کد: 139806013977611744

راهکاری برای دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام با یک ترفند ساده برای اندروید و ایفون

کد: 139806013977611744

http://bit.ly/2KSOXrb

، (اخبار رسمی): یکی از بهترین ویژگی‌های اینستاگرام، استوری‌های آن است اما متاسفانه امکان دانلود استوری اینستاگرام در این شبکه‌ اجتماعی وجود ندارد. در ادامه به‌صورت کامل نحوه دانلود استوری و یا دانلود هایلایت اینستاگرام برای اندروید و آیفون توضیح داده شده است.

دانلود استوری اینستاگرام  با یک ترفند ساده برای اندروید و ایفون
آموزش دانلود استوری اینستاگرام برای اندروید و ایفون

یکی از بهترین ویژگی‌های اینستاگرام، استوری‌های آن است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. اما متاسفانه امکان دانلود استوری اینستاگرام در این شبکه‌ اجتماعی وجود ندارد. پیش‌تر نحوه دانلود تصاویر اینستاگرام را آموزش داده شده است. 

دانلود استوری اینستاگرام در اندروید با استفاده از اپلیکیشن GBInsta

قبلا نحوه دیدن مخفیانه استوری با این اپلیکیشن را توضیح داده شد. در ادامه بررسی خواهد شد که با استفاده از GBInsta، چگونه می‌توان استوری‌ها را دانلود کرد.

برای این‌کار، ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن را باید دانلود کرد. (این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌‌های اندرویدی موجود است). بعد از نصب و اجرا لازم است با استفاده از اطلاعات ورود خود وارد اکانت اینستاگرام شد.

حال تنها کافی‌ست که استوری مورد نظر را پیدا و بعد از باز کردن استوری، بر روی آیکون ۳ نقطه موجود در کادر پایین زد. در صفحه باز شده جدید، گزینه دانلود وجود دارد و به همین راحتی استوری مورد نظر در گوشی ذخیره خواهد شد.

دانلود استوری اینستاگرام در ایفون

پیش‌تر اپلیکیشن‌های زیادی همچون InstaStory و یا Story Reposter برای دانلود استوری‌های اینستاگرام، موجود بودند که ظاهرا اپل آن‌ها را از فروشگاه نرم‌افزاری خود حذف کرده است. بنابراین فعلا اپلیکیشن مناسبی برای دانلود استوری در آیفون‌های اپل موجود نیست.

البته آن دسته از دوستانی که آیفون‌ خود را جیلبریک کرده‌اند، می‌توانند اپلیکیشن Social Downloader را بر روی گوشی خود نصب کنند. این اپ کاربردی بعد از نصب، با اینستاگرام ادغام شده و امکان ذخیره استوری اینستاگرام را فراهم می‌کند.

با این حال با استفاده از روش دانلود هایلایت اینستاگرام می‌توان استوری‌ها را نیز در آیفون‌های اپل دانلود کرد هرچند که به سادگی اپلیکیشن نیست.

دانلود هایلایت اینستاگرام برای اندروید و آیفون

خوشبختانه برای دانلود هایلایت‌ اینستاگرام نیاز به دانلود اپلیکیشن خاصی نیست و این یعنی کاربران اندروید و آیفون می‌توانند به‌راحتی این کار را انجام دهند. برای این منظور ابتدا می‌بایست وارد سایت Zasasa شد. در کادر وسط صفحه، آدرس کامل پیج اینستاگرامی که قصد دانلود هایلایت‌های آن وجود دارد را باید وارد کرد. یعنی مثلا برای دانلود هایلایت پیج کاوشا با نام Kavoshacom می‌بایست آدرس https://www.instagram.com/kavoshacom/ را وارد کرد.

با اینکار، سایت تمام استوری‌‌ها را دانلود خواهد کرد. برای دانلود هایلایت‌ها می‌بایست تیک مربوطه را در زیر کادر موجود زد. بعد از انجام این‌ مراحل و کلیک بر روی گزینه دانلود، صفحه جدیدی باز خواهد شد که شامل یک کادر برای وارد کردن کد است. در بالای این کادر، یک لینک موجود است که می‌بایست آن را باز کرد و تمام نوشته‌ها را کپی و در کادر مربوطه پیست کرده و بر روی گزینه دانلود استوری زد.

ممکن است سایت بخواهد که دوباره این کار را انجام داد. در نهایت تمام استوری‌ها و هایلایت‌های پیج مورد نظر به‌صورت لیست به نمایش در می‌آید و می‌توان با استفاده از گزینه‌های موجود، هریک را به انتخاب خود دانلود کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترفندهای اینستاگرام می‌توانند به سایت کاوشا به آدرس kavosha.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نقد و بررسی اپلیکیشن - کاوشا

وب‌سایت کاوشا به منظور افزایش آگاهی شما از دنیای اپلیکیشن و بازی موبایلی، در اسفندماه سال ۱۳۹۷ متولد شد. رسالت ما در این سایت، نقد و بررسی منصفانه اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی است تا بتوانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. در کنار این مورد، ما اپ‌های مختلف و کاربردی را نیز به شما معرفی می‌کنیم و در بخشی دیگر سعی کرده‌ایم تا با آموزش بهترین ترفندها، شما را در استفاده از اپ و بازی‌های معروف یاری کنیم تا به صورت حرفه‌ای‌تری کار خود را دنبال کنید.