کد: 139803183740110057

بهترین روش‌های درمان خانگی زگیل تناسلی

کد: 139803183740110057

http://bit.ly/2MCat6q

، تهران , (اخبار رسمی): روش های درمان خانگی مبتنی بر اصول طب سنتی برآمده از دل طبیعت هستند و بسیاری از اطباء طی سالیان متمادی از این روش‌ها برای درمان بسیاری از امراض استفاده کرده‌اند و در بسیاری از موارد هم به پاسخ مورد نظر خود رسیده‌اند.

بهترین روش‌های درمان خانگی زگیل تناسلی
درمان خانگی زگیل تناسلی

برای درمان خانگی زگیل تناسلی برخی روش‌های درمان خانگی وجود دارد که اثربخشی و قدرت درمانی آنها اثبات شده است

برای درمان خانگی زگیل تناسلی برخی روش‌های درمان خانگی وجود دارد که اثربخشی و قدرت درمانی آنها به اثبات رسیده است. از آنجایی که انجام این روش‌ها به راحتی در منزل امکان پذیر است و هیچ گونه عارضه و خطری برای فرد به دنبال ندارد بسیاری از افراد تمایل دارند که در زمان آغاز درمان زگیل‌های تناسلی خود به عنوان اولین خطر درمانی از روش‌های خانگی استفاده کنند. 

در ادامه موثرترین روش‌های درمان خانگی زگیل تناسلی بررسی شده است.

  • عصاره ی درخت چای

عصاره‌ی درخت چای یکی از قدرتمندترین ضدعفونی کننده‌های طبیعی است. برای درمان زگیل‌های تناسلی باید یک پنبه‌ی کوچک را به کمی عصاره‌ی درخت چای آغشته کرده و آن را به آرامی روی زگیل‌ها مالش داد. پس از بیست دقیقه محل زگیل‌ها را شست و خشک کرد. این کار را باید تا دو هفته روزی ۱ بار انجام داد تا زگیل‌ها کوچک‌تر و کم رنگ‌تر شوند.

  • سرکه‌ی سیب

یکی از موثرترین روش‌ها برای درمان خانگی زگیل تناسلی، شستشوی روزانه‌ی محل زگیل با کمی سرکه‌ی سیب است. همچنین می‌توان محل زگیل را با یک پنبه‌ی آغشته به سرکه مالش داد.

  • سیر

از موثرترین ماده‌ها برای درمان و از بین بردن زگیل‌های تناسلی می‌توان به سیر اشاره کرد. باید چند حبه سیر را له کرده و آن را بر روی زگیل‌ها زد و با یک نوار تمیز ان را بست. پس از نیم ساعت آن را شست و خشک کرد.این کار باید هر روز انجام شود.

  • پیاز

برای از بین بردن و درمان زگیل‌های تناسلی می‌توان از حلقه‌های پیاز استفاده کرد. همچنین می‌توان آب یا عصاره‌ی پیاز را تهیه کرد و شبها بر روی محل زگیل‌ها مالید و صبح شست.

  • روغن کرچک

روغن کرچک می‌تواند افراد را از شر انواع عفونت‌ها مانند زگیل‌های تناسلی رها کند. کمی روغن کرچک را بر روی زگیل‌های تناسلی مالید و پس از چند دقیقه محل آن را شست.

  • جو دوسر

کمی جو را در آب داغ خیس و پس از نرم شدن آن را کاملا له کرد . می‌توان این ماده را با کمی آب گرم ترکیب و برای ۲۰ دقیقه داخل آن نشست به طوری که تمامی زگیل‌ها در آب قرار گیرند.

  • نوار درمانی

بر روی زگیل‌های تناسلی برش‌های نوار چسبی قرار داد و تا ۶ روز این کار را ادامه داد تا زگیل درمان شود.

  • جوش شیرین

می‌توان جوش شیرین را در آب گرم ترکیب کرده و داخل آن نشست. همچنین می‌توان کمی جوش شیرین را با روغن کرچک ترکیب تا خمیر نرم و یکدستی حاصل شود. این خمیر را باید بر روی زگیل‌های تناسلی قرار داده و آن را با باند تمیزی پوشاند.

  • عسل

عسل را به صورت مستقیم بر روی زگیل‌های تناسلی مالید.

  • آلوئه ورا

ژل برگ‌های آلوئه ورا را می‌تواند بسیاری از عفونت‌ها را از بین ببرند و در ترمیم بافت‌های آسیب دیده‌ی پوست موثر باشد. باید هر روز بر روی زگیل تناسلی ژل آلوئه ورا مالید تا جذب شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کلینیک پایتخت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک پایتخت

مرکز درمان بیماریهای نشیمنگاه (بواسیر، هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی) با استفاده از تجهیزات مدرن و روز دنیا و با کادری مجرب و حرفه ای

منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان