اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803203750411120

طراحی دکوراسیون آرایشگاه

نکاتی ساده و ایده‌هایی کوچک در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی

کد: 139803203750411120

http://bit.ly/2KpUp5M

، تهران , (اخبار رسمی): شکل ظاهری صندلی‌ها و راحتی آن‌ها، انتخاب کفپوش، طراحی سقف، نورپردازی، انتخاب متریال مدرن یا سنتی، کاربرد استیل طلایی در طراحی دکوراسیون مدرن، طراحی دیوارکوب یا به کارگیری دیوار چوبی، آیینه کاری، طراحی قسمت پذیرش یا کانتر ورودی، تنها تعدادی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی است.

نکاتی ساده و ایده های کوچک در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی
ارائه خدمات طراحی دکوراسیون سالن زیبایی توسط نیکا چوب

آیا ایده‌هایی برای راه اندازی و طراحی دکوراسیون سالن زیبایی جدید یا به روز رسانی و ایجاد تغییرات در آرایشگاهی که در آن مشغول به کار هستید را در ذهن دارید؟

اکنون باید فضایی را که در اختیار است را در نظر گرفت، سپس با توجه به بودجه‌ای که مد نظر است باید طراحی دکوراسیون سالن زیبایی را شروع کرد و برای طراحی یک دیزاین داخلی درست و کارآمد برنامه‌ریزی کرد.

در اینجا تعدادی نکته ساده اما حائز اهمیت به صورت موردی برای طراحی دکوراسیون سالن زیبایی مطرح شده است.

شکل ظاهری صندلی‌ها و راحتی آن‌ها، انتخاب کفپوش، طراحی سقف، نورپردازی، انتخاب متریال مدرن یا سنتی، کاربرد استیل طلایی در طراحی دکوراسیون مدرن، طراحی دیوارکوب یا به‌کارگیری دیوار چوبی، آیینه کاری، طراحی قسمت پذیرش یا کانتر ورودی، تنها تعدادی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی است.

رعایت موارد ساده و پایه در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی

انتخاب کاغذ دیواری زیبا ون آیینه‌کاری در طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی یا ایجاد تغییراتی بزرگ و مدرن می‌تواند باعث منحصر به فرد بودن نتیجه کار شود. اما توجه بیش از حد به این موارد نباید مانع از توجه به نکات ساده و مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه شود.

وجود چند شیر آب با فشار مناسب برای استفاده جهت کارهای مختلف یکی از نکات ساده و پایه در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی است. حتما محل مناسبی برای دسترسی آسان بخش‌های مختلف سالن به شیر آب باید در نظر گرفته شود.

در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی باید محل مناسبی برای قرار دادن سشوارهای دیواری در نظر گرفته شود. جداکردن بخش‌های مختلف سالن زیبایی با پارتیشن گزینه بسیار مناسبی است. اما اگر مدنظر است تا در بخش‌های مختلف از سشوارهای دیواری استفاده شود، پارتیشن‌ها قابلیت نصب و قدرت نگهداری این لوازم را ندارند.

برای لوله‌کشی سردوش‌ها ترجیحا فاصله خیلی کمی با شیر آبباید در نظر گرفته شود.

حتما حریم خصوصی مشتری را در طراحی دکوراسیون آرایشگاه باید در نظر داشت. بسیاری از افراد تمایل ندارند تا در زمان آماده شدن برای کارهایی از قبیل رنگ مو و… در میان سالن آرایشگاه و دید سایر مشتریان و افراد، منتظر بمانند.

اصولا در فضای سالن‌ها سر و صدای زیادی به دلیل ازدحام جمعیت وجود دارد. طراحی دکوراسیون با دیوارهای عایق صدا، می‌تواند باعث ایجاد تفاوتی منحصر به فرد سالن شود.

ایده و نکات در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی

هر چه زیبایی و طراحی دکوراسیون سالن آرایشگاه زیباتر باشد، مسلما در جذب مشتری بیشتر و معرفی سالن به دیگران تاثیرگذار خواهد بود. طراحی بخش‌های مختلف سالن زیبایی به صورت مجزا و جداگانه، رفع نیازهای کارمندان و مشتری‌ها، دسترسی آسان و آرامش در زمان انتظار، در نهایت رضایت همه افراد را به همراه خواهد داشت.

باید فضای کاری کافی فراهم کرد. اولین یونیت آرایشگاه باید در فاصله یک متری از دیوار یا پنجره قرار بگیرد. بقیه یونیت‌ها و صندلی‌های آرایشگاه نیز باید هر کدام در فاصله ۱٫۲ متری از یونیت اول قرار داده شوند. با این چیدمان فضای کافی برای حرکت و کار بین صندلی‌ها فراهم می‌شود.

حداقل فاصله بین یونیت‌ها با پارتیشن، دیوار و صندلی که در فضای پشتی قرار می‌گیرد را باید ۱٫۵ در نظر گرفت.

می‌توان از یونیت‌های آرایشگاهی با طرح جزیره استفاده کرد تا بتوان خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری در همان فضا ارائه داد.

لکه، رنگ و بی‌کیفیت شدن ابزار و صندلی‌ها پس از مدتی در سالن آرایشگاهی رخ می‌دهد و این موضوعی اجتناب‌ناپذیر است. اگر سالن آرایشگاهی شلوغ، پر رفت و آمد و با تعداد زیادی مشتری است، می‌تواند از یونیت‌ها و لوازم تیره‌تر استفاده کرد. اما اگر شخصی تمایل دارد که فضای سالن آرایشگاه روشن و با رنگ‌های شاد دیزاین شود، باید صندلی‌های روشن انتخاب کرد اما می‌توان از کاورهای به خصوص برای پوشاندن آن‌ها استفاده کرد.

برای ایجاد حس و حالی منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی می‌توان از سبک‌های مختلف نورپردازی استفاده کرد. بالای هر قسمت و برای بخش‌های مختلف طراحی نورپردازی خاصی در نظر گرفت. نورپردازی‌های خاص در طراحی دیوار نیز گزینه بسیار مناسبی برای ایجاد فضایی خاص هستند.

حتما از لوازم برقی استاندارد و باکیفیت استفاده کرد. گاهی اوقات استفاده از یک وسیله باعث ایجاد اتصال در برق و ایجاد خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.

برای انتخاب رنگ و نورپردازی رنگی در سالن، باید حتما به علایق و سلیقه مخاطبان توجه کرد. باید خدماتی که قصد ارائه آن‌ها است را حتما در نظر داشت و پس از آن رنگ مناسب را انتخاب کرد.

می‌توان برای بزرگ‌تر دیده شدن طراحی دکوراسیون سالن زیبایی کوچک از آیینه‌کاری دیوارها استفاده کرد. آیینه‌ها در سالن علاوه بر روشن کردن فضای داخلی، باعث بزرگتر دیده شدن سالن نیز می‌شوند. آیینه‌ها بهترین و محبوب‌ترین قسمت در تمام سالن‌های آرایشی هستند.

طراحی اتاق ماساژ و خدمات اسپا در سالن زیبایی

برای طراحی اتاق ماساژ و خدمات اسپا در سالن آرایشی حتما باید آرامش مشتری را در نظر داشت. فضایی کم نور، دور از محیط، بی صدا و آرام بهترین گزینه برای ریلکس کردن مشتریان است.

از پارتیشن‌ها و یا دیوارهای عایق صدا برای جدا کردن سالن ماساژ از دیگر قسمت‌ها باید استفاده کرد.

حتما فضای کافی برای قرار دادن تخت، حرکت راحت کارمند، شیر آب جهت شستشو و مکانی برای تعویض لباس باید فراهم شود.

حتما از روکش‌های مناسب و مدرن برای پوشش دادن لوله‌ها در تمامی قسمت‌های سالن استفاده شود.

میز شستشوی ماساژ را در مکانی مناسب و نزدیک به تخت قرار داد.

از مهمترین نکات در طراحی اتاق ماساژ سالن زیبایی، نورپردازی و انتخاب رنگ است. با ایده‌هایی خلاقانه فضایی آرام و منحصر به فرد برای ریلکس شدن ایجاد شود.

میز پذیرش یا کانتر ورودی در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی

اولین و آخرین نقطه‌ای که تمام مشتریان سالن می‌بینند، میز پذیرش یا کانتر ورودی است. به همین دلیل در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی باید به دیزاین و محل قرار گرفتن آن توجه خاصی باشد.

می‌توان کفپوش قسمتی که میز پذیرش قرار می‌گیرد را متفاوت انتخاب کرد. همچنین طراحی زیبای نام سالن آرایشگاه روی میز پذیرش و نورپردازی متفاوت، می‌تواند اهمیت و تفاوت کانتر ورودی با سایر قسمت‌ها را مشخص کند.

به این موضوع که به هنگام پذیرش مشتری به چه مواردی نیاز است نیز باید فکر کرد. طراحی کانتر ورودی باید به گونه‌ای انجام شود که تمامی این قسمت‌ها از دید مشتری مخفی بمانند. دسترسی آسان کاربر پذیرش باعث خدمت‌رسانی بهتر به مخاطبان می‌شود. کانتر ورودی اولین قسمتی است که مشتری پس از ورود به سالن باید به آن توجه کند.

از رنگ‌های تاثیرگذار استفاده کرد. انتخاب رنگ‌های روشن و خاص برای کانتر ورودی، علاوه بر جلب نظر مشتری، ایجاد فضایی متفاوت، باعث بزرگتر دیده شدن فضا نیز می‌شود.

همانطور که توضیح داده شد، از قرار دادن لوازم خرده و مواد خوراکی روی میز پذیرش باید خودداری کرد. می‌توان برای ایجاد فاصله بین مشتری و قسمت پذیرش از یک دیوار بلندتر از سطح صندلی استفاده کرد. در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی مدرن دیده می‌شود که طراحی کانتر ورودی به شکلی انجام می‌شود که منشی پشت میز در حالت نشسته دیده نمی‌شود. به همین دلیل لازم است که برای صبحت با پذیرش حتما روبه روی میز ایستاد.

نکات ساده و ابتدایی در طراحی و خرید مبلمان و اثاثیه سالن زیبایی

می‌توان خرید آنلاین مبلمان و اثاثیه را به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر داشت. یکی از محبوب‌ترین ایده‌ها در طراحی دکوراسیون مدرن، طراحی مبلمان و صندلی به شکل‌های خلاقانه و متفاوت است. اگر شخصی قصد طراحی دکوراسیون سالن زیبایی منحصر به فردی را دارد، بهترین انتخاب طراحی صندلی‌ها است. با به کار بردن چند ایده متفاوت و خاص، می‌توان فضای داخلی سالن را به شکلی منحصر به فرد دیزاین کرد.

خرید مبلمان می‌تواند هزینه‌های جانبی مثل تحویل، نصب و موارد دیگری را به همراه داشته باشد. از همه مهمتر حتما باید مطمئن شد که همانند این صندلی که خریداری می‌شود را قطعا در سالن‌های دیگر می‌توان دید. اما طراحی صندلی و مبلمان می‌تواند نتیجه‌ای متفاوت که کاملا طبق علایق و سلیقه است را به همراه داشته باشد.

تنها کافی است با ایده‌های خلاقانه‌ای که وجود دارد، راحتی، کارآیی، رفع نیازها و فضایی که مبل، صندلی و یونیت‌های آرایشی نیاز دارند را در نظر گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند همراه با یک کارشناس و متخصص با تجربه و فعال در این زمینه، از جدیدترین و مدرن‌ترین ایده‌ها در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی و آرایشی کار را شروع کنند. گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد در زمینه طراحی دکوراسیون تجاری است.

برای مشاوره رایگان، دریافت پاسخ سوالات و بررسی تقریبی هزینه‌های راه اندازی پروژه و یا ایجاد تغییرات در منزل یا محل کار، می‌توان با شرکت نیکا چوب تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل