کد: 139804233848811744

تنها روش پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

کد: 139804233848811744

http://bit.ly/2lubcJC

، (اخبار رسمی): در این مطلب می‌توان به صورت ساده و تصویری نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام را که یکی از سوال‌های پرتکرار کاربران اینستاگرام است، یاد گرفت.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به‌صورت ساده و تصویری ( دیلیت اکانت اینستاگرام )
این عکس توسط وب‌سایت کاوشا و برای آموزش حذف اکانت اینستاگرام تولید شده است

با حذف اکانت اینستاگرام، رسما تمام پست‌ها، استوری‌ها، چت‌های دایرکت، فالوورها، لایک و حتی کلیه‌ی کامنت‌های آن اکانت پاک خواهد شد و دیگر نمی‌توان آن‌ها را بازیابی کرد

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که محوریت اصلی آن بر روی عکس و ویدئو است. کاربران بسیار زیادی در کشور به صورت روزانه از این شبکه استفاده می‌کنند اما به هر دلیلی ممکن است بخواهند اقدام به حذف اینستاگرام کنند. کاربرانی که به دنبال یافتن بهترین و آسان‌ترین راه برای پاک کردن اکانت اینستاگرام خود هستند می‌توانند در ادامه با آموزش حذف اکانت اینستاگرام یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام همراه باشند.

نکاتی که قبل از حذف اکانت اینستاگرام باید به‌ آن‌ها توجه داشت

به دنبال حذف اکانت اینستاگرام، رسما تمام پست‌ها، استوری‌ها، چت‌های دایرکت، فالوورها، لایک و حتی کلیه‌ی کامنت‌ها نیز پاک خواهد شد. پس دیگر نمی‌توان آن‌ها را بازیابی کرد. یعنی عملا دیگر اکانت مورد نظر در اینستاگرام وجود ندارد و هیچ شخصی (حتی با داشتن آی‌دی) نمی‌تواند آن اکانت را در اینستاگرام پیدا کند.

بعد از حذف اینستاگرام دیگر نمی‌توان با همان آی‌دی پیج مجدد ساخت! حتی دیگران نیز قادر به چنین کاری نیستند و آن آی‌دی‌ برای همیشه غیرقابل استفاده خواهد بود.

همچنین دیگر نمی‌توان با همان ایمیل قبلی در اینستاگرام اکانت جدید ساخت! یعنی با حذف اکانت اینستا ایمیل شخص نیز از دیتابیس پاک خواهد شد و امکان ثبت مجدد آن نیست. بنابراین اگر شخصی قصد دارد تنها پیج خود را حذف کند و دوباره با همان ایمیل، صفحه جدیدی در اینستاگرام بسازد، باید قبل از دیلیت اکانت اینستا حتما از طریق تنظیمات پروفایل خود، ایمیل را تغییر دهد. یا می‌تواند از ایمیل‌های جعلی نیز استفاده کند. مهم‌ترین نکته برداشتن ایمیل اصلی از روی پیج است تا بعد از حذف اینستاگرام بتوان دوباره با همان ایمیل، پیج جدیدی ساخت.

حذف حساب اینستاگرام بدون داشتن پسورد آن، امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین اگر پسورد اینستاگرام موجود نباشد، ابتدا بایستی آن اکانت را بازیابی و سپس اقدام به حذف آن کرد.

بعد از حذف اکانت اینستا برای چند روز ابتدا نام پیج به instagrammer تغییر پیدا می‌کند و سپس به صورت کامل آن پیج از صحنه روزگار محو خواهد شد!

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در 4 مرحله

بعد از بررسی نکات قابل توجه، نوبت به آموزش مراحل دیلیت اکانت می‌رسد: 

برای حذف اکانت اینستاگرام نمی‌توان از طریق خود اپلیکیشن مراحل را پیش برد. ابتدا باید از طریق مرورگر گوشی و یا کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شد. سپس باید در صفحه باز شده یوزرنیم و پسورد اکانت مورد نظر را وارد کرد. چنانچه مرورگر به صورت مستقیم وارد اکانت شود می‌بایست این مرحله را نادیده گرفت.

در صفحه باز شده جدید و در بخش ?Why are you deleting your account، باید دلیل حذف اکانت مشخص شود. این بخش اهمیت چندانی ندارد و مهم نیست که چه دلیلی برای حذف اکانت انتخاب می‌شود. تنها کافی‌ست که یکی از گزینه‌ها علامت انتخاب داشته باشد.

به محض انتخاب دلیل، بخش جدیدی در زیر آن ایجاد می‌شود که مجددا پسورد اکانت باید در آن وارد شود. 

بعد از این کار تنها کافی‌ست تا گزینه قرمز رنگ Permanently delete my account را به حالت انتخاب نشانه‌دار کرد و بعد از تایید (یعنی انتخاب گزینه OK در پنجره هشدار) اکانت مورد نظربرای همیشه حذف خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترفندهای اینستاگرام به سایت کاوشا به نشانی kavosha.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نقد و بررسی اپلیکیشن - کاوشا

وب‌سایت کاوشا به منظور افزایش آگاهی شما از دنیای اپلیکیشن و بازی موبایلی، در اسفندماه سال ۱۳۹۷ متولد شد. رسالت ما در این سایت، نقد و بررسی منصفانه اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی است تا بتوانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. در کنار این مورد، ما اپ‌های مختلف و کاربردی را نیز به شما معرفی می‌کنیم و در بخشی دیگر سعی کرده‌ایم تا با آموزش بهترین ترفندها، شما را در استفاده از اپ و بازی‌های معروف یاری کنیم تا به صورت حرفه‌ای‌تری کار خود را دنبال کنید.