اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980528396868197

چگونه ویدیوها را به GIF تبدیل کنید؟

ساخت گیف در واتساپ

کد: 13980528396868197

http://bit.ly/31ZkmxM

، تبریز , (اخبار رسمی): ساخت گیف در واتساپ یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن محسوب می‌شود. واتس‌اپ، این امکان را می‌دهد که از هر ویدئویی که با موبایل گرفته‌ شده است یک فایل GIF ساخت.

ساخت گیف در واتساپ: چگونه ویدیوهایتان را به GIF تبدیل کنید؟
ساخت گیف در واتساپ

گیف در واتس‌اپ می‌تواند حداکثر ۶ ثانیه طول بکشد. در این آموزش گفته می‌شود که چطور می‌توان این کار را انجام داد. 

اشتراک‌گذاری گیف‌های جذاب با دوستان کار جالب و آسانی است. می‌‌توان در Giphy یا Tenor هم جستجو کرده و گیف‌ها را برای دیگران ارسال کرد. اما علاوه‌‌ بر این، می‌‌توان گیف‌های خود را هم در واتس‌‌اپ ساخت. برای این کار فیلم مورد نظر باید در قسمت Camera Roll یا همان قسمتی که وقتی عکس یا فیلم می‌گیرد و به آنجا می‌رود، باشد.

مراحل ساخت گیف در واتس‌اپ

ویدیویی‏ مد نظر را باید ضبط کرده، در واتس‌اپ صفحه‌‌ چت شخصی را که قرار است GIF برای او ارسال شود را باز کرده، آیکون attachment (شکل گیره کاغذ) در قسمت پایینی سمت راست را لمس کرده، اکنون گزینه Gallery را انتخاب کرده و ویدیوی مورد نظر را انتخاب کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت گیف در واتس‌اپ می‌توانند به سایت برتر دیجیتال به ادرس bartardigital.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]