اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804153826310972

راه‌هایی برای پیشگیری از شقاق

کد: 139804153826310972

http://bit.ly/2LIpPUO

، تهران , (اخبار رسمی): مناسب‌ترین شیوه به منظور جلوگیری از ایجاد شقاق، پیشگیری از مبتلا شدن به یبوست است. به عبارت دیگر، رژیم غذایی پر فیبر و مایعات را باید بیشتر استفاده کرد.

پیشگیری از شقاق
راه‌هایی برای پیشگیری از شقاق

افرادی که مبتلا به شقاق مقعد هستند، بعد از بهبودی، در آینده در مقایسه با سایر اشخاص بیشتر در معرض مبتلا شدن به آن خواهند بود. مناسب‌ترین شیوه به منظور جلوگیری از ایجاد شقاق، پیشگیری از مبتلا شدن به یبوست است و لازم است رژیم غذایی پرفیبر و مایعات را بیشتر استفاده کرد.

برخی از اشخاص به نظر در معرض دوباره مبتلا شدن به فیشر یا شقاق است. نصفی از اشخاصی که مبتلا به شقاق مقعد مزمن هستند که با پماد GTN به خوبی درمان شده‌اند در آینده یک یا چندین بار به آن مبتلا می‌شوند.

این اشخاص فشار عضلانی زیادی اطراف مقعد خود دارند. در صورت کشیدگی مقعد، احتمال پارگی دیواره مقعد در میان این افراد زیاد است. با این حال، بار دیگر با مصرف پماد GTN می‌توان اقدام به درمان شقاق مقعد کرد.

افرادی که به صورت مداوم به فیشر یا شقاق مبتلا می‌شوند جراحی یکی از شیوه‌های درمانی اثرگذار است. معمولا درمان شقاق مقعد بدون جراحی انجام می‌شود و احتیاجی  به درمان جراحی نیست و فقط تعداد اندکی از بیماران به جراحی نیاز خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک لیزر شفا

این کلینیک تحت نظر و با مدیریت مستقیم دکتر داود تاج بخش می باشد، ایشان حدود 10 سال در نقاط مختلف ایران مشغول کار عملی وبودند و سال 1380 به تهران بازگشته و بیشتر تمرکز کاری خودشان را در ارتباط با درمان بیماریهای ناحیه مقعد با لیزر گذاشته و طی این مدت دوره های متعددی توسط مرکز لیرز دانشگاه تهران و مرکز لیزر انجمن لیزر ایران که با همکاری انجمن لیزر سوئد بوده شرکت نموده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان