اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980907424349692

جلوگیری از ریزش مو و رفع سفیدی مو با برنا کامبوچا

کد: 13980907424349692

https://bit.ly/33uLi97

، تهران , (اخبار رسمی): در برخی تحقیقات ثابت شده است که مصرف چای کامبوچا در درمان موهای سفید و برگشت پذیری رنگ آن ها مؤثر می باشد

جلوگیری از ریزش مو و رفع سفیدی مو با برنا کامبوچا
جلوگیری از ریزش مو و رفع سفیدی مو با برنا کامبوچا

چای برنا کامبوچا تأثیر  شگرف مستقیمی بر موی سر دارد، تا جایی که قادر است از ریزش مو و طاسی جلوگیری نموده و سبب ضخیم شدن موها و محکم شدن ریشه و شفافیت موها می گردد. همچنین در برخی تحقیقات ثابت شده است که مصرف چای کامبوچا در درمان موهای سفید و برگشت پذیری رنگ آن ها مؤثر می باشد. به طوری که یک محقق ژاپنی (دکتر پال) اظهار داشت که پس از 4 تا 6 ماه مصرف چای کامبوچا، رشد موها به حالت اولیه بر می گردد و موهای خاکستری و سپس مشکلی می شوند. (بخاطر مواد معدنی و ویتامین های موجود در آن بخصوص اسید گلوکورنیک می باشد).
مصرف برنا کامبوچا علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، سبب تقویت، ضخیم نمودن، تیره شدن موهای سفید، رشد مو، پر پشت شدن بیشتر شده و برای لایه شاخی مو و ناخن نیز مفید می باشد. همچنین روش دیگری برای جلوگیری از موخوره و نازک شدن موها استفاده از عصاره گزنه همراه با سرکه کامبوچا و یک عدد زرده تخم مرغ (بصورت استعمال خارجی) می باشد (در صورت نداشتن سرکه کامبوچا می توان از آبلیمو نیز استفاده نمود). علاوه بر موارد ذکر شده در مورد مو، سبب ترمیم ناخن و ناراحتی های بوجود آمده بر روی آن نیز میباشد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا کامبوچا

برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1394 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی گردید. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا می باشد .

اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی