کد: 139805063896711744

رفع ریپورت اینستاگرام با یک آموزش بسیار ساده در کمتر از 2 دقیقه

کد: 139805063896711744

http://bit.ly/2SK2kwd

، (اخبار رسمی): برای حل ریپورت اینستاگرام، راه‌کارهایی زیادی وجود دارد که ممکن است اکثر افراد نیز با ان آشنا باشند. بعضی از مردم بر این باورند که از طریق دریافت تعداد فراوان کامنت‌های انگلیسی، از شر این مشکل خلاص می‌شوند که اگر این روش‌ها عملی باشند، بسیار زمان‌بر خواهد بود.

رفع ریپورت اینستاگرام با یک آموزش بسیار ساده در کمتر از 2 دقیقه!
رفع ریپورت اینستاگرام در کمتر از 2 دقیقه

بدون شک یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپ‌های دنیای مجازی، اپلیکیشن اینستاگرام است. همه روزه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از این شبکه‌ اجتماعی خارق‌العاده استفاده می‌کنند. بدون شک این اپلیکیشن تصویرمحور توانسته با ارائه قابلیت‌های شگفت‌انگیز، مخاطبان را بسیار راضی نگه دارد و آن‌ها را به شدت وابسته به خود کند.

در ادامه روش‌های حل مشکل ریپورت شدن اینستاگرام بررسی شده است.

یکی از محدود مشکلاتی که این اپ دارد و بسیاری از کاربران با این قضیه روبرو هستند، مسئله ریپورت شدن اینستاگرام است. این مشکل ممکن است به هر دلیلی همچون لایک‌کردن زیاد، کامنت‌های فراوان و عجیب، مزاحم دیگران‌ شدن و اسپم‌شدن از طرف آن‌ها و… پیش بیاید؛ هنگامی که این اتفاق رخ دهد، توانایی‌هایی همچون لایک‌کردن پست‌ها و کامنت‌ گذاشتن برای دیگران وجود ندارد و زمانی که برای این کارها اقدام شود، با اخطار روبرو شده و پیامی حاوی اینکه اکانت شما ریپورت شده و امکان لایک‌کردن و کامنت‌گذاشتن وجود ندارد نشان داده می‌شود.

در قدم اول باید اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و وارد قسمت پروفایل شد. بر روی گزینه Edit Profile کلیک کرده و اگر در قسمت‌های بیوگرافی، وب‌سایت، نام، مشخصات و ... هرچیزی نوشته‌ شده، باید تمامی آن‌ها را پاک کرد. پس از انجام این کار، در صورت داشتن عکس پروفایل، آن را نیز پاک کرده و تا اتمام تمامی مراحل، هیچ عکسی را بر روی اکانت خود قرار نداد.

در قدم دوم باید بخش تنظیمات اپ را باز کرده و اکانت خود را Log Out کرد (این گزینه در آخر لیست تنظیمات قرار دارد). رمز اکانت خود را قبل از انجام این کار باید حتما به یاد داشت مشکلی ایجاد نشود.

در قدم سوم اتصال به شبکه اینترنت را قطع کرده و تلفن‌همراه‌ را باید ری‌استارت کرد. پس از روشن‌شدن تلفن کافیست مجدداً اینترنت خود را وصل کرده، اینستاگرام را اجرا و وارد اکانت شدو تمام!! مشکل ریپورتی کاملا برطرف شده است!

انجام‌دادن این کار کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و به راحتی می‌توان مشکل ریپورت‌بودن خود را حل کرد. این روش بر روی چند دستگاه مختلف تست شده و موفقیت‌آمیز واقع شده است؛ با این حال امکان دارد مشکل حتی با این روش نیز رفع نشود اما با توجه به زمان اندکی که صرف انجام‌دادن این کار می‌شود امتحان کردن آن ارزش دارد.پ

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترفندهای اینستاگرام می‌توانند به سایت کاوشا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نقد و بررسی اپلیکیشن - کاوشا

وب‌سایت کاوشا به منظور افزایش آگاهی شما از دنیای اپلیکیشن و بازی موبایلی، در اسفندماه سال ۱۳۹۷ متولد شد. رسالت ما در این سایت، نقد و بررسی منصفانه اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی است تا بتوانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. در کنار این مورد، ما اپ‌های مختلف و کاربردی را نیز به شما معرفی می‌کنیم و در بخشی دیگر سعی کرده‌ایم تا با آموزش بهترین ترفندها، شما را در استفاده از اپ و بازی‌های معروف یاری کنیم تا به صورت حرفه‌ای‌تری کار خود را دنبال کنید.