اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980426386236450

توسعه و بهبودهای نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه و افزایش مقیاس‌پذیری سیستم

کد: 13980426386236450

http://bit.ly/2SjpQ2R

، تهران , (اخبار رسمی): توسعه کمی و کیفی ماژول‌های نرم‌افزاری سیستم حضور و غیاب دیدگاه و اتصال آن به نرم‌افزارهای پرسنلی و حقوق و دستمزد، ارائه چرخه کامل مدیریت منابع انسانی و سهولت و سرعت محاسبه حقوق کارکنان سازمان‌ها را به دنبال دارد.

توسعه و بهبودهای نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه و افزایش مقیاس‌پذیری سیستم
توسعه و بهبودهای نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه و افزایش مقیاس‌پذیری سیستم

توسعه کمی و کیفی ماژول‌های نرم‌افزاری سیستم حضور و غیاب دیدگاه و اتصال آن به نرم‌افزارهای پرسنلی و حقوق و دستمزد، ارائه چرخه کامل مدیریت منابع انسانی و سهولت و سرعت محاسبه حقوق کارکنان سازمان‌ها را به دنبال دارد.

امروزه دیگر نقش و اثرگذاری نرم‌افزارهای سازمانی در مدیریت بهینه یک کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست به ویژه نرم‌افزارهایی که در حوزه مدیریت منابع انسانی، ابزارهای اصلی مدیران برای تضمین موفقیت کسب و کار به شمار می‌آیند. در این بین سیستم‌های کنترل عملکردهای پرسنل از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

با در نظر گرفتن اهمیت کنترل تردد و محاسبه دقیق کارکرد پرسنل و نیازهای جدیدتر مدیریت و دسترسی سریع به اطلاعات، سیستم حضور و غیاب بهترین ابزاری است که می‌تواند جوابگوی نیازهای پرسنلی سازمان باشد.

معیارهای تعیین و محاسبه عملکرد پرسنل را می‌توان در میزان کارکردها، غیبت‌ها، مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و اضافه ‌کاری‌ها دانست که در سیستم حضور و غیاب ثبت و محاسبه می‌شود.

سیستم حضور و غیاب با تسهیل فرآیند نظارت و مدیریت امور کارکنان و ورود و خروج آنها از کم‌کاری‌های احتمالی می‌کاهد، میزان اعتماد پرسنل به دقت در محاسبات و پرداخت‌ها را افزایش می‌دهد و در نهایت چرخه اطلاعات را در سازمان شفاف و روشن می‌سازد.

مکانیزاسیون فرآیند حضور و غیاب در واقع با ثبت و کنترل ورود و خروج کارکنان، اضافه‌کاری‌ها، شیفت‌ها مرخصی‌ها، ماموریت‌ها، تقویم‌کاری و کارکرد پرسنل و آرشیو اطلاعات، مدیران سازمانی را در تحلیل اطلاعات پرسنل،‌محاسبه پرداخت‌ها و میزان بهره‌وری سازمان، همراهی می‌کنند.

ارائه چرخه کامل مدیریت منابع انسانی در مجموعه دیدگاه و اتصال سیستم حضور و غیاب به نرم‌افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد، مزیت مهمی در سهولت و سرعت محاسبه حقوق کارکنان سازمان ایجاد می‌کند. ثبت درخواست‌ها توسط پرسنل از طریق سیستم و گردش آن‌ها بر اساس سطوح دسترسی متفاوت و مطابق با چارت سازمانی به آسانی قابل پیاده‌سازی است.

از سوی دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار در پشتیبانی از شیفت‌های کاری متنوع و مختلف مانند شیفت‌های شناور و همچنین شیفت‌های چرخشی برای بکارگیری در بیمارستان‌ها و سازمان‌های بزرگ و.. بر کارآمدی نرم‌افزار افزوده است.

توسعه‌ها و بهبودهای صورت گرفته بر روی این نرم‌افزار موجب پویایی و کارآیی بیشتر آن شده است که به مواردی از آن اشاره می‌شود:

  • کاردکس مرخصی

یک لغت قدیمی اما متغیر به لحاظ مفهومی‌ در حوزه منابع انسانی است که برای همگان آشناست. این لغت در بستر زمان و متاثر از ورود آی‌تی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی دچار تحولاتی شگرف شده است. نرم‌افزار حضورو غیاب دیدگاه در آخرین تغییرات و بهبودها در زمینه کاردکس مرخصی با نیازهای امروز تطابق زیادی یافته است.

این ماژول نرم‌افزاری که در واقع چکیده و تاریخچه‌ای از انواع مرخصی‌های پرسنل به اضافه محاسبه آنها را در خود جای داده است در نرم‌افزار حضورو غیاب دیدگاه و در زمینه مفاهیم مختلف مانند پاداش‌ها، کسورات، باقی‌مانده مرخصی‌ها و... باز تعریف شده و بر روی دیدگاه برای کاربران قابل بهره‌برداری است.

  • مقیاس‌پذیری

عملکرد شرکت چارگون و پیاده‌سازی نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه در سازمان تامین اجتماعی با بیش از 70 هزار پرسنل در سراسر کشور، پروژه‌ای بزرگ و ملی را برای شرکت رقم زده است.

این تجربه بزرگ تغییرات و بهبودهای کمی و کیفی زیادی را در نرم‌افزار به همراه داشته است؛ به طوریکه تاثیرات آن را می‌توان در تقویت زیرساخت نرم‌افزار و افزایش پرفورمنس آن دید. افزایش سرعت نرم‌افزار همراه با طراحی ماژول‌‌های جزیی‌تر مانند شیفت‌ها، اصلاح ورود و خروج و ... و پیاده‌سازی آنها در work flow کارآیی نرم‌افزار را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است.

برخی امکانات شاخص نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه

  • ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده سازمان از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج
  • پشتیبانی از انواع روش‌های برقراری ارتباطDLL، web service، ارتباط دیتابیسی و..
  • درج فایل حاوی اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌صورت آفلاین
  • تعریف محدودیت استخراج اطلاعات تردد پرسنل بر اساس دستگاه‌های کارت ساعت
  • تعریف فیلد تکمیلی به همراه تعیین ماهیت آن به عنوان فیلد محاسباتی یا غیر محاسباتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار