اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164023910571

پیش ثبت نام اینترنتی مدارس رفاه 98 – 99

کد: 139806164023910571

http://bit.ly/32EugoT

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام مدارس رفاه 98-99، اطلاع از شرایط و ضوابط و زمان دقیق ثبت نام و اطلاعاتی در این مورد که مورد نیاز داوطلبان است در ادامه ارائه شده است.

ثبت نام مدارس رفاه 98 – 99
پیش ثبت نام اینترنتی مدارس رفاه 98 – 99

سامانه ثبت نام مدارس رفاه 98-99 آغاز به کار کرد. تمامی دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در این مدارس هستند ابتدا لازم است به سامانه www.crf.ir مراجعه و پس از تکمیل کردن فرم اینترنتی ثبت نام سایر مراحل لازم را پشت سر بگذرانند. 

خبر خوب برای تمامی دانش آموزان عزیز این است که هم دانش آموزان پسر و هم دانش آموزان دختر امکان ثبت نام در مدارس رفاه را خواهند داشت. با توجه به امکانات بسیار مناسب این مدارس و همچنین ظرفیت محدود آن در پایه‌های مختلف تحصیلی، ثبت نام تمامی دانش آموزان تنها با توجه به شرایط تعیین شده از سوی این مدارس امکان پذیر خواهد بود.

نحوه ثبت نام مدارس رفاه 98 در ادامه آمده است. آن دسته از دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در مدارس رفاه هستند لازم است از شرایط لازم برای ثبت نام برخودار باشند. در ادمه شرایط لازم برای برخی از پایه‌ها بررسی شده است. ثبت نام برای دانش آموزان و نوآموزان پیش دبستانی از اواسط اسفند ماه آغاز و تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام در این مقطع به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر قابل انجام خواهد بود.

جهت ثبت نام مدارس رفاه ابتدا لازم است در صفحه ورود، کد ملی دانش آموز را وارد و پس از آن مطابق با جدول از بین پایه‌های مورد نظر، پایه تحصیلی خود را انتخاب کرد. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نظر، داوطلب به صفحه‌ای هدایت می‌شود که در صفحه مورد نظر لازم است اطلاعات خود را مطابق با فیلد موجود برای ثبت نام وارد کند.

از جمله مدارکی که لازم است به هنگام ثبت نام مدارس رفاه وارد کرد، عکس دانش آموز است که باید از کیفیت مناسب برخوردار باشد. همچنین بخش دیگری از اطلاعات مورد نیاز برای وارد کردن آن را می‌توان اطلاعات مربوط به پدر و مادر دانست. پس از وارد کردن کلیه اطلاعات پیش ثبت نام تکمیل شده و می‌توان کد رمز داوطلبی را دریافت کرد.

ثبت نام دبیرستان رفاه برای تمامی پایه‌ها با شرایط تعیین شده و تنها برای آن دسته از دانش آموزانی که واجد این شرایط باشند صورت خواهد پذیرفت. آدرس سامانه ثبت نام ثبت دبیرستان با سایر پایه‌ها متفاوت است. دانش آموزان لازم است برای ورود به این مدارس از مرحله مصاحبه با موفقیت عبور کنند. نام دانش آموزان مورد نظر به صورت الکترونیک در زمان مشخص اعلام می‌شود.

مصاحبه به صورت حضوری و با توجه به مدارک مورد نیاز برای تمامی داوطلبان صورت خواهد گرفت. لذا داوطلبان پذیرفته شده در زمان مقرر لازم است با مراجعه به سامانه مورد نظر و همچنین ارائه مدارک برای مصاحبه در مکان تعیین شده حاضر شوند و پس از آن منتظر اعلام نتایج ثبت نام خود باشند. اعلام نتایج همانند ثبت نام مدارس رفاه 98-99 به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیان باید برابر با آنچه در سایت اعلام شده هزینه تحصیل در این مدارس را به صورت پیش ثبت نام مالی نیز ثبت و پرداخت کنند. مطابق با اطلاعیه‌ای که در وب سایت قرار می‌گیرد، دانش آموزان عزیز لازم است برای امور مالی مراجعه و نسبت به پرداخت وجه مورد نظر اقدام کنند.

شرایط ثبت نام مدارس پیش دبستانی رفاه 98-99

یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام مدارس رفاه در مقطع پیش دبستانی دارا بودن شرایط سنی مورد نظر است. کلیه دانش آموزان شرکت کننده باید متولد سال 1393 باشند. این شرط برای متولدان تیرماه و اسفند به بعد است. اولیای باید توجه کنند که این شرط برای پایه قبل از دبستان است.

برای دانش آموزان و داوطلبان پایه پیش دبستان متولدین سال 1392 و همچنین متولدین سه ماهه اول سال 93 (فروردین، اردیبشهت و خرداد) امکان ثبت نام را خواهند داشت. برای این دسته داوطلبان ثبت نام به صورت اینترنتی و با استفاده از سامانه www.refah.center صورت خواهد پذیرفت. لذا با توجه به زمان اعلامی از سوی مدارس رفاه، انجام ثبت نام برای تمامی دانش آموزان امکان پذیر خواهد بود.

اولیا باید توجه داشته باشند که قبولی در آزمون روانشناختی که توسط مدارس رفاه برای دانش آموزان برگزار می‌شود الزامی خواهد بود. همچنین والدین عزیز لازم است در مصاحبه‌ای که از سوی مدرسه برای اولیای عزیز برگزار می‌شود نیز حضور داشته باشند. با توجه به پایه تحصیلی این دانش آموران دارا بودن برخی از شرایط برای تحصیل دانش آموزان گرامی در این مدارس الزامی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش