اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980319374668217

لایت باکس‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

چند نوع لایت باکس داریم؟

کد: 13980319374668217

http://bit.ly/2MCzsqe

، تهران , (اخبار رسمی): لایت باکس‌ها تابلوهای تبلیغاتی نورانی هستند که به وسیله یک منبع نور روشن می‌شوند و جلوه خاصی به چشم مخاطب می‌دهند.

چند نوع لایت باکس داریم؟
ساخت تابلو لایت باکس تبلیغاتی در خانه طراحان سام

استند تبلیغاتی لایت باکس از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت‌های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر است

لایت باکس‌ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارند. یکی از بزرگ‌ترین امتیازات تابلو لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می‌شود و در محیط‌های تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات باشد. تابلو تبلیغاتی لایت باکس را مطمئناً همه تا به حال در فضاهای متفاوت شهری که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را برای مخاطبان در معرض نمایش قرار دهند دیده‌اند.

انواع لایت باکس به شرح زیر است:

لایت باکس فریم لس پارچه‌ای

لایت باکس‌های فریم لس پارچه ای به سبب ویژگی‌های ارتقا یافته یکی از به روزترین نوع تابلو لایت باکس فریم لس است. 

مراحل کلی ساخت لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در انواع مختلف از نظر ظاهر کاملا یکسان است و مرحله نهایی تولید با توجه به نوع آن قلاب، زنجیر آویز، پایه و ... در آن تعبیه می‌شود.

لایت باکس کریستالی

در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می‌شود که مابین آنها فیلم بک لیت قرار می‌گیرد. شفافیت پلکسی این نوع لایت باکس‌ها سبب شده تا به عنوان لایت باکس شیشه‌ای و یا لایت باکس کریستال شناخته شوند. لایت باکس‌های کریستالی تا حداکثر ابعاد 90 در 180 قابل تولید هستند اما بهتر است برای ابعاد بزرگ از لایت باکس فرم لس پارچه‌ای استفاده شود که هم سبک‌تر و هم به روزتر است. در این لایت باکس‌ها حدود 5 سانتی‌متر از هر طرف سطح چاپ وجود ندارد.

با استفاده از دستگاه دیجیتال کات و لیزر می‌توان این لایت باکس‌ها را در اشکال هندسی مختلف از جمله مربع، دایره، ذوزنقه و ... تولید کرد.

لایت باکس مگنتی

ساخت لایت باکس مگنتی در دو نوع آویز و دیواری انجام می‌شود.

در تولید لایت باکس آهنربایی مگنتی از نور اس ام دی استفاده می‌شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است. به روش بازتاب نور تصویر روشن می‌شود به طوری که نور از اس ام دی(SMD) به داخل پلکسی رفته و از پلکسی به صورت عمود به تصویر می‌تابد. در صورت استفاده صحیح، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی‌ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند. چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

لایت باکس اسنپ فریم

ساخت لایت باکس اسنپ فریم در دو نوع آویز و دیواری انجام می‌شود. 

فریم لایت باکس اسنپ فریم از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت‌های 3 سانتی‌متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف و یا کامپوزیت در پشت تابلو قرار می‌گیرد. وزن لایت باکس‌های اسنپ فریم متغیر است. ابعاد لایت باکس اسنپ فریم تا 90 در 180 سانتی متر قابل تولید است.

ابعاد بزرگ قابل تولید بوده اما توصیه نمی‌شود و بهتر است برای ابعاد بزرگ‌تر از لایت باکس فریم لس پارچه‌ای استفاده شود که هم سبک‌تر و هم به روزتر است. پلکسی سطح این لایت باکس‌ها با استفاده از قاب آلومینیومی فنری روی تابلو لایت باکس ثابت می‌شود. در تولید لایت باکس اسنپ فریم از نور اس ام دی استفاده می‌شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است. در صورت استفاده صحیح، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی‌ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند. چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

لایت باکس تبلیغاتی شهری

لایت باکس تبلیغاتی شهری در فضای خارجی به تابلوهایی گفته می‌شود که در خیابان‌ها و محوطه خارجی فضاهای مختلف مورد استفاه قرار می‌گیرد. لایت باکس تبلیغاتی شهری به نوعی از لایت باکس گفته می‌شود که کاربرد آن در فضای بیرونی و شهری است این نوع لایت باکس‌ها باعث می‌شوند که تبلیغات برای مخاطب چشم‌نوازتر شود و تاثیر بیشتری برای مخاطب داشته باشد.

ساخت لایت باکس تبلیغاتی در دو نوع ایستاده و دیواری انجام می‌شود.

استند تبلیغاتی لایت باکس از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت‌های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر است. همچنین می‌توان در این سازه‌ها از فلکس نیز استفاده کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لایت باکس می‌توانند به سایت خانه طراحان سام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]