اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980702407366450

پشتیبانی از طراحی فرآیند Artwork در نرم افزار BPMS دیدگاه

کد: 13980702407366450

http://bit.ly/2mJ6Ui6

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت چارگون با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما ۲۰۱۹، نسل جدید نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی را با ارائه راهکارهای خاص منظوره Filing و Artwork رونمایی می‌کند.

پشتیبانی از طراحی فرآیند Artwork در نرم افزار BPMS دیدگاه
پشتیبانی از طراحی فرآیند Artwork در نرم افزار BPMS دیدگاه

نسل جدید نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی و پشتیبانی از زبان مدلسازی BPMN2

نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی فرآیندهای خاص منظوره را پشتیبانی می‌کند و از مزیت‌های مهم آن یکپارچگی با مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و توانایی تفسیر فرآیندهای ترسیم شده مبتنی بر زبان BPMN2 است. این نرم‌افزار می‌تواند یک فرآیند را به صورت سیستمی پیاده‌سازی کند. BPMS دیدگاه به دلیل داشتن بستر یکپارچه با سایر نرم‌افزارهای شرکت چارگون، زمینه دسترسی فرآیندها و تبادل اطلاعات با سایر سامانه‌های اداری، مالی را ایجاد می‌کند. با این ابزار فرآیندهای ساخت، پرس، روکش، فیلینگ، کنترل ذره، بلیستر و بسته‌بندی به صورت سیستماتیک انجام خواهد شد.

زبان مدل‌سازی بر اساس BPMN2، ترسیم فرآیندها در سطوح متنوع را برای کاربران مختلف امکان‌پذیر می‌کند. برای مثال می‌توان فرآیند را به گونه‌ای طراحی کرد که مدیران ارشد بتوانند از طریق آن، ارزش خدماتی یک فرآیند را برآورد کنند. در مرحله بعد می‌توان همان فرآیند را طوری ترسیم کرد که فرد تازه وارد در یک سازمان به واسطه آن نسبت به حوزه اختیارات و تصمیم‌گیری‌های خود، اطلاعات کافی را به دست بیاورد.

پشتیبانی از طراحی فرآیند Artwork در نرم افزار BPMS دیدگاه

فرآیند Artwork  و برچسب زدن در تهیه محصول دارویی از فرآیندهای اساسی است که با هدف کاهش خطر و حفظ ایمنی بیماران عمل می‌کند. از آنجا که شرکت‌های تولیدی همواره درحال ارائه تعداد زیادی از محصولات به بازار هستند، برای ایجاد تمایز، باید زمان ارائه محصول به بازار را کاهش دهند. اهمیت بالای Artwork در تولید محصولات دارویی، موجب می‌شود رفت و برگش‌ت­های زیادی در اجرای این فرآیند وجود داشته باشد که نگهداری سوابق این روال‌ها، پیچیدگی­های فرآیند را افزایش می‌دهد.

نرم‌افزار BPMS دیدگاه با پشتیبانی از فرآیند Artwork و مکانیزه کردن روال‌های اجرایی مرتبط با آن، دقت و سرعت این بخش از عملیات در صنایع دارویی را افزایش می‌دهد. یک فرآیند Artwork شامل چندین روال اجرای فرآیند به ازای کالاهای تولیدی یک مجموعه است. در بسیاری از سازمان­‌ها نه تنها فرآیند تهیه قرص با شربت متفاوت است؛ بلکه فرم‌­های جمع‌آوری اطلاعات آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوتند؛ به دلیل همین پیچیدگی‌ها و اهمیت بالای داده‌ها، معمولا در اجرای  Artwork کارها به صورت غیرسیستمی به جریان می‌افتند.

شرکت چارگون با استفاده از نرم‌افزار BPMS برای اجرای سیستمی فرآیند  Artwork، راهکاری جامع و مناسب برای عرضه به شرکت‌های تولید کننده دارو و صنایع وابسته آن، طراحی کرده است.

مزایای بهره‌گیری از نرم‌افزار BPMS دیدگاه در اجرای فرآیند  Artwork 

  • افزایش زمینه پیگیری و کنترل تیم تضمین کیفیت
  • امکان نگهداری کلیه تغییرات به همراه قابلیت نمایش آنها در طول اجرای فرآیند
  • امکان شناسایی نقاط بحرانی فرآیند و بهینه‌سازی فرآیند اجرایی
  • دریافت گزارش آماری و اطلاعاتی از سوابق فرآیندها مانند (تعداد طراحی‌های یک محصول خاص)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار