اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804183835811120

انتخاب رنگ رویه یا صفحه کابینت در دکوراسیون آشپزخانه

چگونه می‌توان رنگ صفحه کابینت را انتخاب کرد؟

کد: 139804183835811120

http://bit.ly/2JBhmBz

، تهران , (اخبار رسمی): مهم نیست که افراد قصد دارند از چه متریالی استفاده کنند، می‌توان از میان این همه رنگ‌ و شکل ظاهری محبوب سبک طراحی دکوراسیون داخلی مورد علاقه خود را پیاده سازی کرد.

چگونه رنگ صفحه کابینت را انتخاب کنیم؟
انتخاب رنگ صفحه یا رویه کابینت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مورد علاقه تان

در حال حاضر برای انتخاب متریال صفحه کابینت گزینه‌های زیادی پیش رو است. بهتر است به جای صرف زمانی زیاد برای مطالعه مزایا و معایب  متریال‌های مختلف، اطلاعاتی در رابطه با پرطرفدارترین انتخاب‌ها کسب کرد.

در ادامه ۶ مورد از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای انتخاب رنگ صفحه کابینت برای پیاده سازی آن چه که در نهایت افراد به دنبال آن هستند، معرفی شده است.

صفحه کابینت سفید رنگ با رگه‌های ملایم (Flecked or Softly Veined White)

یکی از بهترین و پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای متریال صفحه کابینت استفاده از سنگ طبیعی یا همان متریال سنگ اسلب مثل کوارتز است. اصولا این سنگ‌ها در رنگ سفید ساده یا سفید با رگه‌های ملایم طوسی، مشکی یا نقره‌ای هستند. این شکل و رنگ صفحه کابینت حالتی طبیعی و ظریف دارد.

رنگ سفید برفی سنگ طبیعی در بسیاری از موقعیت‌ها بسیار درخشان و طبیعی دیده می‌شود و در عین حال بسیار مدرن است.

رنگ صفحه کابینت تیره حسی از تمیزی و پیچیدگی ظریفی به فضای داخلی دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشد.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه سنتی اصولا بهترین انتخاب رنگ صفحه کابینت سفید مینیمالیستی است. این رنگ می‌‌تواند جلوه و ظرافت خاصی به سایر متریال‌ها مثل چوب‌های گره دار ببخشد.

رگه‌های ظریف و رنگ صفحه کابینت سفید برفی دانه دار شکل بسیار زیبایی در کنار سایر لوازم به خصوص لوازم قدیمی از جنس برنج می‌گیرند.

انتخاب رنگ صفحه کابینت از این موارد گزینه بسیار مناسبی برای جزیره کابینت آشپزخانه و محلی که سرو غذا آنجا انجام می‌شود، است. زیرا این رنگ باعث ایجاد حس راحتی در زمان سرو غذا می‌شود.

انتخاب رنگ صفحه کابینت سفید مناسب دکوراسیون آشپزخانه است اگر:

  • سبک طراحی دکوراسیون داخلی سنتی یا دکوراسیون ترانزیشنال (انتقالی) وجود داشته باشد
  • تمایل به روشن‌تر و و بزرگتر دیده شدن سالن وجود دارد
  • رنگ صفحه کابینت سفید گزینه انتخابی است اما علاقه‌ای به شکل ساده آن وجود ندارد

سفید خالص (Pure White)

رنگ صفحه کابینت سفید خالص عموما در متریال‌های مصنوعی همانند سنگ کوریان و Caesarstone وجود دارد. این رنگ انتخابی مدرن با سبک مینیمالیستی است که تازگی و شادابی خاصی در فضا ایجاد می‌کند که هیچ سنگ طبیعی این قابلیت را ندارد. خوشبختانه این متریال‌ها مقاومت بسیار زیادی در مقابل لک شدن دارند. علاوه بر همه این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها این سنگ‌ها تا سالیان سال بدون کوچکترین نیازی به مراقبت همانند روز اول کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

به نظر می‌رسد که این رنگ صفحه کابینت با طراحی دکوراسیون مدرن سازگاری زیادی دارد. این رنگ با سبک طراحی دکوراسیون داخلی سنتی تداخل خواهد داشت اما بهترین گزینه با دیزاین مدرن است.

استفاده از رنگ صفحه کابینت سفید خالص در فضاهای کوچک مثل دکوراسیون آشپزخانه کوچک و جمع و جور انتخابی درست و کارآمد است.

از رنگ صفحه کابینت سفید خالص با ترکیب طراحی کابینت سفید مینیمالیستی استفاده بهتر است استفاده کرد تا باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی شود.

این رنگ صفحه کابینت قابلیت هماهنگی با تعداد زیادی از گزینه‌هایی که در دکوراسیون آشپزخانه به کار رفته را دارد.

کاربردهای دیگری برای رنگ صفحه کابینت سفید وجود دارد. به طور مثال اگر در دکوراسیون آشپزخانه از طراحی کابینت طرح چوب یا رنگ‌های تیره استفاده شود، می‌توان با طراحی یک جزیره آشپزخانه با رنگ صفحه کابینت سفید یک تضاد ایده آل در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کرد.

این یک انتخاب در طراحی دکوراسیون مدرن است. استفاده از رنگ صفحه کابینت سفید و قرار دادن آن در قسمت جلویی آشپزخانه باعث ایجاد فضایی پر انرژی و شاداب می‌شود و یکپارچگی با سبک دیزاین مدرن به محیط می‌بخشد.

در نهایت ترکیب رنگ سفید و آبی که حال و هوایی دریایی در منزل ایجاد می‌کند می‌تواند انتخاب دیگری برای طراحی کابینت آشپزخانه باشد. انتخاب رنگ صفحه کابینت سفید رنگ و ترکیب آن با رنگ آبی یک فضای منحصر به فرد و زیبا در منزل ایجاد می‌کند.

چون هر دو رنگ شادی هستند باعث ایجاد حس شادابی می‌شوند و در عین حال همیشه در سبک طراحی دکوراسیون مدرن و به روز هستند.

رنگ صفحه کابینت سفید مناسب دکوراسیون آشپزخانه است اگر:

  • علاقه زیادی به سبک طراحی دکوراسیون داخلی مدرن وجود دارد
  • تمایل به بزرگتر دیده شدن فضای کوچک آشپزخانه و منزل وجود دارد
  • تمایل به ایجاد تضاد رنگی بین طراحی کابینت چوب یا کابینت‌هایی با رنگ‌های تیره برای افراد مهم است
  • علاقه زیادی به رنگ سفید و آبی و حس و حال آن وجود دارد

انتخاب چوب برای صفحه کابینت

استفاده از چوب گرم باعث ایجاد حال و هوایی با احساسی از طبیعت در فضای داخلی منزل می‌شود. انتخاب صفحه کابینت از جنس چوب گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه جذاب و نشاط آور به همراه مزایای دیگر است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید حال و هوایی از راحتی و آسودگی در منزل ایجاد می‌کند که انتخاب صفحه کابینت چوبی می‌تواند مکمل بسیر مناسبی برای آن باشد.

صفحه کابینت چوبی یک انتخاب پرطرفدار برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه گذرا و ایجاد تعادل بین ویژگی‌های سبک طراحی دکوراسیون داخلی سنتی و مدرن است. به خصوص انتخاب چوب کلاسیک گزینه بسیار مناسب هم برای سبک سنتی و هم سبک مدرن است.

افرادی که به مصنوعات چوبی و طراحی دکوراسیون داخلی با چوب علاقه دارند می‌توانند از صفحه کابینت چوبی در کنار طراحی کابینت از جنس چوب نیز استفاده کنند. باید توجه کرد که می‌توان در بسیاری از این موارد تنها از چوب برای صفحه کابینت جزیره آشپزخانه استفاده کرد.

در طراحی مدرن چوب یکی از انتخاب‌ها برای صفحه کابینت جزیره جدا کردن بخش ‌ای مختلف کابینت از هم است.

استفاده از چوب با رنگ‌های ملایم‌تر فضایی روستیک در مقایسه با رنگ‌های تیره چوب ایجاد می‌کند. چوب‌های روشن فضا و حس و حال روستایی همانند کلبه‌های قدیمی اسکاندیناوی به فضا می‌بخشد. می‌توان با توجه به سبک طراحی دکوراسیون مورد علاقه نوع رنگ و تناژ آن را انتخاب کرد. اگر سبک طراحی دکوراسیون سنتی انتخاب شود می‌توان با استفاده از فرق و قالی‌هایی با طرح قدیمی و سنتی، زیبایی را تکمیل کرد.

رنگ صفحه کابینت چوبی تیره حالتی فرمال و رسمی در مقایسه با رنگ‌های ملایم‌تر آن ایجاد می‌کند. استفاده از چوب گرایش و جاذبه زیادی در فضا ایجاد می‌کند. مسلما اگر پنجره‌های بزرگی وجود داشته باشد که نور فضای داخل را بیشتر کنند، زیبایی طراحی دکوراسیون آشپزخانه دو برابر می‌شود.

زمانی که صفحه کابینت چوبی با سبک دیگر از چوب در طراحی کابینت آشپزخانه ترکیب می‌شود بهتر است که از هر دو تم رنگی سرد و گرم برای ایجاد تعادلی خاص در فضا استفاده شود.

رنگ صفحه کابینت چوبی قرمز و قهوه‌ای انتخابی برای سبک طراحی دکوراسیون داخلی سنتی است در حالی که رنگ خاکستری یک گزینه پرطرفدار در سبک طراحی دکوراسیون مدرن است که در سال‌های اخیر از آن استفاده شده است.

صفحه کابینت چوبی مناسب دکوراسیون آشپزخانه است اگر:

  • تمایل به ایجاد تضاد با رنگ صفحه کابینت با سایر سطوح مهم است
  • نیاز به ایجاد فضایی گرم در طراحی کابینت آشپزخانه سفید وجود دارد
  • افراد علاقه به ایجاد فضایی دوستانه و گرم در طراحی دکوراسیون داخلی دارند
  • از سبک طراحی دکوراسیون روستیک و روستایی لذت می‌برند
  • امکان طراحی کابینت تمام چوب نیست

رنگ صفحه کابینت تیره و مشکی

رنگ صفحه کابینت تیره مثل مشکی یا زغالی می‌تواند باعث ایجاد حس و حالی ناآرام در بیشتر فضاها یا ایجاد تضاد با بیشتر سبک‌ هارمونی‌ها شود. اگر طراحی کابینت یا کفپوش آشپزخانه را با رنگ تیره انجام داد، رنگ صفحه کابینت تیره می‌تواند هماهنگی خاصی در فضا ایجاد کند.

افرادی که به دنبال انتخاب رنگ صفحه کابینت از پالت تیره هستند، می‌توانند از ایده‌های خاص و خلاقانه برای نورپردازی در طراحی کابینت استفاده کنند. این کار باعث ایجاد فضایی دنج با حس و حالی گرم و پیچیدگی خاص در فضای داخلی می‌شود.

رنگ صفحه کابینت نقره‌ای یا خاکستری

رنگ صفحه کابینت خاکستری روشن و سایر رنگ‌ها در پالت خاکستری از جمله رنگ‌های خنثی و پرطرفدار در طراحی دکوراسیون مدرن هستند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت‌های سفید یا کرم و سنگ زیرین طلایی و زرد با کفپوش چوبی، استفاده از رنگ صفحه کابینت خاکستری ملایم هارمونی خاصی در فضا ایجاد می کند. این سبک از طراحی فضایی گرم و دوستانه برای ایجاد لحظاتی خوش در زمان سرو غذا را فراهم می کند.

رنگ صفحه کابینت نقره‌ای یا خاکستری مناسب دکوراسیون آشپزخانه است اگر:

  • علاقه به ایجاد فضایی گرم، دوستانه و ایحاد ظرافت با رنگ‌های خنثی مهم است
  • طراحی کابینت با ترکیبی از رنگ‌های مختلف یا ترکیب دو رنگ خاص انجام شده باشد
  • از تم سفید و سیاه برای طراحی دکوراسیون استفاده شده و تمایل به کمی ظرافت در فضا وجود دارد
  • از فلزات یا استیل طلایی یا سایر رنگ‌های گرم در دکوراسیون داخلی استفاده شده است

علاقه مندانی که قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه و طراحی دکوراسیون منزل را دارند می‌توانند برای مشاوره در تمامی زمینه‌ها از طراحی تا تولید و نصب و اجرا با گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب به آدرس nikachoob.com در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل