اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803123733011120

مدل اتاق لباس و اتاق خواب با درب شیشه‌ای

بررسی انواع طراحی کلوزت روم یا اتاق لباس با درب شیشه‌ای

کد: 139803123733011120

http://bit.ly/2K6aVYk

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی انواع مدل اتاق لباس در فضاهای مختلف به صورت اصولی شامل چند قفسه، کشو، آویز لباس‌ها و انواع باکس است. اما می‌توان در ذهن یک مدل اتاق لباس ایده‌آل با دسترسی آسان و به شکلی مدرن و زیبا در اتاق خواب تصور کرد.

انواع طراحی کلوزت روم یا اتاق لباس با درب شیشه ای
طراحی اتاق لباس یا کلوزت روم در طراحی دکوراسیون داخلی

بهترین مدل اتاق لباس در طراحی دکوراسیون اتاق خواب یا هر قسمت از منزل، شکلی است که در نهایت می‌توان تمامی لباس‌ها، کفش و لوازم شخصی را با دسترسی آسان و مناسب در آن جای داد. در صورت در اختیار داشتن فضای کافی می‌توان قسمت‌هایی را برای نگهداری کفش‌ها و لوازم شخصی که خیلی از آنها استفاده نم‌شود، در نظر گرفت. در نهایت رضایت از نتیجه طراحی مدل اتاق لباس زمانی حاصل می‌شود که بدون نیاز به گشتن دنبال لباس و کفش‌ها بتوان به راحتی همه آنها را در یک فضا و در کنار هم، در اختیار داشت.

در ادامه تعدادی مدل اتاق لباس، اتاق خواب که ترکیبی از سبک مدرن، ایده‌های هوشمند و خلاقانه، انتخاب مناسب محل و بهترین استفاده از فضای موجود برای کسب ایده‌های ذهنی هستند، معرفی شده است. یکی از ویژگی های بارز طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن ۲۰۱۹ دیزاین و پیاده سازی یک اتاق لباس شیشه‌ای در اتاق خواب است.

افرادی که در جستجوی مدل کلوزت روم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب‌های مدرن هستند حتما باید از قبل فضای مناسب را در منزل خود بیابند.

مدل اتاق لباس اتاق خواب با درب شیشه‌ای

 این کلوزت روم در یک فضای بزرگ با درب شیشه‌ای طراحی و دیزاین شده است. در زیر هر یک از قفسه‌های این مدل از کلوزت روم به شکلی بسیار مدرن و منحصر به فرد، نورپردازی انجام شده است.

در این کلوزت روم فضایی برای کفش‌ها، لباس‌ها، و تعدادی دراور کوچک و جعبه برای قرار دادن پوشاکی که تمایل به دیده شدن آن‌ها وجود ندارد، طراحی شده است.

اگر سبک زندگی با مد و فشن فاصله زیادی نداشته باشد، طراحی کلوزت روم با درب شیشه‌ای می‌تواند با نمایش لباس‌های مدرنی که یک فرد دارد، فضا را به شکلی منحصر به فرد تغییر دهد.

مدل کلوزت روم اتاق خواب با درب شیشه‌ای مات

می‌توان مدل کلوزت روم اتاق خواب را با شیشه‌های مات طراحی و پیاده سازی کرد. شیشه‌های مات مانع از نمایش لوازمی که تمایل به نگهداری آنها در کلوزت روم وجود دارد، می‌شوند.

استفاده از پرده در طراحی کلوزت روم شیشه‌ای اتاق خواب

در نظر گرفتن و انتخاب یک مدل کلوزت روم بزرگ در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک کار سختی است. اگر تمایل به دیزاین و طراحی مدل کلوزت روم شیشه‌ای در فضای کوچک اتاق خواب وجود داشته باشد، می‌توان برای دیده نشدن فضای داخل کلوزت روم شیشه‌ای از پرده استفاده کرد.

استفاده از درب کشویی شیشه‌ای در طراحی اتاق لباس

طراحی درب شیشه‌ای کشویی برای کلوزت روم باعث استفاده بهینه از فضای خالی می‌شود. به این صورت که تخت خواب می‌تواند در فاصله نزدیکتری با کلوزت روم قرار گیرد و در نهایت فضای کمتری اشغال شود. اگر از درب‌های معمولی برای کلوزت روم استفاده شود، مسلما باید تخت خواب تا فضایی که درب برای باز و بسته شدن احتیاج دارد، قرار داده نشود.

این مدل اتاق لباس شیشه‌ای به شکلی طراحی و پیاده سازی شده است که پس از بستن درب، اصلا فضای داخلی آن مشخص نباشد. می توان از نوعی شیشه براق که فضای پشت آن مشخص نیست برای این طرح استفاده کرد.

برای ورود به داخل اتاق لباس تنها باید یک درب برای آن طراحی شود. دیزاین یک تلویزیون در داخل فضای باقی مانده از درب شیشه‌ای کشویی یک ایده خلاقانه و مدرن است. حال می‌توان تخت خواب را دقیقا روبروی تلوزیون قرار داد و از نمایش داده نشدن فضای داخلی اتاق لباس مطمئن شد.

استفاده از درب چوبی در طراحی اتاق لباس

انتخاب درب‌های چوبی نردبانی شکل به عنوان درب اتاق لباس و استفاده از همین سبک برای دیوارکوب بخشی از اتاق یکی از انتخاب‌های مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی است. استفاده از درب‌های چوبی نردبانی شکل فضایی منحصر به فرد و خاص به اتاق خواب می‌بخشد. همچنین برای طراحی اتاق لباس، بهترین روش، ترکیب سبک طراحی دکوراسیون داخلی با سبک دیزاین طبیعی است. در این سبک از طراحی دیگر نیازی به باز و بسته کردن یک درب مصنوعی جامد و بی روح نیست.

طراحی اتاق لباس کلاسیک

استفاده از چوب تیره برای طراحی اتاق لباس در اتاق خواب سبکی از طراحی دکوراسیون کلاسیک است. می‌توان از چوب‌های تیره با طرح‌های افقی برای درب کشو و قفسه‌ها و از چوب‌های با تناژ رنگی تیره‌تر یا روشن‌تر و طرح‌های عمودی برای دیوارهای اتاق لباس استفاده کرد. این سبک یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در دکوراسیون لاکچری و مدرن است.

می‌توان جایگاهی برای چمدان‌های لباس در کلوزت روم در نظر گرفت و بقیه قسمت‌ها را به کشوها، قفسه‌ها، باکس‌ها و محلی برای آویز لباس‌ها دسته بندی کرد. انتخاب رنگ سفید به عنوان زمینه و قفسه به رنگ طوسی تیره یا سیاه با خلاقیت در نورپردازی قسمت زیرین قفسه‌ها می‌تواند به کلوزت روم شیشه‌ای شکلی مدرن و به روز ببخشد.

طراحی قفسه‌های بزرگ و متصل به هم می‌تواند جایگاهی مناسب برای نگهداری هر سایز لباس یا چمدان باشد. طراحی این قفسه با خلاقیت در طراحی شکل قفسه‌ها راه هوشمندانه برای افزایش زیبایی و در عین حال استفاده مناسب از فضای موجود است. 

طراحی اتاق لباس یا کلوزت روم یکی از زیباترین و محبوب‌ترین قسمت‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره طراحی و طراحی دکوراسیون منزل می‌توانند به سایت دکوراسیون داخلی نیکا چوب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل