اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980514392078197

چگونه یک رام سفارشی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنیم؟

کد: 13980514392078197

http://bit.ly/2KlEhAQ

، تبریز , (اخبار رسمی): سیستم عامل اندروید هر چقدر هم که خوب باشد، گاهی وقت‌ها باز هم انتظار بیشتری از آن می‌رود.

چگونه یک رام سفارشی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنیم؟
چگونه یک رام سفارشی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنیم؟

شاید دلیلش این باشد که، Touch Wiz سامسونگ آن‌طور که باید باشد نیست. یا شاید گاهی اوقات نیاز باشد بروزرسانی marshmallow زودتر از موعد دریافت شود! اگر هم چنین نیازهایی احساس می‌شودنصب رام سفارشی اندروید تنها راه چاره است. در ادامه چگونگی نصب رام سفارشی اندروید ارائه خواهد شد.

شروع نصب رام سفارشی

پس از انتخاب رام، مراحل زیر، که امن‌ترین روش نصب رام سفارشی است، باید انجام شود:

  • رام انتخابی را دانلود کرده و آن را به حافظه داخلی دستگاه، یا کارت SD کپی کرد.
  • با فشردن ترکیبی دکمه‌‌ها حالت بازیابی (recovery) گوشی خود را فعال کرد.
  • با انتخاب backup and restore > backup از سیستم خود بک‌آپ گرفت. باید تا اتمام بک‌‌آپ‌‌گیری و بازگشت به منوی اصلی منتظر ماند. دلیل انجام این کار این است که، در صورت وجود هر مشکلی بتوان گوشی خود را بازیابی (restore) کرد.
  • گزینه‌‌ها‌‌ی wipe data (پاک کردن رام قبلی) را انتخاب کرد. Wipe cache و wipe Dalvik cache (این گزینه‌‌ها را در بخش تنظیمات پیشرفته (Advance) می‌‌توان پیدا کرد.)
  • گزینه install zip from sd card را لمس کرده و سپس فایل زیپ را از داخل کارت SD انتخاب کرد. گام بعدی، پیدا کردن نسخه کپی شده از رام است، حالا گوشی به صورت خودکار شروع به انجام یک سری فرآیندها خواهد کرد.
  • تا پایان فرآیند باید منتظر ماند و بعد از اتمام، گوشی را مجددا راه‌‌اندازی کرد. مدت زمان اولین راه‌‌اندازی معمولا طولانی‌‌تر از حالت عادی خواهد بود. ولی اگر بیشتر از ۱۵ دقیقه طول کشید احتمالا خطایی رخ داده است. نیاز نیست نگران شد. فقط کافی است باتری را از گوشی جدا کرد. (در صورت امکان- اگر درآوردن باتری امکان‌پذیر نبود، دکمه بازنشانی (reset) یا پاور را باید فشار داد.) و مراحل را از اول تکرار کرد. اگر مجدداً راه‌‌اندازی با خطا روبرو شد، می‌‌توان رام سفارشی دیگری را امتحان کرد و یا با انتخاب گزینه backup and restore>restore گوشی‌‌ خود را به حالت اولیه بازگرداند.

علاقه‌مندان جهت نصب رام سفارشی می‌توانند به سایت برتر دیجیتال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]