اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024073811576

دوربین جدید Arlo Pro 3 با کیفیت ۲K HDR معرفی شد

کد: 139807024073811576

http://bit.ly/2n5LhsH

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت Arlo، نسل جدید سیستم دوربین امنیتی خانگی موسوم به Arlo Pro 3 رونمایی کرد. این دوربین نسبت به نسل قبلی بهبودیافته و اکنون امکان ضبط ویدیو با کیفیت ۲K HDR را داراست.

دوربین جدید Arlo Pro 3 با کیفیت ۲K HDR معرفی شد
دوربین جدید Arlo Pro 3 با کیفیت ۲K HDR معرفی شد

شرکت Arlo، توانست از نسل جدید سیستم دوربین امنیتی خانگی موسوم به Arlo Pro 3 رونمایی کند.

این دوربین همچنین دارای نورافکن و قابلیت دید در شب رنگی است که می‌توان جزئیات دقیقی در نور بسیار کم مشاهده کرد. علاوه بر کیفت ضبط، تغییراتی دیگری هم این دوربین داشته است که می‌توان به زاویه دید ۱۶۰ درجه‌ای اشاره کرد که نسبت به نسل قبلی که زاویه ۱۳۰ درجه داشت، حدود ۳۰ درجه بهبود داشته است.

آرلو می‌گوید که به لطف بکارگیری میکروفون دوگانه، اکنون صدای طبیعی تری نسبت به قبل برای کاربر به ارمغان آورده است. افزون بر این، دوربین امنیتی پرو ۳، قابلیت تشخیص حرکت داشته و می‌تواند روی سوژه زوم، تخته و بزرگنمایی کنند.

همانند نسل قبلی، دوربین امنیتی Pro 3 با استاندارد IP65 در برابر آب و هوا مقاوم بوده و از اکوسیستم اینترنت اشیا شامل آمازون الکسا، اپل هوم کیت و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. این دوربین بدون سیم و قابل شارژ بوده و باتری بکاررفته تا شش ماه شارژ نگه می‌دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار