اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980721412548197

آسان‌ترین راه ممکن برای بازیابی اطلاعات گوشی چیست؟

کد: 13980721412548197

http://bit.ly/2McrKkn

، تبریز , (اخبار رسمی): زمان همیشه حرف اول را در بازیابی اطلاعات گوشی می‌زند. این نکته مهم را همیشه باید بخاطر داشت که قبل از بازیابی اطلاعات گوشی، اطلاعات جدیدی را در تلفن همراه خود ذخیره نکرد، همچنین نباید دستگاه خود را خاموش کرد.

آسان‌ترین راه ممکن برای بازیابی اطلاعات گوشی چیست؟
آسان‌ترین راه ممکن برای بازیابی اطلاعات گوشی چیست؟

احتمالا برای همه‌ این مسئله اتفاق افتاده است که به صورت تصادفی عکس‌ها، فیلم‌ها و یا فایل‌های خود را حذف کرده‌ باشند. راه‌هایی برای بازیابی اطلاعات گوشی و ریکاوری فایل‌های باارزش وجود دارد. پس بهتر است قبل از ناامید شدن و خداحافظی با اطلاعات، این روش‌ها را برای بازیابی اطلاعات گوشی خود امتحان کرد. در ادامه اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کرد، آمده است..

نگران اطلاعات از دست رفته‌ی خود نباشید

زمان همیشه حرف اول را در بازیابی اطلاعات گوشی می‌زند. این نکته مهم را همیشه باید بخاطر داشت که قبل از بازیابی اطلاعات گوشی، اطلاعات جدیدی را در تلفن همراه خود ذخیره نکرد، همچنین نباید دستگاه خود را خاموش کرد. ذخیره شدن هر نوع اطلاعات جدید می‌تواند احتمال بازیابی اطلاعات پاک شده را به شدت پایین آورد. این اطلاعات هر چیزی می‌تواند باشد. حتی به روز رسانی برنامه‌ها و سیستم عامل. پس اول اتصال اینترنت خود را خاموش کرده تا به روزرسانی خودکار اتفاق نیفتد.

از یک برنامه‌ی کامپیوتری برای بازیابی اطلاعات گوشی استفاده شود

بهترین ترفند برای بازیابی اطلاعات و فایل‌های حذف شده‌‌ی گوشی که روی مموری کارت microSD ذخیره شده است، استفاده از یک برنامه‌ی کامپیوتری است. تعداد زیادی از این برنامه‌ها حتی به صورت آنلاین در اینترنت موجود هستند. ولی میزان موفقیت  با هرکدام از آن‌ها ممکن است متفاوت باشد. برنامه Recuva را امتحان باید کرد. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که با این برنامه فایل‌های خود را با موفقیت بازیابی کرده‌اند. استفاده از این نرم‌افزار آسان است و هردو نسخه‌ی رایگان و پولی آن را پیشنهاد می‌شود. در اینجا از نسخه رایگان استفاده شده است.

ابتدا، مموری کارت microSD خود را به رایانه‌ی شخصی یا لپ‌تاپ خود وصل کنید. برای این کار ممکن است به مبدل (adaptor) میکرو اس دی (microSD) به اس دی (SD) نیاز داشته باشید. سپس برنامه Recuva را باز کنید. پنجره‌ای به نام Recuva Wizard باز می‌شود که هر مرحله را به صورت واضح توضیح می‌دهد.

در ابتدا، از شما سوال می‌کند که چه نوع فایلی را می‌خواهید بازیابی کنید؟ تصاویر، ویدیوها ،فایل‌های متنی و… را می‌توانید انتخاب کنید. اگر از نسخه‌ی حرفه‌ای و پولی برنامه استفاده کنید، می‌توانید یک نسخه کپی (disk image) ایجاد کرده و فایل‌های خود را از آن بازیابی کنید.

در مرحله بعدی، از شما سوال می‌شود که برنامه اطلاعات از دست رفته را کجا و یا در کدام مموری کارت جستجو کند. به سادگی کارت حافظه microSD خود را انتخاب کرده و روند کار را شروع کنید. درصورتی‌که برنامه فایل‌های شما را پیدا کرد، ابتدا در رایانه شخصی خود بررسی کنید که قابل استفاده هستند یا نه، چرا که فایل‌های پیدا شده توسط برنامه می‌تواند خراب باشد.

با این حال، باید توجه داشته باشید که برنامه Recuva قادر به شناسایی گوشی‌های اندرویدی به عنوان درایورهای جداشدنی مثل مموری کارت‌های microSD نیست. از این رو، بازیابی فایل‌های حذف شده از حافظه داخلی دستگاه با استفاده از این نرم‌افزار احتمالا شدنی نیست. درصورتی‌ که گوشی روت شده باشد، هنوز امیدی برای بازگردانی اطلاعات گوشی است. در این حالت به راحتی می‌توان یک برنامه ذخیره سازی انبوه (storage enabler) نصب کرد. پس از فعال کردن آن، برنامه Recuva قادر به تشخیص و اسکن گوشی خواهد بود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بک‌آپ گیری و بازیابی اطلاعات گوشی از روی آن می‌توانند به سایت برتر دیجیتال به آدرس bartardigital.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]