اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980603398448197

نحوه انتقال اطلاعات به گوشی جدید چگونه است؟

کد: 13980603398448197

http://bit.ly/320VCVS

، تبریز , (اخبار رسمی): بدون شک، همه وقتی گوشی‌‌ هوشمند خود را عوض می‌‌کنند، دنبال راهی هستند تا بتوانند تمامی اطلاعات خود همچون مخاطبان، پیام‌‌ها، برنامه‌‌ها، عکس‌‌ها و داده‌‌ها را به دستگاه جدید منتقل کنند. در این مطلب شگردهای انجام این کار آموزش داده می‌شود.

نحوه انتقال اطلاعات به گوشی جدید چگونه است؟
نحوه انتقال اطلاعات به گوشی جدید چگونه است؟

می‌‌توان تنظیمات آیکون‌‌های صفحه اصلی، تصویر پس‌‌زمینه و چیزهای بیشتری را نیز به گوشی هوشمند جدید انتقال داد. همچنین می‌‌توان اطلاعات کامل خود را از گوشی‌‌های هوشمند اندروید به آی‌‌فون و بالعکس نیز منتقل کرد. افرادی که با چگونگی انتقال اطلاعات به گوشی جدید آشنا نیستند در این مقاله توضیح کاملی در این خصوص ارائه شده است.

چگونه مخاطبان خود را از آیفون به اندروید انتقال دهیم؟

انتقال اطلاعات بین گوشی‌های اپل و اندروید همیشه آسان نیست، اما یک راه حل ساده برای انتقال مخاطبان وجود دارد. گوگل به‌طور کامل و مرحله به مرحله‌‌ نحوه همگام‌سازی Gmail، تقویم و مخاطبان در آی‌فون و آی‌پد را در صفحات پشتیبانی خود توضیح داده است. به زبان ساده‌تر برای انجام این کار:

اول باید حساب گوگل خود را در دستگاه اپل فعال کرد.

در صورتی که نسخه iOS گوشی ۷ یا بالاتر باشد، به سادگی Google را می‌توان انتخاب کرد.

اما در نسخه‌‌های ۵ و ۶، گزینه Other را انتخاب کرده و از طریق افزودن حساب CardDAV Account، این کار را انجام داد.

پس از ورود به حساب گوگل، گزینه Contacts را فعال کرد.

اکنون همگام سازی مخاطبان به طور خودکار شروع خواهد شد.

راهکارهای شرکت سازنده گوشی‌ هوشمند برای انتقال اطلاعات به گوشی جدید

علاوه‌‌بر روش انتقال اطلاعات از طریق حساب گوگل، سازندگان تلفن‌‌های هوشمند اندرویدی نیز برنامه‌‌هایی را توسعه داده‌‌اند تا با کمک آن‌ها بتوان مخاطبان را از آی‌‌فون به گوشی‌های سامسونگ و سایر شرکت‌های سازنده انتقال داد. این برنامه‌‌ها اطلاعات را از راه‌های مختلفی همچون اتصال کابل، اتصالات اختصاصی (ad hoc) بین آی‌فون و اندروید و یا سیستم ابری (Cloud system) مربوط به سازنده گوشی‌‌های هوشمند، منتقل می‌‌کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهکارهای انتقال اطلاعات به گوشی جدید می‌توانند به سایت برتر دیجیتال به آدرس bartardigital.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]