کد: 139904184415111744

پیدا کردن بهترین راه برای سرمایه‌ گذاری!

بررسی اپلیکیشن سیگنال

کد: 139904184415111744

https://bit.ly/3gAkdYX

، (اخبار رسمی): مبحث سرمایه‌گذاری این روز‌ها با توجه به شرایط اقتصادی در جامعه داغ شده است و در هر جمعی، زمانی را به چگونگی سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد می‌پردازند و از تجربیات یکدیگر استفاده می‌کنند. امروز تصمیم گرفتیم تا نگاهی جامع به اپلیکیشن سیگنال بیندازیم که به بررسی و تحلیل تمام بستر‌های سرمایه‌گذاری میپردازد

بررسی اپلیکیشن سیگنال
بررسی اپلیکیشن سیگنال در کاوشا

اپلیکیشن سیگنال سعی کرده در صفحه اصلی خودش همه چیز را خیلی شیک در اختیار شما قرار دهد. به همین دلیل در زیر آیتم‌های اصلی شاهد 6 گزینه دیگر هستیم که بار آموزشی اپلیکیشن را به دوش می‌کشند

مبحث سرمایه‌گذاری این روز‌ها با توجه به شرایط اقتصادی در جامعه داغ شده است و در هر جمعی، زمانی را به چگونگی سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد می‌پردازند و از تجربیات یکدیگر استفاده می‌کنند. امروز تصمیم گرفتیم تا نگاهی جامع به اپلیکیشن سیگنال بیندازیم که به بررسی و تحلیل تمام بستر‌های سرمایه‌گذاری پرداخته و به کاربران برای انتخاب بهترین محل برای سرمایه‌گذاری کمک می‌کند. با کاوشا همراه باشید.

اپلیکیشن سیگنال خیلی زود توانسته تا پله‌های ترقی را طی کرده و هم اکنون با بیش از یک میلیون دانلود و کسب امتیاز ۴.۶ یکی از بهترین‌ها در دسته خودش است. این آمار و ارقام برای یک اپلیکیشن ایرانی بسیار عالی ارزیابی می‌شود. طراحی ساده و در عین حال شکیل این اپلیکیشن، کار کردن با آن را برای عموم مردم راحت کرده است. این نقد و بررسی بر روی نسخه 7.3.8 اپلیکیشن مایکت صورت گرفته است.

معرفی بخش‌های اصلی اپلیکیشن سیگنال

در نگاه اول و صفحه‌ اصلی اپلیکیشن، شما آیکن 9 بازار سرمایه‌گذاری اعم از بازار بورس، ارز دیجیتال، سود بانک‌ها، طلا و… را مشاهده می‌کنید؛ که با ورود به هرکدام از آن‌ها، امکانات مختلف دیگری وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم. در تمام موارد، دو گزینه اشتراک‌گذاری و جستجو وجود دارد، با استفاده از گزینه اشتراک گذاری یک اسکرین شات به همراه متنی آماده در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید برای دوستان‌تان بفرستید. در بخش جستجو نیز می‌توانید در اپلیکیشن بچرخید و چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید. البته این قسمت به‌صورت تفکیک شده عمل نکرده و در تمام فضای اپلیکیشن سیگنال جستجو می‌کند.

1. ارز دیجیتال: پس از ورود در صفحه‌ اول، اطلاعات کلی از بازار ارز دیجیتال و دسته بندی‌های بیش‌ترین ارزش، بیش‌ترین رشد، بیش‌ترین کاهش و بیش‌ترین حجم معاملات را می‌توانید مشاهده کنید. در صفحه‌ اخبار که از قسمت بالا امکان انتخاب آن را دارید، آخرین اخبار مربوط به ارز دیجیتال و اتفاقات پیرامون آن در دسترس است. در این بخش با روشن کردن گزینه نوتیفیکیشن، هنگامی که خبر جدیدی پست شود، به شما اعلام خواهد شد. ویژگی خوبی که در قسمت اخبار وجود دارد، امکان نشان‌دار کردن آن‌هاست، در پایین هر خبر، گزینه‌ای وجود دارد که با روشن کردن آن، اخبار مهم را می‌توانید جدا کرده و بعدا در قسمتی مجزا مشاهده کنید.

2. سهام: مانند حالت قبلی در صفحه اول نمایی کلی از بازار بورس به همراه سه دسته‌بندی، نماد‌های پربیننده، بیشترین تاثیر مثبت و بیشترین تاثیر منفی را شاهد هستیم. با استفاده از گزینه‌ بالای صفحه، می‌توانید اطلاعات هر دو بازار بورس و فرابورس را مشاهده کنید. در صفحه‌ فیلترها بیش از ده فیلتر تهیه شده است که کاربر با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده می‌کند. در قسمت عرضه ‌اولیه تمامی اخبار مربوط به آن را می‌توانید پیگیری کنید و با روشن کردن گزینه نوتیفیکیشن، به اپلیکیشن این اختیار را می‌دهید که در هنگام عرضه اولیه‌ها، شما را با خبر کند. در آخرین بخش نیز اخبار قرار گرفته است که تمامی اخبار مرتبط با بورس را پوشش می‌دهد.

3. صندوق‌ها: در این بخش صندوق‌های سرمایه‌گذاری در چهار دسته‌بندی سهامی، مختلط، درآمد ثابت و خاص مرتب شده‌اند. میزان بازدهی و قیمت صدور هر صندوق نیز روبروی آن نوشته شده که با کلیک بر روی آن‌ها، می‌توانید هر کدام را تغییر دهید. در این بخش در قسمت پایین صفحه دو گزینه مرتب‌سازی بر اساس تاریخ با 6 محدودیت و گزینه فیلتر‌نویسی برای دسترسی راحت‌تر به صندوق‌های مورد نظر وجود دارد.

4. بازار جهانی: اپلیکیشن سیگنال در این بخش، ارز‌ کشورهای دیگر را با یکدیگر مقایسه کرده و رشد و کاهش آن‌ها را نسبت به یکدیگر نمایش می‌دهد، علاوه بر این، شاهد مقایسه این ارزها با ارزهای دیجیتال نیز هستیم.

5. بانک‌ها: در این بخش اطلاعات کامل ۳۶ بانک جمع‌آوری شده که شامل وام‌های منتخب بانک‌های مختلف، آخرین اخبار مربوطه و لیستی از نماد بانک‌هاست که با کلیک بر روی نماد هر بانک، اطلاعات جامعی از آن بانک را مشاهده‌ خواهید کرد. در صفحه‌ اول، اطلاعات کلی شامل آدرس سایت بانک، آدرس شعب، نحوه‌ دریافت رمز و ارتباط با بانک وجود دارد. در بخش بعدی اطلاعات و شرایط وام‌هایی که بانک مورد نظر ارائه می‌دهد، آورده شده، و در آخر نیز تمام سامانه‌های مبتنی بر وب آن بانک وجود دارد.

6. طلا و ارز: در این بخش می‌توانید قیمت روز طلا و ارز را ببینید. همچنین قیمت بیش از 30 ارز خارجی از سه مرجع معتبر، قیمت انواع سکه و سپرده‌های سکه و همچنین قیمت طلا و نقره به صورت لحظه‌ای نشان داده می‌شود که همراه با درصد رشد و کاهش آن‌هاست. این بخش نیز مانند بخش‌های دیگر در قسمت آخر، اخبار مرتبط با خود را شامل می‌شود.

7. اوراق مشتقه: در این گزینه به بررسی قیمت زعفران، پسته و زیره پرداخته می‌شود و قیمت آن‌ها در بازار نقدی و آتی پوشش می‌دهد. اخبار مربوطه را نیز از این طریق می‌توانید دنبال کنید.

8. کالا و انرژی: در اینجا قیمت انس فلزات گران‌بها قرار دارد و در بخش دوم، قیمت و مشخصات نفت بازار‌های مختلف و مشتقات آن بررسی شده است. از طریق قسمت اخبار می‌توانید از نوسانات این بازار مطلع شوید.

9. اوراق بدهی: ابتدا یک نمای کلی از بازار بورس وجود دارد، سپس سه دسته بیش‌ترین حجم معاملات، بیش‌ترین ارزش معاملات و بیش‌ترین تعداد معاملات قرار داده شده است. در ستون‌های بعدی، اوراق با سود دوره و اوراق با سود سررسید همراه با جزئیات آن‌ها دیده می‌شود که با استفاده از گزینه‌های پایین صفحه، می‌توانید نحوه ترتیب آن‌ها را تغییر داده و یا با اعمال فیلتر مورد نظر، آن را شخصی‌سازی کنید. با استفاده از قسمت اخبار در ستون آخر می‌توانید بازار را رصد کرده و تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

نگاهی به بخش آموزشی اپلیکیشن سیگنال

اپلیکیشن سیگنال سعی کرده در صفحه اصلی خودش همه چیز را خیلی شیک در اختیار شما قرار دهد. به همین دلیل در زیر آیتم‌های اصلی شاهد 6 گزینه دیگر هستیم که بار آموزشی اپلیکیشن را به دوش می‌کشند. با مورد استقبال قرار گرفتن بازار بورس از سوی مردم و افزایش تعداد آمار ثبت‌نام کنندگان، سامانه احراز هویت الکترونیکی راه‌اندازی شده که اپلیکیشن سیگنال جز اولین مرجع‌هایی است که این امکان را زیر نظر دولت راه‌اندازی کرده است. در اینجا شاهد بخشی با نام “ثبت‌نام و احراز هویت” هستیم که می‌توانید از این امکان استفاده کنید. با توجه به تازگی این کار و این که بسیاری از مردم با مشکلات مختلفی مواجه شوند؛ اپلیکیشن سیگنال قسمتی را قرارداده که در آن به صورت کامل، نحوه ثبت‌نام و احرازهویت را توضیح داده است. در نهایت شاهد بخشی برای پاسخ دادن به سوالات پرتکرار کاربران هستیم تا بتوانید بدون پرسیدن سوال به جواب برسید!

سیگنال به‌صورت حرفه‌ای به آموزش بورس و سهام پرداخته و دسترسی به آن را از طریق صفحه اصلی ممکن ساخته است. با ورود به این بخش، دو قسمت آموزش متنی و پادکست وجود دارد که در هر بخش به ترتیب ۳۴ و ۱۲ سرفصل (در حال حاضر) موجود بوده و به صورت کامل درباره‌ آن‌ها توضیح داده شده است. در قسمت متنی شما با کلیک بر روی هر سرفصل به سایت ارجاع داده داده می‌شوید؛ در سایت علاوه بر مطالعه‌ آموزش، می‌توانید از نظرات مردم نیز استفاده کنید. در بخش پادکست، صداهای از پیش ضبط شده‌ای را می‌شنوید که شامل آموزش‌های صوتی می‌شود؛ در این قسمت وضوح و کیفیت صدا مناسب ارزیابی شده و کاربران به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند. البته هیچ گزینه‌ای برای ذخیره و دانلود پادکست‌ها وجود ندارد و بدون داشتن اینترنت نمی‌توانید به آن‌ها گوش دهید. با سیگنال خیلی راحت می‌توانید یک نوسان گیر بورس حرفه‌ای شوید.

بخش بعدی مربوط به مطالعه و شناخت صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌شود که مانند بخش آموزش قبلی، از دو قسمت متنی و پادکست تشکیل شده است. در اینجا به معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، انواع صندوق، مزایا و معایب آن و… پرداخته می‌شود. سیگنال سعی کرده تا بخشی را هم برای آموزش ارزهای دیجیتالی قرار دهد و در آن انواع ارز‌ها، نحوه خرید و فروش، زیرساخت آن‌ها و تمام آن‌چه که لازم است درباره ارزهای دیجیتالی بدانید، به‌صورت کامل توضیح داده شده است؛ اما این بخش برخلاف بخش‌های قبلی، شامل پادکست نمی‌شود و فقط به صورت متنی در دسترس خواهد بود. در نهایت بخش آخر که بازار طلا و سکه را مورد بحث قرار داده و در آن درباره نحوه سرمایه‌گذاری در این بازار‌ها، نحوه محاسبه قیمت، آشنایی با انواع آن‌ها و بسیاری موارد دیگر آموزش داده شده است. این بخش نیز فاقد آموزش به صورت صوتی بوده و فقط از طریق متن در دسترس است.

سخن آخر

اپلیکیشن سیگنال هیچ اجازه دسترسی از کاربر نمی‌خواهد، مگر برای احراز هویت سجام که باید اجازه دسترسی به دوربین و میکرفون را فعال کنید؛ پس از اتمام ثبت ‌نام و احراز هویت، می‌توانید آن‌ها را خاموش کرده و در این مورد نگرانی نداشته باشید. به‌صورت کلی رابط کاربری اپلیکیشن بسیار ساده و مینیمال طراحی شده و هر شخصی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. سازنده با استفاده از رنگ‌های متفاوت، آیکن‌های زیبا و فونت خوانا سعی کرده تا همه چیز را به صورت تفکیک شده از هم قرار دهد. از لحاظ مصرف باتری نیز سیگنال به‌صورت کاملا بهینه عمل کرده و نگرانی از این بابت وجود ندارد. البته با توجه به دسترسی به اینترنت و یا استفاده از اسپیکر و پخش ویدئو نباید انتظار خیلی بالایی از آن داشت. شما می‌توانید این اپلیکیشن مالی و فوق‌العاده کاربردی را از کافه بازار با حجمی در حدود ۱۲ مگابایت دانلود کنید.

منبع: وب سایت نقد و بررسی اپلیکیشن کاوشا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نقد و بررسی اپلیکیشن - کاوشا

وب‌سایت کاوشا به منظور افزایش آگاهی شما از دنیای اپلیکیشن و بازی موبایلی، در اسفندماه سال ۱۳۹۷ متولد شد. رسالت ما در این سایت، نقد و بررسی منصفانه اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی است تا بتوانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. در کنار این مورد، ما اپ‌های مختلف و کاربردی را نیز به شما معرفی می‌کنیم و در بخشی دیگر سعی کرده‌ایم تا با آموزش بهترین ترفندها، شما را در استفاده از اپ و بازی‌های معروف یاری کنیم تا به صورت حرفه‌ای‌تری کار خود را دنبال کنید.