اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980720412259692

زیبایی پوست و جلوگیری از چین و چروک با کامبوچا

کد: 13980720412259692

http://bit.ly/2nIz6CG

، تهران , (اخبار رسمی): ویتامین سی موجود سبب حفظ رطوبت و شفافیت پوست بوده که در جلوگیری و درمان پیر شدن پوست، غشاهای مخاطی و ضمائم پوست و بهبود طراوت و شادابی رنگ پوست موثر است. با تحریک گلیکوژن و همچنین با تحریک سنتز چربی در سلول‌های چربی پوستی، از خشکی جلوگیری می‌شود، رطوبت حفظ و چین و چروک پوست از بین می‌رود.

زیبایی پوست و جلوگیری از چین و چروک با کامبوچا
زیبایی پوست و جلوگیری از چین و چروک با کامبوچا

نوشیدن کامبوچا سبب رفع چین و چروک پوست، جوش، لکه‌های قهوه‌ای پوست دست و صورت، بثورات جلدی، حساسیت‌های پوستی و افزایش خاصیت رطوبت‌پذیری و سبب طراوت و شادابی پوست می‌شود.

واقعیت غیرقابل انکار این است که آماده‌سازی و مصرف مخمرهای موجود در کامبوچا سبب کاهش عفونت‌های پوستی مانند آکنه و لکه‌های قهوه‌ای است. البته یکی از دلایل اصلی مشکلات پوستی معمولاً مربوط به هضم ضعیف غذا، بد عمل کردن سوخت و ساز و در عدم تعادل فلور روده نهفته است. اگر در مقدار فلور روده اشکالی به وجود آید، مبادله با ارگانیسم از طریق پوشش مخاطی روده به درستی نمی‌تواند انجام شود، که این امر عامل بسیار مهمی در بیماری‌های پوستی، سخت شدن پوست، پسوریازیس و یا آکنه و غیره است.

علاوه بر آن به دلیل وجود انواع پروتئین‌ها و ویتامین‌ها، دارای خاصیت ترمیم و جوان‌کننده بوده، به خصوص در اثر اسید گلوکورنیک، گلوکونیک و اسید لاکتیک، وجود ویتامین‌های C و گروه B (ب کمپلکس) که این ویتامین‌ها نیز نقش مؤثری در عملکرد درست دستگاه ایمنی و عصبی داشته و برای سلامت پوست و ماهیچه‌ها نیز ضروری هستند.

همچنین ویتامین C موجود در کامبوچا سبب حفظ رطوبت و شفافیت پوست بوده که در جلوگیری و درمان پیر شدن پوست، غشاهای مخاطی و ضمائم پوست و به خصوص بهبود طراوت و شادابی رنگ پوست (سبب روشن شدن و شفافیت) و از بین رفتن گلیکوژن و به ویژه در پیش‌گیری و یا کاهش سرعت گلیکوزیله شدن، و همچنین با تحریک گلیکوژن و به ویژه در پیشگیری و یا کاهش سرعت گلیکوزیله شدن و همچنین با تحریک سنتز چربی در سلول‌های چربی پوستی، سبب جلوگیری از خشکی، حفظ رطوبت و از بین بردن چین و چروک و صاف شدن پوست می‌شود.

چای سبز موجود در کامبوچا نیز سبب خنثی کردن اثرات نامطلوب رادیکال‌های آزاد در بدن بوده که این امر جهت کاهش یا به تأخیر انداختن چین و چروک، تخریب‌های ناشی از نور خورشید و خطر ابتلا به سرطان پوست بسیار مؤثر است. سلول‌های مخمر کامبوچا دارای اسید هیالورونیک است که این اسید به طور سنتی از منابع حیوانی و از طریق جنین سقط شده، رحم، بند ناف، زجاجیه و یا مایع سینوویال از حیوانات قربانی جمع‌آوری می‌شود که به صورت طبیعی و منحصر به فرد در چای کامبوچا یافت می‌شود. علاوه بر این اکنون شرکت‌های زیادی با پی بردن به خواص دارویی مواد تشکیل‌دهنده این چای، از این ماده در بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی برای پوست و مو استفاده می‌کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا کامبوچا

برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1394 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی گردید. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا می باشد .

اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی