اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807204121211576

معرفی گیت جدید Fastlane Glassgate 155

کد: 139807204121211576

http://bit.ly/2M8HzZf

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت Smarter Security از گیتی با نام Glassgate 155 رونمایی کرده که هر گونه تردد غیر مجاز را تشخیص می‌دهد.

معرفی گیت جدید Fastlane Glassgate 155
معرفی گیت جدید Fastlane Glassgate 155

با توجه به اینکه در بسیاری از مکان‌ها عرض بسیاری از گیت‌ها به جهت تردد ویلچر کم‌توانان جسمی کمی پهن‌تر در نظر گرفته می‌شود، گاها دیده می شود دو نفر با یک کارت تردد مجاز، پهلو به پهلو و یا پشت سرهم از گیت عبور می‌کنند.

شرکت Smarter Security گیتی با نام Fastlane Glassgate 155 به بازار عرضه کرده است که هرگونه تبانی برای ورود غیرمجاز پهلو به پهلو را تشخیص می‌دهد.

این مسئله در مکان‌هایی با درجه امنیتی بالا بسیار حساس و مسئله‌ساز است زیرا گیت‌های موجود قابلیت تشخیص این عبور غیرمجاز را ندارند. اما این محصول جدید با الگوریتم هوشمندی که در هر ثانیه هزاران پردازش انجام می‌دهد، به راحتی عبور دو نفر همزمان با یک کارت را تشخیص داده و اعلام می‌کند. پهنای این گیت تا ۴۷ اینچ قابل افزایش است. همچنین امکان عبور دو طرفه در آن نیز وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]