اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803093722811928

«اسپید» چیست و چگونه کار می‌کند

کد: 139803093722811928

http://bit.ly/2Qzke3q

، تهران , (اخبار رسمی): اسپید سامانه‌ای‌ است برای توزیع و پخش سریع، آسان و کم هزینه مرسوله‌ها در تمام نقاط تهران که می‌تواند دغدغه‌های انبارش،پردازش و ارسال محصولات را از دوش شما بردارد.

«اسپید» چیست و چگونه کار می‌کند
«اسپید» چیست و چگونه کار می‌کند

اسپید راه حل تجارت‌های آنلاین برای ارتباط با مشتری، حلقه‌ واسط ناشران برای ارائه خدمات به مشترکان و پیک خوش‌خبر برگزارکنندگان رویدادها برای رساندن دعوتنامه‌ها به میهمانان‌شان است.

 اسپید سامانه‌ای‌ست برای توزیع و پخش سریع، آسان و کم هزینه مرسوله‌ها در تمام نقاط تهران که می‌تواند دغدغه‌های انبارش، پردازش و ارسال محصولات را از دوش کسب و کارها بردارد.

اسپید هم اکنون به عنوان ارائه دهنده‌ی خدمات ارسال بار به مشتری برای کسب و کارها (B2B) شناخته می‌شود و این مجموعه سعی می‌کند با بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوشمند از نزدیک‌ترین مسیر و در کوتاه‌ترین زمان مرسوله‌ها را به مقصد برساند.

شرکت‌های مشابه اسپید در دنیا به عنوان شرکت‌های حمل و نقل Same day ،Next day شناخته می‌شوند و در اسپید هم حمل و نقل بسته‌ها در دو شیفت انجام می‌شود؛ صبح و بعد از ظهر.

اسپید مجموعه‌ای از نیروهای آموزش دیده، پرتلاش و دقیق در بخش‌های مختلف است.

در بخش عملیات متخصصان نرم افزار و سخت افزار، در بخش مالی حسابداران مجرب و مسلط به سیستم‌های مدرن مالی صنعت حمل و نقل و در بخش سفیران، موتورسواران قانون‌مدار و جوان با برخورد خوش فعالیت می‌کنند.

«روش کار»

مرحله اول ثبت نام

وبسایت جدید اسپید پیشخوان مجازی برای همه افرادی است که می‌خواهند از خدمات ارسال بسته اسپید در سراسر تهران استفاده کنند.

ثبت سفارش در اسپید به دو صورت موردی یا مستمر انجام می‌شود و مشتریان بسته به نیازشان می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند. (برای آغاز سفارش کافی‌ است اطلاعات تماس در صفحه ثبت سفارش وارد شود تا همکاران این مجموعه در اسرع وقت تماس بگیرند.)

ثبت آدرس و مسیریابی

بعد از ثبت سفارش در اسپید مرسوله‌ها تجمیع و به هاب اسپید در مرکز تهران منتقل می‌شود. سپس آدرس‌ها برای مسیریابی بهینه در سامانه‌ی هوشمند ثبت می‌شود.

الگوریتم‌های هوشمند توزیع بسته، دسته‌بندی کالاهای ارسالی را دقیق‌تر انجام می‌دهد و این امر موجب شده سفیران اسپید برای ارسال بسته‌ها زمان کمتری صرف کنند.

نرم افزار به کار گرفته شده در اسپید حاصل تلاش بچه‌های خود اسپید است و یکی از مهمترین مزایای آن توان یادگیری و تصحیحِ خود است که باعث شده هر بار با استفاده از تجربیات قبلی، مسیریابی دقیق‌تری انجام ‌دهد.

تحویل به مشتری

بسته‌ها بر اساس دسته بندی جغرافیایی مناطق دسته بندی می‌شوند و پیک‌ها با راهنمایی مسیریاب، از کم ترافیک‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر بسته‌ها را به مقصد می‌رسانند.

پیک‌ها این آمادگی را دارند که در صورت نیاز هزینه‌ی هر کالا را به هنگام تحویل از مشتری بگیرند.

ارزیابی دایمی

ارزیابی بهبود عملکرد این سامانه هوشمند توزیع بسته هر ماه انجام می‌شود و نتایج  این ارزیابی‌ها کاهش ضریب خطا و کوتاه شدن مسافت پیموده شده توسط هر پیک موتورسوار اسپید را نشان می‌دهد.

بررسی میزان رضایت مشتری

با تحویل محصول به مشتری به ظاهر عملیات به پایان رسیده است اما در کنار ارزیابی و استخراج آمار فنی، اسپید نیاز دارد که از میزان رضایت‌مندی مشتریان نیز آگاه باشد. از این جهت واحد «هپی کال» اسپید هر روز بطور تصادفی با جامعه‌ی نمونه از مشتریان تماس می‌گیرد و نتایج آماری مکالمات استخراج می‌شود تا کیفیت عملکرد تمام واحدهای توزیع بسته بطور دایم تحت ارزیابی باشد.

«انبارش»

کسب و کارهای طرف قرارداد اسپید می‌توانند حجمی بیش از ظرفیت روزانه‌ی فروش کالا و محصولات خود را در اختیار انبار  اسپید بدهند تا به فراخور سفارش‌‌های روزانه ارسال شود. این مزیت آنها را از مراجعه روزانه به انبار خود بی نیاز می‌کند.

«پردازش مالی»

در اسپید این قابلیت وجود دارد که هزینه‌ی کالای خریداری شده در موقع تحویل از مشتری دریافت شود. این کار به صورت نقدی و یا انتقال از طریق دستگاه پوز (کارت خوان) انجام می‌شود.

نرم افزار مالی جدید اسپید این امکان را هم فراهم کرده است که در صورت لزوم هر 48 ساعت یک بار گزارش گردش مالی هر یک از شرکت‌های طرف قرارداد برای آن‌ها ارسال شود. این کار در حال حاضر هفته‌ای یک بار  صورت می‌پذیرد و تسویه حساب با شرکت‌ها نیز هر هفته انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه پخش و توزیع هوشمند اسپید

شرکت فن آوران ایده گستر چینه سهامی خاص صاحب امتیاز سامانه اسپید است. این شرکت برای اجرای ایده های ناب استارتاپی راه اندازی شده و تمامی سعی خود را می کند تا با استفاده از پتانسیل های بالای نیروی انسانی جوان، با استعداد و پر انژی ایران عزیز قدمی در راستای تعالی و کارآفرینی و به روز رسانی فرآیندهای سنتی بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]