اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980725413699692

کامبوچا، اکسیر طول عمر

کد: 13980725413699692

http://bit.ly/2N3k3fo

، تهران , (اخبار رسمی): نتایج تحقیقات حاکی از آن است که مصرف چای کامبوچا به وضوح می‌تواند منجر به طولانی‌تر شدن عمر افراد شود. به اعتقاد پزشکانی که اثرات این نوشیدنی را بر روی افراد مختلف مورد مطالعه قرار داده‌اند، کامبوچا همان اکسیر حیات بخشی است، که دستیابی به آن همیشه آرزوی بشر بوده است.

کامبوچا، اکسیر طول عمر
کامبوچا، اکسیر طول عمر

کامبوچا همان اکسیر حیات بخشی است، که دستیابی به آن همیشه آرزوی بشر بوده است، زیرا مصرف آن از ریزش موها، چین و چروک پوست، سخت شدن رگ‌ها، مفاصل و عضلات که همگی از علائم بالا رفتن سن و پیری هستند، جلوگیری می‌کند (بطور کلی از مشکلات دوران پیری بطور چشم گیری جلوگیری می‌کند.).

در واقع با مصرف کامبوچا طول دوران جوانی افزایش می‌یابد و زمان پیری دیرتر فرا می‌رسد. به عنوان نمونه، سال‌ها پیش یک زن ژاپنی به ناحیه کارکاسک در روسیه سفر کرد و از روبرو شدن با افراد زیادی که همگی بیش از یکصد سال عمر داشتند، شگفت زده شد.

او به مرد 130 ساله‌ای برخورد، که با زن 80 ساله خود صاحب فرزندی سالم شده بود. این موضوع جالب سبب شد که به جستجو در مورد راز جوان ماندن زن 80 ساله‌ای که حتی یک چروک به صورت نداشت، بپردازد. وی پی برد که در این ناحیه، افراد پیر و جوان، روزانه یک سوم لیتر چای کامبوچا مصرف می‌کنند و رمز سلامتی و شادابی آنان نیز بخاطر استفاه از این چای معجزه آسا است که این خواص معجزه آسا بخاطر وجود ترکیبات موجود در چای کامبوچای تخمیر شده است که موجب دفع سموم و مواد مضر خون می‌شود.

علاوه بر اسیدهای مفید و ویتامین‌های موجود در آن اسید لاکتیک نیز، سبب سفت شدن پوست و مقاومت پوست در برابر تابش آفتاب و جلوگیری از بین رفتن کلاژن‌های پوست می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا کامبوچا

برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1394 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی گردید. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا می باشد .

اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان