اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304062110571

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

کد: 139806304062110571

http://bit.ly/2OiYABl

، تهران , (اخبار رسمی): مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین علاوه بر استعدادیابی داوطلبان در رشته‌های مختلف، در رابطه با رشته‌های جدید دانشگاهی و همچنین آموزش انتخاب رشته صحیح و اصولی به داوطلبان کمک می‌کند.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 98 در سه مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول انتخاب رشته پس از انتشار کارنامه کنکور سراسری و اعلام نتایج برای کلیه داوطلبان صورت می‌گیرد. در این مرحله دو دسته انتخاب رشته وجود دارد که شامل انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور است. در انتخاب رشته با کنکور با توجه به رتبه کسب شده داوطلب در هر گروه آزمایشی انتخاب رشته انجام می‌شود.

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه مجاز برای رشته‌هایی با آزمون دانشگاه‌های سراسری شده‌اند می‌توانند با استفاده از رتبه کسب شده در هر یک از زیرگروه‌ها، توجه به میزان ظرفیت رشته‌ها در هر یک از دانشگاه‌ها و همچنین نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط آن، اقدام به انتخاب رشته کنند. ارائه اطلاعات در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور از وظایف مشاورین ایران تحصیل است.

در مورد مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین توسط ربات یا نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش باید گفت که مشاوره تحصیلی آنلاین با توجه به متخصصانی که آنلاین هستند می‌توانند به داوطلبان کمک کنند تا با توجه به علایق و استعداد و همچنین راهنمایی و معرفی رشته‌های دانشگاهی به افراد کمک کنند تا به راحتی انتخاب رشته انجام دهند.

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، داوطلبان زمان محدودی برای انتخاب رشته خواهند داشت. به همین دلیل بسیار مهم است که از مشاوره انتخاب رشته‌ای استفاده شود که بتوانند به سرعت به پاسخ خود دست یابند. برای دست یابی به این مورد، امکان پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور 98 یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود که داوطلبان را در هر زمان یاری خواهد کرد.

هر ساله برخی از رشته‌ها به هر گروه آزمایشی اضافه می‌شود که کسب اطلاع از رشته‌های جدید برای داوطلبان بسیار لازم و ضروری است. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 98 می‌توانند به سایت مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل به ادرس irantahsil.org مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش