اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803273774011675

سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد 98

کد: 139803273774011675

http://bit.ly/2LvK7k7

، تهران , (اخبار رسمی): نمونه برگ انتخاب مدرسه در فرم ثبت نام مدارس شاهد و یکی از مهم ترین فرم‌های سجا، فرم سوابق تحصیلی و انتخاب مدرسه است زیرا انتخاب کردن مدرسه در محدوده سکونت دانش آموز امتیاز محسوب شده و انتخاب مدرسه خارج از محدوده شانس پذیرش را پایین می‌آورد.

سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد 98
سایت ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد 98

سامانه سجا یا همان سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد 98 از بهار 94 جهت یکپارچه سازی تمامی فعالیت‌ها و ثبت نام‌های مدارس شاهد و ایثارگران کشور راه اندازی شده است که تمامی فعالیت‌های مربوط به مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام مدارس شاهد 98-99، برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقویتی، گزارشگیری و... از طریق سامانه شاهد سجا انجام خواهد شد.

در سامانه سجا شاهد چگونه مدرسه انتخاب می‌شود؟

با توجه به اظهارات مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش  و پرورش در سال 98 مدرسه شاهد تازه تاسیس وجود ندارد و ظرفیت مدارس شاهد 98-99 تفاوتی با سال گذشته نداشته لذا دانش آموزان باید با توجه به منطقه سکونت خود اقدام به انتخاب مدرسه شاهد مورد نظر کنند زیرا انتخاب مدرسه خارج از محل سکونت شانس قبولی دانش آموز را کم خواهد کرد. 

خدمات سامانه سجا (ثبت نام مدارس شاهد)

سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران سامانه سجا شاهد 98-99 برای ورود سه دسته از افراد خدمات ارائه خواهد داد:

  1. پنل کاربری مسئولان
  2. پنل ثبت نام دانش آموزان
  3. پنل کاربری مدارس

پنل کاربری مسئولان جهت ورود مسئولان ادارات شاهد و ایثارگران است و پنل کاربری مدارس جهت ورود مدیران مدارس شاهد و ایثارگران در نظر گرفته شده است.

پنل ثبت نام مدارس شاهد 98 برای ورود دانش آموزان متقاضی ثبت نام مدارس شاهد 98 است و جهت انجام ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد 98-99 در نظر گرفته شده است. 

ثبت نام مدارس شاهد 98 برای ورود به سه پایه تحصیلی انجام خواهد شد:

  • ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه اول ابتدایی (دوره ابتدایی)
  • ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه هفتم (دوره اول متوسطه)
  • ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم (دوره دوم متوسطه)

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارا بودن کادر مجرب و حرفه‌ای پاسخگوی سوالات و ابهامات نمامی دانش آموزان و والدین محترم در نحوه ثبت نام در سامانه سجا، نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در این سامانه است. 

نحوه امتیاز دهی در سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 و... از سراسر کشور و به صورت تمام وقت است.

علاقه مندان به کسب اطالاعات بیشتر می‌توانند به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به آدرس www.derakhte-danesh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش