اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805233952210571

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98

کد: 139805233952210571

http://bit.ly/31F7nkF

، تهران , (اخبار رسمی): بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98 برای آن دسته از داوطلبانی که شناسه و رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند، امکان‌پذیر شده است. دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع و رشته‌های مختلف داوطلبان را پذیرش می‌کند. ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد، هم‌ زمان با اعلام کارنامه کنکور سراسری است.

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98
بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98 برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته و ثبت نام در این دانشگاه هستند بسیار ضروری است. زیرا در صورتی که به این اطلاعات دسترسی نداشته باشند، حتی باوجود دارا بودن دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد و انتخاب رشته در این زمینه، نخواهند توانست به ادامه ثبت نام و یا انتخاب رشته بپردازند.

ثبت نام در تمامی مقطع تحصیلی دانشگاه آزاد، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد. به هنگام ثبت نام لازم است داوطلبان اقدام به خرید کارت اعتباری به صورت الکترونیک کنند. که این کارت الکترونیک رمز عبور و شناسه‌ای را در اختیار آنها قرار می‌دهد که به موجب آن می‌تواند به سامانه مذکور راه یابند.

یکی از سوالاتی که به هنگام بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98 برای داوطلبان به وجود می‌آید، در رابطه با شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد است که در این رابطه باید گفت که این شناسه برای داوطلبانی است که مایلند در انتخاب رشته شرکت کنند. در کارنامه اولیه شناسه‌ای در قسمت انتهایی درج‌شده است که به موجب آن، هر یک از داوطلبان می‌توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند.

خوشبختانه سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام کنکور این امکان را برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی به اطلاعات خود دسترسی ندارند فراهم کرده است و با توجه به آن هر یک از متقاضیان می‌توانند به بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بپردازند. خوشبختانه تمامی مراحلی که برای دریافت رمز عبور نیاز است داوطلبان طی کنند، به صورت الکترونیکی است.

برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ابتدا باید وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شد. پس از آن در قسمت تحت عنوان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، گزینه‌ای وجود دارد با نام اعلام نتایج دوره بدون آمون کاردانی به کارشناسی که با کلیک بر روی آن، به صفحه‌ای جهت وارد سامانه دریافت شناسه رمز ثبت نام بدون کنکور وارد شد.

سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور

در سال‌های اخیر، یکپارچه‌سازی کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد انجام شده است. داوطلبان می‌توانند به صورت جداگانه به انتخاب رشته در بین لیست رشته‌های دانشگاه آزاد بپردازند. برای ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور ترم مهر و ترم بهمن که هر کدام به صورت جداگانه است، لازم است ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کرد و پس از آن به انتخاب در بین لیست رشته‌های این دانشگاه پرداخت.

همان‌طور که اشاره شد، سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور برای کلیه داوطلبانی است که به هر دلیلی به شناسانه مورد نظر خود دسترسی ندارند. آنها می‌توانند وارد سامانه azmoon.org شوند. اما چنانچه با استفاده از مسیر ارائه شده موفق به سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور نشدند، می‌توانند از راه‌های پیش‌بینی‌شده جهت انجام این کار اقدام کنند.

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد با استفاده از سامانه ایران تحصیل محقق شده است با استفاده از این سامانه، کلیه داوطلبان می‌توانند از راه‌های پیش‌بینی‌شده دیگر برای این کار استفاده کنند و علاوه برآن برای انتخاب رشته خود در کنار مشاوران و متخصصان ایران تحصیل از بازار کار و همچنین مشاوره انتخاب رشته نیز بهره‌مند شوند.

با استفده از سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور می‌توان به راحتی ثبت نام خود را تکمیل کرده و در انتخاب رشته شرکت کنند. کافی است با شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل شود.

سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام ایران تحصیل

داوطلبان برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد گاهی با مشکلاتی مواجه می‌شوند که ممکن است موفق به ثبت نام و یا انتخاب رشته نشوند. و همین مسئله موجب می‌شود که نتوانند در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور تنها یک سامانه اینترنتی نیست، بلکه پشتیبانی قوی مبنی بر پاسخگویی به سوالات داوطلبان نیز دارد.

برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد نیازی به مراحل و پشت سر گذراندن مراحل سخت نخواهد بود. به همن دلیل سهولت کار داوطلبان را می‌توان عمده‌ترین امتیاز این سامانه دانست که موجب شده است متقاضیان از این مورد رضایت خاطر بالاتری داشته باشند. برای استفاده از سامانه دریافت شناسه رمز ثبت نام بدون کنکور ایران تحصیل هیچ گونه محدودیت مراجعه‌ای وجود نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش