اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803283778411675

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا

کد: 139803283778411675

http://bit.ly/2RkjNue

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از ثبت نام و بررسی امتیازات هر داوطلب، نتایج نهایی بر روی سایت سجا اعلام می‌شود. سپس باید جهت تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه و سایر مراحل ثبت نام را انجام داد.

معرفی سایت سجا 98
سایت سجا

سایت ثبت نام مدارس شاهد به اختصار، سایت سجا 98  تنها سامانه ثبت نام دانش آموزان دارای سهمیه بنیادی و غیر بنیادی است که در ادامه به ان پرداخته شده و نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 بیان شده اتس. برخلاف تصور خیلی از دانش آموزان باید گفت سایت سجا تنها برای ورود پیش ثبت نام پایه‌های اول هر کدام از مقاطع است.

توجه (28 خرداد 98): ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 از اول تیر ماه شروع خواهد شد.

هدف اصلی ورود به سایت سجا چیست؟ در چندین سال گذشته ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 در تمامی مقاطع در خود مدرسه و به صورت حضوری انجام می‌شد اما دو سالی است که پیش ثبت نام مدارس ایثارگران و فرهنگیان و خانواده شهدا و حتی دانش آموزانی که سهمیه‌های عادی و ممتاز دارند تنها از طریق سامانه سجا امکان پذیر است.

سجا به معنای سایت جامع امور شاهد و ایثارگران است که بسیاری به اشتباه آن را سامانه سجاد می‌دانند. سامانه سجا تنها پایگاه اینترنتی است که فرزندان شاهد و ایثارگر می‌توانند تحصیل به صورت رایگان و با درجه علمی بالا و امکانات تفریحی داشته باشند. ثبت نام در سایت سجا مدارس شاهد شامل دانش آموزان با سهمیه عادی و دارای معدل ممتاز نیز است.

آدرس سایت سجا و ورود مستقیم به آن نیز یکی دیگر از سوالات پرتکرار است، برای ورود به سامانه پیش ثبت نام سجا باید وارد سایت آن شد که لازم است قبل از ورود حتما اطلاعات ثبت نام و نحوه امتیاز بندی، سهمیه‌های عادی، نحوه انتخاب مدرسه را مورد توجه قرار داد.

برای بالا بردن شانس قبولی، انجام تمامی مراحل ثبت نام هم به صورت تلفنی هم به صورت حضوری، آپلود عکس، درج امتیازهای عادی و معدل و انتخاب بهترین مدرسه نزدیک به محل سکونت دانش آموز در سراسر کشور، شهریه مدارس شاهد 98 و ... اطلاعات لازم را از مشاوران فعال در این زمینه جویا شد.

معرفی مدارس شاهد

مدارس شاهد، مدارسی با کیفیت بالای تحصیل و کمترین هزینه در خدمت تمامی دانش آموزان است، اولویت در مدرسه شاهد با دانش آموزانی است که دارای امتیاز بالاتری هستند، ثبت نام در مدارس شاهد در پایه شروع هر مقطع و میان دوره است به طوری که شامل، پایه اول ابتدایی، پایه اول متوسطه یا هفتم، پایه دوم متوسطه یا دهم و میان دوره است.

در مدارس شاهد (سامانه سجا) فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان پنجاه درصد و بالاتر و پایین تر، نوه شهید، برادر زاده و خواهرزاده شهید و همچنین دانش آموزانی که حافظ  قرآن کریم و دارای رتبه‌های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه، استان و کشور و فرزند کارمندان رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر هستند، می‌توانند در مدارس شاهد پیش ثبت نام انجام دهند.

امکان ویرایش اطلاعات در ثبت نام مدارس شاهد وجود ندارد.

ثبت نام مدارس شاهد تهران در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 در سامانه سجا چون دارای 22 منطقه است دارای حساسیت بیشتری نسبت به دیگر شهرهای کشور است. چون داوطلب حتما باید در محدوده و منطقه مورد نظر خود مدرسه شاهد را انتخاب کند و امتیازبندی و ظرفیت هر منطقه متفاوت است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به آدرس derakhte-danesh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش