اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980530397220005

اخبار رسمی در کرمانشاه؛

تیم باروک، نماینده اخبار رسمی در کرمانشاه

کد: 13980530397220005

http://bit.ly/2KMdHkA

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی، در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات روابط عمومی به کلیه کسب وکارهای حاضر در ایران، «مجموعه تبلیغاتی باروک» را به عنوان نماینده رسمی خود در استان کرمانشاه معرفی کرد.

تیم باروک، نماینده اخبار رسمی در کرمانشاه
تیم باروک، نماینده اخبار رسمی در کرمانشاه

یکی از خلاهای استان‌های کم جمعیت، آشنایی کم آنها با تاثیر روابط عمومی در رشد کسب وکارهای‌شان است.

اخبار رسمی در راستای ارائه خدمات آموزشی و اجرای کمپین‌های روابط عمومی برای کسب و کارهای حاضر در کرمانشاه، تیم باروک که یکی از برترین آژانس‌های تبلیغاتی کشور در استان کرمانشاه است را به عنوان نماینده خود معرفی کرد.

با توجه به این که صنایع بزرگ و کسب‌وکارهای کوچک محلی، پتانسیل بالایی برای فروش و موفقیت دارند، اخبار رسمی در نظر دارد با کمک نمایندگان خود در استان‌های مختلف تهران بتواند به حمایت این کسب وکارها بپردازد.

به این ترتیب از این پس تیم باروک، علاوه بر عاملیت فروش خدمات اخبار رسمی، با برگزاری دوره‌های آموزشی و رویدادهای مرتبط با روابط عمومی و تاثیر آن در کسب وکارهای حاضر در کرمانشاه به عنوان نماینده اخبار رسمی به آموزش روابط عمومی و تاثیر آن در رشد کسب و کارهای حاضر در کرمانشاه خواهد پرداخت.

شایان ذکر است که اخبار رسمی در حال حاضر نمایندگانی در دیگر استان‌های ایران از جمله اصفهان نیز دارد و به زودی نمایندگانی در استان‌های دیگر نیز به جمع نمایندگان اخبار رسمی اضافه خواهند شد.

علاقه‌مندان و کسب و کارهای حاضر در استان کرمانشاه، از این پس می‌توانند برای استفاده از خدمات اخبار رسمی به طور مستقیم با گروه باروک از طریق سایت‌شان به آدرس adbarook.ir و شماره تماس 09185700166 ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]