بارنامه آنلاین

بارسان اولین نرم افزار تحت وب صدور بارنامه آنلاین رایگان در کشور

کد: 13980329378088370

http://bit.ly/2x6atks

، اصفهان , (اخبار رسمی): از آنجا که سیستم‌های تحت شبکه و آنلاین هر روز و هر لحظه در حال پیشرفت هستند، از این رو شرکت ایده آوران ارتباطات فهام ایرانیان (باروان) اقدام به طراحی و تولید نرم افزار بارسان جهت صدور بارنامه تحت وب یا همان وب اپلیکیشن کرده است. بارنامه الکترونیکی یک تحول شگرف در حوزه حمل و نقل محسوب می‌شود.

بارسان اولین نرم افزار تحت وب صدور بارنامه آنلاین رایگان در کشور
بارسان نرم افزار صدور بارنامه

بارنامه چیست؟

صاحب یا فرستنده کالا در زمان مراجعه به یک شرکت حمل و نقل برای جا به جایی محموله خود در قبال تحویل کالا، سندی از متصدی دریافت می‌کند. این سند در حمل و نقل جاده‌ای بارنامه گفته می‌شود. به طور کلی بارنامه سندی است که مشخصات کامل بار در آن قید شده و به موجب آن تعهد می‌شود بار به مقصد و به گیرنده تحویل داده شود.

بارنامه رسید دریافت بار است. به عبارت دیگر سندی است که از سوی متصدی حمل کالا (شرکت یا مؤسسه حمل ونقل) در اختیار فرستنده کالا قرار می‌گیرد تا نشانه تحویل کالا باشد. طرح بارنامه‌های داخلی عمده بار، فرآورده نفتی و ترافیکی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهیه شده و از طریق وزارت اقتصادی و دارایی چاپ می‌شود و پس از وصول حق تمبر در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات مجاز حمل و نقل داخلی کالا برای جابجایی محموله‌های بین شهری کشور قرار می‌گیرد.

مسئولیت تنظیم کردن اطلاعات بارنامه به عهد‌ه‌ی شرکت‌های حمل و نقلی بوده و شرکت‌ها موظف هستند مدارک مربوط به بارنامه را حداقل تا پنج سال از تاریخ صدور، بایگانی کنند.

یکی از مشکلات صدور بارنامه، به حرکت آهسته بارنامه کاغذی مربـوط است. مشکل دیگر، طی مسیر کاغذ تولید شده به وسیله استفاده از بارنامه چاپ شـده است که هم هزینه بر است و هم سرعت را در روند اجرایی شدن معـاملات کـاهش می‌دهد. از این جهت، ضرورت جایگزین کردن بارنامه الکترونیکی به جای بارنامه کاغذی، بـیش از پـیش احسـاس می‌شود.

استفاده از تکنولـوژی و ابزارهای الکترونیکی در مبادلـه الکترونیکـی به دلیل سرعت مناسب، کم هزینه بودن و دقت محیط الکترونیکـی روز به روز در حال افزایش است. بارنامه الکترونیکـی در واقـع ایجـاد نـوع جدیـدی از بارنامـه سـنّتی در شـکل الکترونیکی است که به موجب آن، داده‌ها در یک رایانه وارد شده، با استفاده از پیام بـه صورت الکترونیکی منتقل می‌شود. این سـند، تکـرار همـه ویژگـی‌هـای بارنامـه سـنّتی کاغذی ـ یعنی مالکیت، دریافت کالاها و دلیل حمل کالاها است.

صدور بارنامه الکترونیکی حلقه مفقوده در حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود زیرا با همگانی شدن صدور این بارنامه همه اطلاعات مربوط به ناوگان، راننده و محموله بار و کمیسیون دریافتی آن به صورت مستمر قابل رصد است. صدور بارنامه الکترونیکی عامل اصلی امنیت جابجایی کالا، امکان رصد بار برای صاحب کالا،  بهبود استانداردهای حمل بار، کاهش تلفات و برقراری عدالت جاده‌ای، کاهش قاچاق کالا و حمایت از تولیدکننده داخلی، جلوگیری از ضرر و زیان رانندگان به عنوان یک تحول شگرف در حوزه حمل و نقل محسوب می‌شود.

از آنجا که سیستم‌های تحت شبکه و آنلاین هر روز و هر لحظه در حال پیشرفت هستند، از این رو شرکت ایده آوران ارتباطات فهام ایرانیان (باروان) اقدام به طراحی و تولید نرم افزار بارسان جهت صدور بارنامه تحت وب یا همان وب اپلیکیشن کرده است.

مزیت‌های روش ویندوزی

  • سرعت اجرای نرم افزار به علت استفاده از بانک داده و فایل‌های محلی

معایب روش ویندوزی

  • به علت استفاده از سیستم عامل ویندوز امکان ویروسی شدن سیستم به علت اتصال دائمی به اینترنت بسیار بالاست و در صورت آلوده شدن، امکان سرقت اطلاعات کل دیتابیس شرکت و یا امکان نابودی آن و نسخه‌های پشتیبان وجود دارد.
  • به علت استفاده از نرم افزار ویندوزی، نصب و راه اندازی نرم افزار طی مراحل پیچیده و معمولا توسط شرکت ‌ای تولید کننده نرم افزار و اکثرا با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • در هنگام بروز اشکال در نرم افزارهای ویندوزی، روند اصلاح اشکال، ارائه نسخه به روز رسانی به مشترک مورد نظر و سپس ارائه نسخه جدید به کل مشترکین زمان بر و بسیار آزار دهنده است.
  • امکان صدور بارنامه بدون کد رهگیری سازمان (در هنگام عدم اتصال به اینترنت)

مزایای وب اپلیکیشن با بانک داده محلی

  • سرعت اجرای نرم افزار به علت استفاده از بانک داده و فایل‌های محلی
  • عدم نیاز به نصب نرم افزار برای کاربر و فعال سازی سریع نرم افزار برای شرکت‌های حمل و نقل
  • به روز رسانی فوق العاده سریع و غیر قابل مقایسه با نرم افزارهای ویندوزی
  • عدم بروز اشکال برای نرم افزار شرکت‌ها در هنگام ویروسی شدن کامپیوترهای شخصی 
  • اعمال لحظه‌ای جدیدترین قوانین و بخشنامه‌ها در نرم افزار آنلاین
  • عدم امکان صدور بارنامه و یا ثبت راننده بدون استعلام و دریافت کد از سازمان
  • تامین کیفیت و سرعت نرم افزار با استقرار سرور در بهترین دیتاسنترهای ملی

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به آدرس bar1.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید