اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382938370

باروان، دانش بنیانِ صنعتی شد

کد: 13980415382938370

http://bit.ly/2LRYyzx

، اصفهان , (اخبار رسمی): بر اساس بررسی‌های مجدد صورت گرفته توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان (وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) شرکت ایده آوران ارتباطات فهام ایرانیان با محصول «باروان» به عنوان «شرکت دانش بنیان صنعتی» ارتقاء پیدا کرد.

باروان، دانش بنیانِ صنعتی شد
باروان، دانش بنیانِ صنعتی شد

شرکت ایده آوران ارتباطات فهام ایرانیان با محصول «باروان» به عنوان «شرکت دانش بنیان صنعتی» ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی باروان، در طول چندین ماه روند بررسی و ارزیابی مجدد مستندات و دستاوردهای دانشی مختلف این شرکت هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بکارگیری فرآیندهای تحقیق و توسعه و نوآوری‌های خلاقانه و طی انجام بازدیدهای حضوری و مصاحبه کارگروه ارزیابی موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان با مدیران و تیم تحقیق و توسعه شرکت، سرانجام محصول دانشی «باروان؛ سامانه هوشمند حمل بار» به عنوان کالای دانش‌بنیان صنعتی ارتقاء پیدا کرد.

این مجموعه از اینکه تحت عنایات الهی و با همت و تلاش روز افزون مجموعه علمی و صادق باروان و در سایه اعتماد، همدلی و حمایت رانندگان و کامیونداران عزیز کشور به این دستاورد نائل شده، ابراز خرسندی کرد و ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزان، این دستاورد مهم را به جامعه خدوم حمل و نقلی کالای کشور نیز تبریک گفت و ادامه داد که امید است با تدام و پیوستگی این تلاش، اعتماد و همدلی، گام‌های ایجاد تحول بنیادین و دانشی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالای کشور هر چه زودتر محقق شود.

گفتنی است شرکت‌های دانش بنیان، به منظور هم‌افزایی علم و ثروت و نیز توسعه اقتصاد دانش‌محور در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می‌شوند. وجه مشترک همه شرکت‌های دانش‌بنیان برخورداری از سطح بالای فناوری است.

در همین راستا، باروان به عنوان پنجره واحد حمل و نقل جاده‌ای کالای کشور، بر مبنای یک طراحی پیچیده و سنگین سعی می‌کند ارتباط مستقیم و شفافِ تحت نظارت قانون را میان اضلاع مختلف حمل و نقل اعم از رانندگان، کامیونداران، صاحبان بار و شرکت‌های حمل و نقلی و نیز مراجع قانونی و بالادستی برقرار کند و به این شیوه کسب و کار هر فعال حمل و نقلی را در سراسر کشور توسعه ببخشد. هدف ایجاد ارتباطی سیال و ضابطه مند میان فعالان حمل و نقل است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از فعالیت خود سود ببرند و به دیگران نیز کمک کنند و از برایند این ارتباط تجاری سالم، ساده و مدرن، صنعت حمل و نقل کشور شکوفا شود.

این تعامل نوین تا به امروز میان بسیاری از رانندگان، صاحبان کالا و شرکت‌های حمل و نقل برقرار شده است.

برخی از مهمترین امکانات و مزیت‌های باروان عبارتند از:

  • سالن اعلام بار مجازی سراسری با اعلام روزانه 10،000 بار از سراسر کشور
  • سامانه استعلام کرایه تن بر کیلومتر با قابلیت پایش و اعلام نرخ قانونی تمامی بارها به رانندگان
  • سامانه نوبت دهی مجازی (الکترونیکی) سراسری
  • مشاهده، انتخاب و رزرو آنلاین بار رفت و برگشت
  • ارتباط آگاهانه و تماس مستقیم بین راننده، صاحب کالا و شرکت حمل و نقلی جهت حمل بار
  • اعلام آمادگی جهت حمل بار در مسیرهای دلخواه
  • صدور حواله الکترونیک
  • جستجوی پیشرفته بار، مشاهده بارهای اطراف من، مسیریابی آنلاین، رصد لحظه ای موقعیت بار و ...

امروز، باروان به واقعیتی جدایی ناپذیر از حمل و نقل کشور تبدیل شده و حل ابرچالش‌های صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا را با کمک فعالان و دلسوزان این صنعت، رسالت راستین و همیشگی خود می‌داند. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باروان به آدرس bar1.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار