اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980510390818197

گوشی آب خورده و راهکارهایی برای احیاء آن

کد: 13980510390818197

http://bit.ly/31gttcZ

، تبریز , (اخبار رسمی): اگر گوشی ناگهان در آب افتاد یا بنا به هر دلیلی با آب تماس پیدا کرد، می‌توان آن را نجات داد.

در این شرایط برای احیاء گوشی خیس شده چه اقداماتی لازم است و انجام ندادن چه اقداماتی ضروری است؟ مهمترین موضوعی که در این راستا باید به آن توجه کنید سرعت عمل بالاست! زمانی که گوشی بنا به هر دلیلی با آب تماس پیدا کرد، باید به سریع‌ترین شکل ممکن عمل کرده و آن را از آب خارج کرد. در ادامه این مطلب نجات و احیاء گوشی آب خورده بررسی شده است.

بدیهی است که برای احیاء گوشی آب خورده باید به سرعت گوشی‌ را از آب در آورد. ماندن گوشی در آب یا هر مایع دیگری در طولانی مدت باعث می‌شود که مایعات بیشتری به شکاف‌ها و درزهای گوشی نفوذ پیدا کند. 

چه کارهایی را نباید برای احیاء گوشی آب خورده انجام داد:

  • گوشی روشن نشود.
  • گوشی برای شارژ به دوشاخه وصل نشود.
  • هیچ دکمه یا کلیدی فشار داده نشود.
  • به هیچ وجه گوشی را تکان نداد، ضربات آرام یا محکم به گوشی وارد نشود.
  • نباید با فوت کردن، آب را از گوشی خارج کرد. زیرا این‌کار باعث می‌شود که آب به دیگر قسمت‌های داخلی گوشی نفوذ کند و آسیب‌های بیشتری وارد کند.
  • از وسایل خشک کن مثل سشوار استفاده نشود. تاثیر این مورد هم درست مثل فوت کردن داخل گوشی است. به‌علاوه گرما می‌تواند آسیب بیشتری وارد کند.

اقدام‌های کاربردی برای احیاء گوشی آب خورده

  1. اگر گوشی روشن است آن را خاموش و تا حد امکان آن را صاف و بدون حرکت نگه داشت.
  2. سیم‌کارت و کارت حافظه رم (microSD) را از گوشی خارج کرد.
  3. اگر گوشی‌ قدیمی است، می‌توان درب پشت گوشی را باز و باتری را خارج کرد. از آنجاییکه اکثر گوشی‌های هوشمند، باتری‌های غیر قابل تعویض توسط کاربر دارند و جداسازی آنها هم سخت است. بهترین راه این است که قبل از اینکه خود این کار را انجام داد، گوشی را به یک تعمیرکار حرفه‌ای سپارد. بهر حال، سپردن کار به یک حرفه‌ای، همیشه بهترین گزینه است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آب‌خوردگی گوشی می‌توانند به سایت برتر دیجیتال به ادرس bartardigital.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]