اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806264052910874

لیستی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کدامند؟

کد: 139806264052910874

http://bit.ly/32K6E20

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها مهاجرت کاری و انتخاب بهترین مقصد دغدغه‌ی بسیاری از افراد است. در ادامه بهترین‌ کشورها برای مهاجرت بررسی شده‌اند.

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کدامند؟
بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کدامند؟

مهاجرت کاری یک گام بزرگ است و نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق و حساب‌شده است. کار در خارج از کشور ممکن است فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای آینده کاری فراهم آورد؛

چند سال (یا بیشتر) کار در خارج از کشور می‌تواند رزومه کاری را ارتقا دهد، افراد به سطحی از دانش و آگاه دست می‌یابند که احتمالاً در کشور خود مقدور نبوده است و همچنین شانس ترقی و پیشرفت بیشتری در حرفه خود خواهند داشت. اما، در این مسیر با مشکلات و دشواری‌هایی نیز مواجه خواهند بود که هم شامل روند انتخاب یک مقصد مناسب می‌شود و هم تهیه پرونده‌ها و مدارکی که معمولاً موردنیاز است و البته این مسئله که باید از کجا شروع کرد.

لیستی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری 

بحرین

پیدا کردن موقعیت‌های کاری سودآور در بحرین برای مهاجرین روزبه‌روز دشوارتر می‌شود؛ چراکه بحرین کشوری است که پول زیادی در زمینهٔ آموزش‌وپرورش هزینه کرده و در حال حاضر تمرکز بیشتری بر روی ایجاد فرصت‌های کاری برای جوانان خود دارد. اما این بدان معنا نیست که هنوز هم برای متخصصان خارجی در این کشور کاری وجود ندارد.

کانادا

عده‌ای به دلیل  آب‌وهوای سردتر و مرطوب‌تر نسبت به خیلی از کشورها از مهاجرت به کانادا منصرف می‌شوند. اما، کانادایی‌ها حقیقتاً از کیفیت فوق‌العاده‌ی زندگی برخوردار هستند. در این کشور میزان جرم و جنایت بسیار کم است، افراد متخصص دستمزدهای خوبی دریافت می‌کنند و مراقبت‌های بهداشتی عالی است. داشتن تحصیلات عالی می‌تواند فرصت‌های افراد برای یافتن یک کار عالی افزایش دهد.

چین

چین مدت‌ها است یکی از اهداف برتر مردم بریتانیا برای مهاجرت کاری است. اقتصاد چین یکی از سریع‌ترین اقتصادهای در حال رشد در جهان است و فرصت‌های کاری خوبی برای متخصصان در این کشور وجود دارد.

دانمارک

به‌رغم هوای بسیار سرد اسکاندیناوی، دانمارک همواره به‌عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان شناخته‌شده است. استانداردهای عالی آموزش‌وپرورش، حقوق بالا و انعطاف‌پذیری جامعه دانمارکی، این کشور را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای متقاضیان مهاجرت کاری تبدیل کرده است.

دبی

در حال حاضر دبی در صدر بهترین‌های جهان قرار دارد، کشوری در حال گسترش سریع اقتصادی با فرصت‌های کاری زیاد برای متخصصانی که به دنبال گسترش سطح حرفه‌ی خود در تمامی بخش‌ها هستند. افرادی که به دنبال کار به‌ عنوان مهندس هستند، یا به‌عنوان معلم به آموزش زبان علاقه دارند و یا قصد راه انداختن یک کسب‌وکار تازه دارند، دبی می‌تواند مکانی ایده‌آل برای دنبال کردن آرزهای آنها باشد.

استرالیا

استرالیا محبوب‌ترین مقصد مهاجرت برای مردم بریتانیا است، احتمالاً به دلیل آب‌وهوای آفتابی و همچنین شباهت زبانی و فرهنگ و آداب و رسوم که کار کردن در این کشور را برای آن‌ها آسان‌تر می‌سازد. علاوه بر این، استرالیایی‌ها از سطح بسیار بالای استاندارد زندگی لذت می‌برند، با حقوق بیشتر و کیفیت زندگی بهتر.

فنلاند

با توجه به روند سریع پیر شدن جمعیت در فنلاند، انتظار می‌رود طی چند سال آینده شکاف بزرگی در نیروی کار ایجاد شود و شاید همین امر فنلاند را به یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو تبدیل کرده است. فنلاند همانند سایر نقاط اسکاندیناوی، از استاندارد بالای زندگی و حقوق بالا برخوردار است.

فرانسه

فرانسه یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای مهاجرت کاری بوده است. اما، می‌توان گفت که شرایط نابسامان اقتصادی کمی در کاهش مهاجرت کاری به این کشور تأثیرگذار بوده است. بااین‌حال، بسیاری از شرکت‌های جهانی در فرانسه وجود دارند و این به این معنی است که فرصت‌های زیادی برای متخصصان واجد شرایط وجود دارد. این کشور همچنین برای شناخت و به‌کارگیری افراد بااستعداد شهرت دارد.

آلمان

آلمان یکی از معدود کشورهای اروپایی است که همچنان از رونق خوبی برخوردار است. بعضی از بهترین بانک‌ها و مؤسسات مالی در جهان در این کشور قرار دارند و به همین ترتیب فرصت‌های شغلی عالی در این بخش‌ها زیاد است.

ایسلند

اگرچه اقتصاد کشور به‌شدت تحت تأثیر رکود اقتصادی قرارگرفته است، اما در حال حاضر رو به بهبود است و کم‌وبیش رونق گرفته است. گردشگری بخش فوق‌العاده سودآور این کشور است و اگر در این صنعت تخصص داشت، ایسلند انتخاب مناسبی است.

ایرلند

باوجود رشد سریع اقتصادی و مشاغل انگلیسی‌زبان، ایرلند مکانی عالی برای مهاجرت کاری به خارج از کشور است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ویزا نیو به ادرس visanew.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]