اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183743810571

بررسی شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98

کد: 139803183743810571

http://bit.ly/2Mz4D5z

، تهران , (اخبار رسمی): شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اعلام شد. پیرو اطلاعیه‌ای که در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شد، شرایط شرکت در آزمون ارشد فراگیر، مشخص شد. واجدین شرایط می‌توانند در ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته ارشد فراگیر شرکت کنند.

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
بررسی شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اعلام شد. تنها آن دسته از داوطلبانی که طبق مفاد دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 98، واجد شرایط  هستند می‌توانند در ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته ارشد فراگیر شرکت کنند.

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور به صورت شرایط عمومی و اختصاصی است و کلیه متقاضیان لازم است واجد هر دو شرایط باشند. ثبت نام همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیک خواهد بود و نیازی به مراجعه فیزیکی در هنگام ثبت نام وجود ندارد. خرید کارت اعتباری ثبت نام در تمامی رشته‌ها الزامی است و پرداخت نیز ، تنها از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب، امکان پذیر است.

جهت جلوگیری از هرگونه خطا، لازم است ابتدا شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور را به خوبی مطالعه و همچنین از شرایط شرکت در آزمون فراگیر، به درستی مطلع شد. چنانچه داوطلبی پس از خرید کارت اعتباری متوجه واجد شرایط نبودن شود امکان برگرداندن مجدد این هزینه وجود نخواهد داشت.

با توجه به سختی‌ پذیرش در دانشگاه‌های سراسری و همچنین بالا بودن هزینه شهریه در دانشگاه آزاد، در سال‌های اخیر استقبال فراوانی برای شرکت در فراگیر پیام نور وجود داشته به همین دلیل از جمله سوالاتی که متقاضیان فراگیر پیام نور دارند، مربوط به شرایط شرکت در آزمون ارشد فراگیر است. در رشته‌های مختلف شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ممکن است تفاوت‌هایی با هم داشته باشد.

هم‌زمان با آغاز ثبت نام، شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور نیز منتشر می‌شود. با توجه به موارد مذکور، بسیاری از داوطلبان مایلند قبل از فرارسیدن این زمان، در رابطه با شرایط شرکت در آزمون ارشد فراگیر اطلاعات لازم را کسب کنند. کلیه واجدین شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مفاد شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98

در دفترچه ثبت نام، هیچ گونه حقی مبنی بر انجام خطا برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.

داوطلبان در هنگام انتخاب رشته می‌توانند بر حسب علاقه خود و بدون نیاز به رعایت مرتبط بودن مقطع کارشناسی با رشته انتخابی مورد نظر، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. در واقع تنها دانشگاهی که حق انتخاب رشته غیر مرتبط در مقطع ارشد به کلیه داوطلبان می‌دهد، فراگیر پیام نور است.

اسکن فایل مدارک دانشگاهی به همراه مدارک هویتی از الزامات ثبت نام برای کلیه داوطلبان است. چرا که یکی از مواردی که داوطلب بر حسب آن گزینش می‌شود، همین مدارک است. ثبت نام تنها از طریق سامانه سنجش انجام می‌شود لذا متقاضیانی که شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را دارند می‌‌توانند در زمان مقرر شده جهت ثبت نام، با مراجعه به سایت مذکور اقدامات لازم  را انجام دهند.

از جمله شرایط شرکت در آزمون ارشد فراگیر، وارد کردن اطلاعات به صورت درست است. چنانچه داوطلبی در این موارد دچار خطا شود، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده سازمان سنجش نیست.

با توجه به اشتباهاتی که در سال‌های اخیر نسبت به انجام ثبت نام توسط مراکز کافی نت‌ها صورت گرفته است بهتر است ثبت نام در مراکز معتبر انجام شود. دریافت کد رهگیری به منزله اتمام ثبت نام است. لذا در صورت دریافت این کد، می‌توان نسبت به انجام ثبت نام به صورت صحیح و همچنین اتمام آن، اطمینان لازم را کسب کرد. همچنین لازم است این کد را تا زمان اعلام نتایج قبولی آزمون ارشد فراگیر پیام نور به همراه داشت.

جهت شرکت در آزمون فراگیر، حتما قبل از آن لازم است نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر، اقدام شود. کلیه شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در دفترچه ، قابل مشاهده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش