اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980602397916450

عرضه سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه به موسسه همیاران توسعه دانش

کد: 13980602397916450

http://bit.ly/32aeVML

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه برای ایجاد پویایی در ساختار اداری و بهره‌وری بیشتر به موسسه همیاران توسعه دانش عرضه می‌شود.

عرضه سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه به موسسه همیاران توسعه دانش
سامانه پیشخوان ارباب رجوع از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه ( نرم‌افزار میز خدمت الکترونیکی)

سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه برای ایجاد پویایی در ساختار اداری و بهره‌وری بیشتر به موسسه همیاران توسعه دانش عرضه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، موسسه همیاران توسعه دانش با عملیاتی‌سازی سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری در فهرست بهره‌برداران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه قرار گرفت.

سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری

نرم‌افزار مکاتبات اداری در راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد. پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است. قابلیت‌های عدم نیاز به آپدیت office ، وجود فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است.

برخی امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری

  • پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
  • جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
  • اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای  Safari، Chrome،Firefox  و IE
  • تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم (Local Admin)
  • جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
  • امکان تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
  • ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی)

راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را برای سازمان‌ها به همراه دارد.

سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه است. نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]