اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980519394258370

مسابقه بزرگ «جام کرامت رانندگان» برگزار می‌شود

کد: 13980519394258370

http://bit.ly/31QYmFn

، اصفهان , (اخبار رسمی): اولین دوره مسابقات بزرگ خانوادگی خودروهای سنگین کشور با همکاری و حمایت باروان و مدیریت زهرا کیانی برگزار خواهد شد.

مسابقه بزرگ «جام کرامت رانندگان» برگزار می شود
مسابقه بزرگ «جام کرامت رانندگان» برگزار می‌شود

زهرا کیانی، پایه گذار اولین کمیته خودروهای سنگین در رشته اتومبیلرانی کشور و اولین راننده خانم حمل بارهای ترافیکی، در نظر دارد در تاریخ 25 مرداد 98 با همکاری و حمایت باروان؛ پنجره واحد هوشمند حمل و نقل کالا، اولین دوره مسابقات رالی خانوادگی خودروهای سنگین کشور را با عنوان «جام کرامت رانندگان» برگزار کند.

با توجه به اهمیت جایگاه رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین در کشور، قرار شده است با برگزاری این رویداد علاوه بر ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای و فنی، گامی در جهت ترویج امید و روحیه نشاط و پویایی در جامعه رانندگان و وابستگان آنها و نیز ارتقاء جایگاه حرفه‌ای و اجتماعی رانندگان خودروهای سنگین کشور برداشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]