اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980729414369692

تاثیر چای ترش برنا کامبوچا بر کاهش فشار خون

کد: 13980729414369692

http://bit.ly/2CDKMuv

، تهران , (اخبار رسمی): چای ترش خواص دیورتیک (ادرار آور) دارد، عروق خونی را باز می‌کند و به عنوان یک مهارکننده آنزیم تبدیل‌کننده آنژیوتانسین طبیعی (ACE) عمل می‌کند، یعنی مانع از انقباض و تنگ شدن عروق خونی می‌شود و در نتیجه فشار خون را کاهش می‌دهد.

تاثیر برنا کامبوچا چای ترش بر کاهش فشار خون
تاثیر چای ترش برنا کامبوچا بر کاهش فشار خون

تحقیق نشان داد که نوشیدن چای ترش واقعا می‌تواند در کاهش فشارخون موثر باشد

چای ترش که به چای مکه نیز معروف است در ایران کاملا شناخته شده است و از قدیم در طب سنتی برای مصارف مختلف توصیه می‌شده است.

چای ترش خون را تصفیه می‌کند و به دلیل خاصیت خنک‌کنندگی که دارد نوشیدنی مناسبی برای فصل تابستان محسوب می‌شود.

چای ترش همچنین سرشار از ویتامین ث و آنتی اکسیدان است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. در سال‌های اخیر توجه گسترده‌ای به تاثیر این گیاه بر کاهش فشار خون معطوف شده و مطالعات و تحقیقات بسیاری در مورد این خاصیت چای ترش صورت گرفته است. 

در مطالعه‌ای که در سال 2009 توسط دانشگاه بوستون انجام شد یک گروه 65 نفری از شرکت‌کنندگان با فشار خون بالا به دو زیر گروه تصادفی تقسیم شدند و به یکی از این دو گروه به مدت 6 هفته روزانه 3 فنجان چای ترش داده شد. با اندازه‌گیری دقیق و منظم فشار خون دو گروه مشخص شد سطح فشار خون افرادی که چای ترش مصرف کرده بودند کاهش محسوسی داشته است. در نتیجه این تحقیق نشان داد که نوشیدن چای ترش واقعا می‌تواند در کاهش فشارخون موثر باشد. 

چای ترش خواص دیورتیک (ادرار آور) دارد، عروق خونی را باز می‌کند و به عنوان یک مهارکننده آنزیم تبدیل‌کننده آنژیوتانسین طبیعی (ACE) عمل می‌کند، یعنی مانع از انقباض و تنگ شدن عروق خونی می‌شود و در نتیجه فشار خون را کاهش می‌دهد.  

یافته‌ها نشان داد زمانی که شرکت‌کنندگان مصرف چای ترش را متوقف کردند پس از چند روز سطح فشار خون آنها مجددا به میزان قبلی باز می‌گردد. در نتیجه پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که مصرف مداوم و گنجاندن چای ترش در رژیم غذایی می‌تواند به کنترل و کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا کمک به سزایی کند.

کامبوچا چای ترش از سه گیاه مختلف دارویی چای سبز، چای ترش، علف لیمو که دارای خواص درمانی برای کاهش فشار هستند توسط شرکت برنا کامبوچا تولید شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا کامبوچا

برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1394 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی گردید. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا می باشد .

اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی