اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980730415309692

کامبوچا: دوپینگی بدون ضرر برای ورزشکاران

کد: 13980730415309692

http://bit.ly/2CtdM83

، تهران , (اخبار رسمی): مصرف این نوشیدنی به ورزشکاران توصیه می‌شود. ویتامین B15، تجمع اسید لاکتیک عضلانی را کاهش داده و بنابراین سبب بالا بردن مدت و شدت فعالیت بدنی با افزایش تنفس سلولی، افزایش تولید کراتینین – فسفات و همچنین کاهش استفاده از گلیکوژن می‌شود.

کامبوچا: دوپینگی بدون ضرر برای ورزشکاران
کامبوچا: دوپینگی بدون ضرر برای ورزشکاران

پرفسور سیمون گریت، از دانشکده ورزش ارتش در وارندرف آلمان، پس از آزمایش کامبوچا در ورزشکاران بدین نتیجه دست یافت که چای تخمیر شده کامبوچا نیرو بخش بوده و قدرت جسمانی ورزشکاران را به خوبی افزایش می‌دهد.

از این رو، مصرف این نوشیدنی به ورزشکاران توصیه می‌شود. ویتامین B15، تجمع اسید لاکتیک عضلانی را کاهش داده و بنابراین سبب بالا بردن مدت و شدت فعالیت بدنی با افزایش تنفس سلولی، افزایش تولید کراتینین – فسفات و همچنین کاهش استفاده از گلیکوژن می‌شود.

بدین ترتیب ویتامین B15 علاوه بر آن به خاطر همین تأثیر بازیابی نیرو را مخصوصاً در هنگام تمرینات ورزشی و یا مسابقات ورزشی طولانی نظیر دوچرخه سواری تسهیل می‌کند. لیکن این عنصر در آن واحد یک محرک مصنوعی و طبیعی است که تأثیر دوپینگ نداشته و کوچکترین اثر سمی از خود بر جای نمی‌گذارد زیرا تاکنون هیچگونه هیپرو ویتامینی B15 مشاهده نشده است.

به طور خلاصه، ویتامین B15 در شرایط زندگی معمول به مقدار کافی در مواد غذایی یافت می‌شود، ولی در هنگام فعالیت ورزشی و خصوصاً در هر دوره بازیابی نیرو، مصرف آن به صورت یک ویتامین مکمل مفید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا کامبوچا

برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1394 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی گردید. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا می باشد .

اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان