اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803123732011928

حضور اسپید در نمایشگاه اینوتکس 98

کد: 139803123732011928

http://bit.ly/2QN64w1

، تهران , (اخبار رسمی): اسپید، سامانه خدمات ارسال بار کسب و کارهای B2B، امسال در نمایشگاه اینوتکس که در تاریخ 19 الی 22 خرداد 98 برگزار خواهد شد، در بخش استارتاپ‌ها حضور دارد.

حضور اسپید در نمایشگاه اینوتکس 98
حضور اسپید در نمایشگاه اینوتکس 98

اسپید سامانه حمل و نقل کالا، در هشتمین نمایشگاه اینوتکس حضور دارد.

اسپید، سامانه خدمات ارسال بار کسب و کارهای B2B، امسال در نمایشگاه اینوتکس که در تاریخ 19 الی 22 خرداد 98 برگزار خواهد شد، در بخش استارتاپ‌ها حضور دارد.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) از سال 1390، میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری بوده است. هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس امسال نیز همچون سال‌های گذشته با اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه و ... در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ نمایشگاه اینوتکس ضمن بازدید از این نمایشگاه، از غرفه اسپید بازدید کرده و با آخرین دستاوردهای این مجموعه در زمینه ارائه خدمات حمل کالا نیز آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه پخش و توزیع هوشمند اسپید

شرکت فن آوران ایده گستر چینه سهامی خاص صاحب امتیاز سامانه اسپید است. این شرکت برای اجرای ایده های ناب استارتاپی راه اندازی شده و تمامی سعی خود را می کند تا با استفاده از پتانسیل های بالای نیروی انسانی جوان، با استعداد و پر انژی ایران عزیز قدمی در راستای تعالی و کارآفرینی و به روز رسانی فرآیندهای سنتی بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]