعالیت منظم و تبلیغات هدفمند خیلی زود به نتایج شگفت‌انگیز دست یافت. مورد آخر هم که پست‌ها است. با این حال هیچ‌وقت از معجزه هشتگ‌ها و به خصوص کپشن‌ها نباید غافل شد. 

- لینک کردن اکانت با سایر شبکه‌‌های اجتماعی

اگر کاربر یک سلبریتی و یا صاحب یک برند معتبر است، مسلما به اینستاگرام اکتفا نمی‌کند و در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت خواهد داشت. بنابراین بهتر است که در شبکه‌های اجتماعی معتبر و بزرگی همچون توییتر، فیسبوک و یوتیوب برای خودش (با اطلاعات مشابه پیج اینستاگرام) اکانت بسازد و در آن‌ها فعالیت کند. مرحله بعدی، لینک کردن این حساب‌ها با اینستاگرام است. زمانی که این شبکه در جستجوی صحت اطلاعاتاست، مسلما با دیدن فعالیت مشابه در سایر شبکه‌های اجتماعی اعتبار بیشتری برای او قائل شده و اکانت‌ را به رسمیت خواهد شناخت. این قدم بزرگی برای دریافت Verified Badge اینستاگرام است.

– دریافت تیک آبی سایر شبکه‌های اجتماعی

تیک آبی، مختص به اینستاگرام نیست و در شبکه‌های اجتماعی نیز چنین مواردی وجود دارد. با این حال ممکن است شرایط برای دریافت این نشان در شبکه‌های دیگر راحت‌تر باشد و زودتر بتوان به مراد دل‌ رسید. حال باید تصور کرد که اینستاگرام به اکانت در جاهای دیگر سر بزند و با تیک آبی هم مواجه شود! رسما کولاک به پا خواهد شد و تیک آبی را دو دستی تقدیم‌ آن کاربر می‌کند.

با کلاس بودن تنها داشتن چند حساب در شبکه‌های مختلف و یا تعداد لایک و فالور بالا نیست. فرد باکلاس، بدون شک شخصی منظم است؛ بنابراین پیج با کلاس هم باید نظم داشته باشد. کاربران باید تمام تلاش خودشان را به‌کار بگیرند تا پست‌ها در زمان‌های مشخصی از شبانه روز منتشر شوند. نکته دیگر قوانین است؛ باید سعی شود توجه بیشتری به پست‌های خود داشت و در قرار دادن آن‌ها، قوانین اینستاگرام را رعایت کرد.

هر برند معتبری برای خود یک لوگوی اختصاصی دارد و مسلما اگر این لوگو بر روی پست‌‌های کاربر باشد، احتمال گرفتن تیک آبی بالا می‌رود. بد نیست از یک استایل خاص و مشخص نیز در پست‌های بهره‌ برده شود و خود را خاص‌تر از بقیه جلوه داد. یک پیج باکلاس، هیچوقت توهین نمی‌کند و یا نیازی به قرار دادن تبلیغ ندارد. بنابراین از این موارد هم باید پرهیز شود.

– صدای‌ خود را به گوش مسئولان برسانید!

اگر جای اینستاگرام باشید، به کسی که یک بار درخواست داده و رفته، بیشتر توجه می‌کنید یا کسی که مدام پیگیر ماجراست؟ بنابراین بهتر است که هر از چندگاهی به اینستاگرام ایمیل زده و شرایط خود را بازگو کرد و گفت که با وجود تعداد پیج‌های فیک بالا، لازم است تا پیج اصلی را به کاربران نشان دهید.

– صبر، صبر و باز هم صبر

هر چیزی قیمتی دارد و مسلما نشان با ارزشی همچون تیک آبی، قیمتش بالاست و نباید به همین زودی‌ها به دست آید. در صورت اجرای تمام راهکارهای بالا، باز هم کاربر باید صبر کند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترفندهای اینستاگرام می‌توانند به سایت نقد و بررسی اپلیکیشن کاوشا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نقد و بررسی اپلیکیشن - کاوشا

وب‌سایت کاوشا به منظور افزایش آگاهی شما از دنیای اپلیکیشن و بازی موبایلی، در اسفندماه سال ۱۳۹۷ متولد شد. رسالت ما در این سایت، نقد و بررسی منصفانه اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی است تا بتوانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. در کنار این مورد، ما اپ‌های مختلف و کاربردی را نیز به شما معرفی می‌کنیم و در بخشی دیگر سعی کرده‌ایم تا با آموزش بهترین ترفندها، شما را در استفاده از اپ و بازی‌های معروف یاری کنیم تا به صورت حرفه‌ای‌تری کار خود را دنبال کنید.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی