اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980620403319692

درمان گیاهی سنگ مثانه

کد: 13980620403319692

http://bit.ly/32L0j6q

، تهران , (اخبار رسمی): خارخاسک مدر، تسکین دهنده درد مثانه، شکننده سنگ کلیه، مثانه و ملین است و به دلیل ادرار آور بودن می‌تواند خطر ابتلا به عفونت‌های مجاری ادرار را کاهش دهد.

درمان گیاهی سنگ مثانه
درمان گیاهی سنگ مثانه

همه چیز درمورد سنگ مثانه

سنگ مثانه حدود ۵درصد سنگ‌های ادراری را تشکیل می‌دهد. سنگ مثانه معمولا در مردان مسن‌تر از ۵۰ سال رخ می‌دهد و در اثر انسداد نسبی در خروجی مثانه مانند بزرگی پروستات و تنگی مجرای ادراری و مثانه‌های با اختلال عصبی به وجود می‌آید.

گاهی سنگ مثانه به دلیل وجود جسم خارجی در مثانه ایجاد می‌شود. بر خلاف سنگ‌های کلیوی، جنس سنگ‌های مثانه در موارد ادرار غیر عفونی اسید اوریک و در موارد ادرار عفونی سنگ‌های فسفات آمونیوم منیزیوم است.

علائم سنگ مثانه
بعضی از افرادی که در مثانه آنها سنگ وجود دارد، هیچ‌گونه مشکلی ندارند، حتی زمانی که سنگ‌های آنها بزرگ است. اما اگر سنگ، دیواره مثانه را خراش داده آن را آزرده کند یا مسیر جریان ادرار را مسدود کند، می‌تواند موجب ایجاد علائم و نشانه‌های این بیماری شود. این علائم شامل درد ناحیه پایین شکم، ادرار دردناک، تکرر ادرار، مشکل در دفع ادرار یا قطع شدن و ایجاد وقفه در جریان ادرار، وجود خون در ادرار و ادرار تیره‌ رنگ یا ادرار با رنگ تیره غیرطبیعی است.

در آمریکا تقریبا ۵۰درصد موارد سنگ‌های مثانه از جنس اسید اوریک هستند. این بیماران غالبا به دلیل انسداد نسبی خروجی مثانه، مایعات کمتر مصرف کرده که منجر به غلیظ شدن و اسیدی شدن ادرار می‌شود. سنگ‌های مثانه که جنس آن اگزالات کلسیم یا سیستین است منشا کلیوی داشته که از حالب عبور کرده و در مثانه گیر افتاده‌اند.

سنگ‌های مثانه معمولا منفرد هستند اما در مواردی که ادرار در مثانه می‌ماند و به طور کامل تخلیه نمی‌شود ممکن است متعدد و بزرگ هم باشند. نشانه‌های بارز سنگ مثانه شامل ادرار کردن همراه با درد و منقطع و تکه تکه ادرار کردن و ادرار خونی در انتهای ادرار است. گاه درد تیز یا مبهم با ورزش یا حرکات ناگهانی ایجاد می‌شود. درد شدید معمولا در انتهای ادرار یعنی زمانی که سنگ در گردن مثانه قرار می‌گیرد رخ می‌دهد. درد ممکن است با خوابیدن در حالت دراز کشیدن به پشت برطرف شود. درد ممکن است به نوک آلت تناسلی، کیسه بیضه، نشیمنگاه (پرینه) و گاه به کمر یا ران تیر بکشد.

درمان گیاهی سنگ مثانه:

کامبوچا خارخاسک از 4 گیاه مختلف دارویی چای سبز، خارخاسک، میوه نسترن ، علف لیمو که دارای خواص درمانی برای دفع سنگ کلیه و مثانه هستند توسط شرکت برنا کامبوچا تولید شده است.

خارخاسک مدر، تسکین دهنده درد مثانه، شکننده سنگ کلیه و مثانه و ملین است و به دلیل ادرار آور بودن می‌تواند خطر ابتلا به عفونت‌های مجاری ادرار را کاهش دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا کامبوچا

برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1394 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی گردید. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا می باشد .

اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی