اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804023791011120

تغییر دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه را از کجا و چگونه باید شروع کرد؟

کد: 139804023791011120

http://bit.ly/2RAhK5q

، تهران , (اخبار رسمی): زمانی که فردی تمامی فکرهای قبلی راجع به تغییر دکوراسیون آشپزخانه را انجام داده و آماده شروع به کار است، حال باید برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه مراحلی را طی کند که در ادامه تمام مراحل به تفصیل بیان می‌شود.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه را از کجا و چگونه شروع کنیم؟
طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی، تولید، نصب و اجرا

خیلی از افراد تا قبل از اقدام برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب شرکت طراحی دکوراسیون داخلی حدود یک سال زمان برای فکر کردن و تصمیم نهایی صرف می‌کنند

برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه افراد باید مراحل زیر را طی کنند.

ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنند.

در این مرحله باید کاملا این موضوع را که قرار است چه کارهایی در آشپزخانه انجام دهند و به چه چیزهایی نیاز دارند درک کنند. در همین راستا باید نیازهای اعضای خانواده و سبک زندگی که دارند را در نظر داشته باشند. اگر به این موضوع فکر شده است و تمامی موارد به شکل یادداشت روی کاغذ آورد شده است، فرد می‌تواند با تماشای تصاویر طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌هایی که مطابق با استایل و سبکی که در نظر دارد، ایده‌های جدید و مدرن کسب کند.

حال می‌تواند فولدرهای زیبا و دسته‌بندی شده از تصاویر دکوراسیون آشپزخانه‌های مورد علاقه‌اش را تهیه کند و با تماشای تصاویر نقاط مثبتی که به آن‌ها نیاز دارد را در نظر بگیرد و سایر مواردی که برای او کارآمد نیست را حذف کند.

مرحله دوم تحقیق و برنامه‌ریزی است.

بهترین نقطه برای آغاز، مشخص کردن دامنه کاری  و هدف از ایجاد تغییرات و همچنین مشخص کردن هزینه و بودجه ای است که افراد برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفته‌اند.

افراد نباید نگران دامنه تغییراتی که قصد ایجاد آن را دارند و هزینه‌های احتمالی باشند، زیرا زمانی که شروع به کار تغییر دکوراسیون آشپزخانه می‌کنند، به دلیل اینکه در طی روال کاری قرار می‌گیرند، اطلاعات بسیار زیادی کسب می‌کنند.

این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند راه‌حلی کم هزینه‌تر و نزدیک‌تر به ایده‌ای که در ذهن دارند برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنند. افراد می‌توانند تمامی مواردی که قصد اجرای آن‌ها را دارند در نظر بگیرند و بودجه خود را نیز مطابق با کارهایی که می‌توانند پیاده‌سازی کنند، تقسیم بندی شود. حال می‌توان الویت‌ها و موارد ضروری را در ابتدای کار قرار داد.

این موصوع حائز اهمیت است که به عنوان فرد صاحب‌خانه نمی‌توانند تمامی هزینه‌ها را به صورت دقیق برآورد کنند. این تنها یک مرحله از تحقیق و برنامه‌ریزی برای شروع کار تغییر دکوراسیون آشپزخانه است.

یافتن تخصص مورد نیاز، مرحله‌ بعدی است.

در نهایت برای انتخاب طرح کابینت آشپزخانه و نصب آن، برق کشی، لوله کشی و نصب لوازم، اثاثیه و سایر کارها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، قطعا به یک متخصص نیاز است.

با مشاهده تصاویر نمونه پروژه‌های طراحی دکوراسیون آشپزخانه و پروژه‌های طراحی دکوراسیون منزل افراد می‌توانند ایده‌های زیادی برای نوسازی یا بازسازی در تغییر دکوراسیون آشپزخانه یا منزل کسب کنند. هم‌چنین می‌توانند با تماشای مجلات طراحی دکوراسیون و جستجو در اینترنت با آخرین ایده‌های دیزاین در سطح جهانی آشنا شوند. بسیاری از وب سایت‌ها قابلیت اشتراک نظر مخاطبان را در رابطه با سبک دکوراسیون فراهم می‌کنند. با جستجو در قسمت طراحی دکوراسیون آشپزخانه و مطالعه نظرات کاربران وب سایت‌ها اطلاعات دقیق و روشنی از کارآیی بسیاری از موارد که در ذهن دارند، کسب خواهند کرد.

بسیاری از افراد کار تغییر دکوراسیون آشپزخانه را با مشاوره با کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب یک شرکت دکوراسیون آغاز می‌کنند. افرادی نیز با پیمانکارها، ساختمان سازها یا مغازه های فروش کابینت آشپزخانه کار تغییر دکوراسیون آشپزخانه را انجام می‌دهند.

کارشناسان فعال در این زمینه با توجه به سابقه و تجربه‌ای که دارند، از آغاز تا مرحله نهایی پیاده‌سازی در تمامی مراحل، به بهترین شکل کار را انجام می‌دهند. پس از عقد قرارداد تمامی کارها از برنامه ریزی، طراحی، برآورده هزینه‌ها، بررسی بودجه، انتخاب لوازم و اثاثیه، انتخاب متریال در طراحی دکوراسیون، سفارش محصولات و مدیریت پروژه نوسازی و تغییر دکوراسیون آشپزخانه به عهده شرکت طراحی دکوراسیون است.

استفاده از طراحی شماتیک 

طراحی اولیه، برنامه‌ریزی برای فضای موجود، انتخاب متریال کفپوش، طراحی کابینت آشپزخانه، بررسی ابعاد و اندازه آن‌ها همگی جز کارهایی است که در مرحله طراحی شماتیک انجام می شود. بیشتر سعی بر آن است که روی بررسی ابعاد و فضای موجود و استفاده بهینه از آن تمرکز شود، اما شکل نهایی دکوراسیون آشپزخانه نیز موضوع مهم مورد بحث است. طراحی شماتیک باعث می‌شود تا خیلی زود افراد ایراد‌های کار را بفهمند و از انحرافات نهایی به هنگام پیاده سازی جلوگیری شود.

همچنین افراد پس از انتخاب متریال مصرفی باید محل استفاده آن، مقدار، ابعاد، اندازه و در عین حال هزینه‌ای که باید بابت آن پرداخت شود را محاسبه کنند. بسیاری از افراد برای حل این مشکل همه موارد را با شرکت طراحی دکوراسیون در میان می‌گذارند. در همین راستا می‌توانند برای تخمین هزینه‌ها تعدادی از متریال‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند و هزینه نهایی را با توجه به کاربرد یکی از آن‌ها یا ترکیبی از چند متریال محاسبه کنند.

انتخاب سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه

قبل از انجام این مرحله افراد می‌توانند تصاویری از طراحی دکوراسیون آشپزخانه مورد علاقه خود را را در فولدرهای مشخص، ذخیره کنند. همچنین می‌توانند دسته بندی‌ها را به طراحی کوراسیون آشپزخانه مدرن، طراحی آشپزخانه کلاسیک، سنتی، روستایی یا به سبک شخصی مورد علاقه اختصاص دهند.

حال فرد می‌تواند مشخص کند اگر تمایل به تغییر دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید دارد، طراحی کابینت آشپزخانه سفید به همراه استفاده از چوب طبیعی گزینه‌های مورد علاقه‌اش هستند.

پس از انتخاب سبک طراحی دکوراسیون باید نوع و سبک تمامی موارد لازم برای اجرای آن نیز انتخاب شود که شامل موارد زیر است:

  • سبک ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه خلاقانه، شکل درب‌ها، سبک طراحی و انتخاب رنگ
  • انتخاب متریال مصرفی برای صفحه یا رویه کابینت
  • انتخاب یخچال و سایر لوازم آشپزخانه
  • انتخاب سینک ظرفشویی
  • انتخاب شیر آب ظرفشویی
  • انتخاب لوستر، لامپ‌ها و سبک نورپردازی
  • انتخاب کفپوش
  • طراحی سقف آشپزخانه
  • انتخاب بک اسپلش (سبک طراحی دیوار پشتی گاز آشپزخانه)
  • لوازم تزئینی و طراحی دکورها
  • بررسی طرح نهایی

زمانی که در طرح نهایی، طرح‌های قفسه‌ها، کفپوش، سقف، ارتفاع کابینت و سایر جزئیات دیده شد، این مرحله آغاز می‌شود. اگر طرح نهایی از همه نظر مناسب بود و قابلیت اجرا داشت فرد می‌تواند کار را شروع کند در غیر این‌صورت باید مجددا روی جزئیات طرح تغییر دکوراسیون آشپزخانه کار کند.

دقت به جزئیات و انتخاب همه مواردی که به آن‌ها علاقه دارد، در این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا در نهایت پس از مرحله تولید و نصب و اجرا این طرح نهایی است که در نتیجه کار خواهید دید.

پس از انجام مرحله طراحی، افراد زمانی را برای بررسی طرح در اختیار خواهند داشت و می‌توانند در این مرحله تمامی جزئیات را به همراه متخصصی که کار طراحی دکوراسیون را انجام داده است، بررسی کنند.

پس حتما قبل از پیاده سازی طرح، باید بررسی شود و محاسبه هزینه‌ها فراموش نشود.

برآورد تقریبی هزینه‌ها

اگر تا این مرحله هزینه‌ها محاسبه نشده است، حتما و در همین مرحله این کار باید آغاز شود. همیشه باید طبق هزینه‌هایی که برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه یا منزل در نظر گرفته شده، انتخاب‌های خود را انجام داد. افراد می‌توانند برای اطمینان خاطر، در مرحله طراحی برای انتخاب هر یک از موارد سه گزینه برای خود ایجاد کنند.

افراد بهترین طرح شماتیک را به عنوان گزینه اول قرار دهند. تمامی هزینه‌ها تقریبی هستند و در زمان اجرای پروژه اگر بابت بودجه با مشکل مواجه شدند گزینه‌های دوم و سومی نیز برای اجرا وجود خواهد داشت.

مسلما تمامی سعی بر اجرای طرح اول و استفاده از بهترین متریال‌های مصرفی است. اما در زمان اجرای پروژه تغییر دکوراسیون آشپزخانه و بازسازی آن باید تمامی موارد را در نظر داشت.

در این مرحله فرد باید برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه آماده شود.

حداقل ۴ تا ۸ هفته برای بازسازی و تغییر دکوراسیون آشپزخانه با توجه به حجم پروژه اجرایی زمان لازم است. در این مرحله افراد باید تمامی لوازمی که در کابینت آشپزخانه یا سایر قسمت‌ها نگهداری می‌شود، به محلی دیگر ببرند. همچنین برای جلوگیری از هرگونه آسیب بهتر است لوازم برقی را نیز در محلی دیگر برای استفاده قرار دهند.

اگر شخصی قصد دارد تا در زمان اجرای پروژه تغییر دکوراسیون آشپزخانه منزل را ترک نکند حتما باید امکان آن را از شرکت اجرا کننده پرس و جو کند، با توجه به حجم پروژه بازسازی آشپزخانه، شاید بهتر باشد تا در این مدت منزل را ترک کند.

بررسی نتیجه کار

پس از تحویل نتیجه کار باید یک لیست از موارد فراموش شده در اجرا، موارد اشتباه یا گزینه‌هایی که انجام نشده است، تهیه شود. این لیست کوچک می‌تواند شامل فراموش کردن نصب پالت پلاستیکی لامپ، لکه‌های رنگ یا خراب بودن لولای یکی از درب‌های کابینت باشد.

گاهی اوقات موارد بسیار مهمی در نتیجه کار همانند محل نصب اشتباه هود یا یک خراش بزرگ روی صفحه کابینت اتفاق می‌افتد. پس باید به تمامی موارد کوچک و بزرگ توجه کرد و  آن‌ها را در لیست نهایی قرار داد.

حال باید برای رفع ایرادات تمامی این موارد اقدام کرد. افراد می‌توانند این لیست را در اختیار شرکت اجرا کننده تغییر دکوراسیون آشپزخانه برای رسیدگی و رفع ایرادات قرار دهد.

در این مرحله و در صورت وجود مشکلات بزرگ باید مجددا زمانی را برای رفع آن‌ها در نظر گرفت. در غیر این‌صورت با صرف زمانی کوتاه می‌توان نتیجه نهایی را مجددا پس از رفع نقایص کوچک، بررسی کرد.

حتی به هنگام خرید کردن نیز امکان فراموش کردن یک سری اقلام وجود دارد. پس بعد از اجرای کار و پس از تهیه چک لیست، احتمال نیاز مجدد به بررسی باید در نظر گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل