اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980502388628197

چگونه می‌توان مشکل شارژ نشدن گوشی همراه خود را رفع کرد؟

کد: 13980502388628197

http://bit.ly/2YBPdTf

، تبریز , (اخبار رسمی): اگر باتری گوشی به درستی شارژ نشود و مشکل شارژ نشدن گوشی برای افراد وجود نداشته باشد نباید فورا تصور کرد که شارژر گوشی یا باتری خراب شده است. راه حل این مشکل ممکن است بسیار ساده‌تر از چیزی باشد که افراد فکر می‌کنند.

مشکل شارژ نشدن گوشی همراه خود را چطور حل کنیم؟
چگونه می‌توان مشکل شارژ نشدن گوشی همراه خود را رفع کرد؟

مشکل شارژ نشدن گوشی در سطوح مختلفی ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید. ممکن است گوشی زمانی که به شارژر متصل است به طور کلی شارژ نشود، یا خیلی آهسته (گاهی اوقات با سرعت کمی بیشتر از زمان تخلیه شارژ آن) شارژ شود. این یک مشکل رایج در بین کاربران تلفن‌های هوشمند است. در ادامه به چند راه حل اشاره شده است. بیشتر مشکلات شارژ، مربوط به کابل USB یا شارژر یا حتی خود پورت گوشی است.

برای حل مشکل شارژ نشدن گوشی، می‌توان کابل را عوض کرد. قسمت آسیب پذیر شارژر، کابل آن است نه آداپتور که به پریز روی دیوار وصل می‌شود. کاربران اپل به ویژه در این مورد آسیب پذیرترند زیرا کابل‌های اختصاصی (و گران) اپل به نظر می‌رسد عمری حدود ۱۵ دقیقه داشته باشند!

اما تمام کابل‌ها به سادگی با پیچیدن و خم شدن زیاد ممکن است دیگر کارا نباشند. به همین دلیل می‌تواند یکی دیگر از راه‌‌ حل‌های مشکل شارژ نشدن گوشی تعویض کابل شارژر باشد.

ساده‌ترین راه برای تشخیص یک کابل معیوب این است که سعی کرد از یک کابل دیگر استفاده شود و دید که گوشی به درستی کار می‌کند یا نه. اگر به درستی کار کرد، می‌‌توان گفت که کابل اصلی معیوب شده است. اگر اینطور نبود باید راه دیگری را امتحان کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خواندن مقاله در مورد مشکل شارژ نشدن گوشی‌‌ می‌توانند به سایت برتر دیجیتال به آدرس bartardigital.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]