اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803123731211120

دیزاین اتاق بازی و فضای استراحت در طراحی دکوراسیون اداری مدرن

کد: 139803123731211120

http://bit.ly/2MAahV5

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله سعی شده است تنها تعدادی از موارد حائز اهمیت در دیزاین و پیاده‍‌‌سازی فضای استراحت و بازی از بهترین آن‌ها در طراحی دکوراسیون اداری مدرن در شرکت‌های مختلف بیان شود.

دیزاین اتاق بازی و فضای استراحت در طراحی دکوراسیون اداری مدرن
طراحی اتاق استراحت در طراحی دکوراسیون اداری مدرن

می‌توان فضای اداری خشک و کسل‌کننده بسیاری از شرکت‌ها را که یکی از مشکلات بزرگ آن‌ها در این زمینه است را به راحتی رفع کرد

مدت‌هاست که همه از ارتباط قوی بین طراحی دکوراسیون اداری مدرن با نتیجه کار و افزایش بهره‌وری آگاه هستند. می‌توان فضای اداری خشک و کسل‌کننده بسیاری از شرکت‌ها را که یکی از مشکلات بزرگ آن‌ها در این زمینه است را به راحتی رفع کرد.

همچنین فضای خالی، ساده، بی‌رنگ و بی ذوق هنری نیز دیگر برای بسیاری از شرکت‌ها و خدمات آن‌ها مناسب نیست.

ایجاد فضای پر از انرژی با رنگ‌های خاص در طراحی دکوراسیون اداری مدرن، باعث افزایش انگیزه و خلاقیت کارکنان می‌شود.

طراحی فضای استراحت و بازی در دکوراسیون اداری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد تعادل در کار و ایجاد زمانی شاد برای اوقات فراغت کارکنان است. همچنین وجود چنین فضایی علاوه بر ایجاد حس علاقه و تعلق خاطر به کار در کارمندان، می‌تواند باعث ایجاد رابطه وفادارانه بین کارمندان و مدیران شود.

زمانی که مدیران برای رفع نیازها و بهبود اوضاع کارمندان به فکر چاره هستند و از ایده‌های نوین برای ایجاد فضایی مدرن و هوشمندانه استفاده می‌کنند، مسلما نتیجه این چنین کاری افزایش تعهد و علاقه کارمندان خواهد بود.

یکی دیگر از نتایج طراحی فضای استراحت و بازی در دکوراسیون اداری مدرن شنیدن ایده‌های خلاقانه از سمت کارمندان برای پیشرفت کار است. کارمندان تنها کسانی هستند که از نیازهای مشتریان و نیازهای کاری مجموعه آگاهی کامل دارند. زمانی که رابطه خوب و قوی میان مدیران و کارمندان برقرار شود، قطعا کارمندان برای پیشرفت همه این موارد را با مدیران خود در میان خواهند گذاشت.

طراحی دکوراسیون اداری اغلب شرکت‌ها به گونه‌ای است که کارمندان تنها امکاناتی برای کار کردن در اختیار دارند. این مجموعه‌ها به صورت ناخواسته کارمندان را تنها به ابزاری برای کار تبدیل می‌کنند.

در این جا چند مورد ساده برای طراحی فضای استراحت و بازی در طراحی دکوراسیون اداری را برای ایجاد حس و حالی جدید در مجموعه کاری برای افزایش راندمان و بازدهی معرفی می‌شود.

کار طراحی فضای استراحت را از کجا شروع کنیم؟

بسیاری از شرکت‌ها به دنبال یافتن روش‌هایی برای افزایش ارتباطات کارکنان و افزایش بهره‌وری از طریق تشویق همکاران به بحث و گفتگو در مورد ایده‌ها و پروژه‌ها به صورت آشکار در میان یکدیگر هستند. برای ایجاد چنین فضایی که همه کارکنان از آن لذت ببرند، باید از نیروها راجع به نیازها و امکاناتی که دوست دارند در دفتر کار داشته باشند سوال شود. این روش بهترین راه برای به دست آوردن ایده نسبت به آنچه که ارزش دارد است.

مهمتر از همه این است که اگر شرکتی قصد دارد خلاقیت در شرکت را از طریق طراحی دکوراسیون اداری افزایش دهد، این مکان نباید فضایی خسته‌کننده برای کار داشته باشد.

یکی از روش‌ها، استفاده از فضاهای کار جمعی در دفاتر کار است. می‌توان اتاق‌های جلسه آرام و یا فضای باز آرام با یک میز اداری بزرگ و تعدادی صندلی را در نظر گرفت. برای ایجاد تنوع در چنین فضایی می‌توان از کارمندان خواست تا پس از مدتی برای افزایش ارتباط بین همکاران جای صندلی‌ها را تغییر دهند.

در هنگام طراحی اتاق استراحت، باید به یاد داشت که این مکان باید محلی برای آرامش باشد. کارکنان باید بتوانند به اتاق بروند و در زمان استراحت با سایر همکاران صحبت کنند. به کار بردن خلاقیت و ایده‌های مدرن در طراحی صندلی‌های متنوع از قبیل صندلی‌های راحتی و صندلی اداری گزینه بسیار مناسبی است.

باید اطمینان حاصل شود که این فضای طراحی برای کارکردی متفاوت از بقیه قسمت‌های شرکت و مجموعه باشد. کارکنان باید بتوانند احساسات مثبتی که پس از استراحت در این فضا به دست می‌آورند را با خود برای شروع دوباره کار به همراه داشته باشند.

مزایای طراحی فضای استراحت و بازی در دکوراسیون اداری

طراحی اتاق برای استراحت و زمانی برای ریلکس شدن، باعث افزایش بهره‌وری کارکنان خواهد شد.

مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم‌گیری باعث ایجاد حس ارزشمند بودن و احترام بین کارمندان می‌شود.

اتاق استراحت فضایی برای ایجاد تنفس دوباره و بازیابی انرژی بر پایه نیازها در محیط‍‌‌های کاری است که امروزه به موردی بسیار مهمی در جهت سلامتی روانی و جسمی کارکنان تبدیل شده است.

طراحی یک اتاق تعامل با فضایی برای ارتباطات باز در میان تیم کارمندان در نهایت باعث مبادله ایده‌های خلاقانه در میان همکاران می‌شود.

در حالی که طراحی اتاق استراحت کارکنان را انجام می‌شود، باید در نظر داشته که می‌توان از این فضا برای جشن‌های تولد و مناسبت‌ها نیز استفاده کرد.

چند ایده ساده برای طراحی فضای استراحت و بازی در دکوراسیون اداری

باید از کارکنان خود در رابطه با نیازها و علایقی که دارند سوال پرسید و براساس پیشنهادات آن‌ها، فهرستی از لوازمی که در اتاق استراحت نیاز است را فراهم کرد. پس از آن می‌توان فضای اتاق را برای آن‌ها بر اساس ایده آل‌هایی که در ذهن است، طراحی کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی رنگارنگ و غیر عادی برای ایجاد حس و حالی هیجانی و انگیزه و تغییر حالات روحی کارمندان

استفاده از رنگ‌های سازمانی شرکت برای دیوارها، کفپوش یا لوازم جانبی اتاق، تا قرار دادن نام تجاری شرکت بر روی دیوار، در نتیجه باعث ایجاد نگرش خلاقانه و منحصر به فرد در میان مخاطبان خواهد شد.

طراحی یک منطقه ورزشی و خلاقیت در پیاده‌سازی بازی اختصاصی برای کارکنان برای ایجاد حس و حالی شاد و پر انرژی بین کارمندان

از بازی‌هایی مانند بیلیارد و پینگ پنگ نیز استفاده کردن. این کار باعث شادی کارمندان و کاهش استرس از مشکلات کاری می‌شود.

ترکیب برخی از گیاهان و درختان در دفتر کار می‌تواند راهی عالی برای ایجاد فضایی سرزنده باشد. به عنوان یک ایده محبوب از گیاهان حلق آویز معلق و دیواره‌های سبز استفاده کرد.

ایجاد فضاهای کار جمعی در طراحی دکوراسیون اداری

باید در جستجو ایده‌های مدرن برای افزایش عناصر سرگرم کننده در دفتر کار در جهت تشویق کارمندان برای تفکر خلاقانه بود.

یک دستگاه قهوه‌ساز می‌تواند در بین ساعات کاری در طول روز محبوب‌ترین انتخاب برای افزایش انرژی و هیجان کارمندان باشد. طراحی یک فضای کوچک به عنوان کافه سالن اداری، که بتوان انواع نوشیدنی‌ها را در آن سرو کرد می‌تواند یک تنوع بزرگ و دوست داشتنی برای افزایش بهره‌وری باشد.

قرار دادن یک تلویزیون یا وسیله‌های بازی الکتریکی در اتاق استراحت نیز از بهترین ایده‌های مدیریت برای کنترل حس و حال کارمندان است. نصب یک تلویزیون در اتاق استراحت می‌تواند فضایی را برای تماشا و دنبال کردن اخبار و اطلاع‌رسانی برای کارمندان ایجاد کند. همچنین بازی‌‌های کامپیوتری یک منبع سرگرمی خلاق و محبوب برای کارکنان هستند.

در اینجا سعی شد تنها تعدادی از موارد حائز اهمیت در دیزاین و پیاده‌سازی فضای استراحت و بازی در طراحی دکوراسیون اداری مدرن در شرکت‌‌های مختلف گردآوری شود. افرادی که به پیاده‌سازی اتاق یا محلی متفاوت در دکوراسیون اداری فکر می‌کنند، می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان، پاسخ سوالات و برآورد تقریبی هزینه مواردی که در ذهن دارند را با کارشناسان دکوراسیون داخلی نیکا چوب تماس بگیرند.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه تمامی خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید، نصب و اجرا در طراحی دکوراسیون اداری و طراحی دکوراسیون داخلی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل