اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807284142813520

رونمایی از سایت آریا لوگو با هدف سفارش طراحی لوگو حرفه‌ای

کد: 139807284142813520

http://bit.ly/2ocxiC8

، تبریز , (اخبار رسمی): با هدف طراحی لوگو حرفه‌ای و سفارش طراحی لوگو آنلاین کارفرماها در سطح کشور و طراحی حرفه‌ای لوگو با قیمت‌های مناسب، از سایت آریا لوگو به آدرس aryalogo.com در 28 مهر ماه 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت آریا لوگو با هدف طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو
رونمایی از سایت آریا لوگو با هدف سفارش طراحی لوگو حرفه‌ای

به گزارش آریا لوگو، سایت آریا لوگو که یک سایت و مجموعه تخصصی طراحی گرافیک به صورت آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد طراحی لوگو حرفه‌ای و سفارش طراحی لوگو آنلاین در سطح کشور و طراحی حرفه‌ای لوگو با قیمت‌های مناسب را تسهیل کند.

مهدی نصرتی، مدیر مجموعه آریا لوگو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ما به چند دلیل وب سایت آریا لوگو را راه اندازی کردیم تا به دست آوردن یک لوگوی حرفه‌ای و معتبر را به صورت آنلاین آسان کنیم و به کسب وکارها کمک کنیم هویت اصلی خود را به هزینه‌ای کم داشته باشند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین در 24 ساعت از روز به لطف تیم پشتیبانی حرفه‌ای مجموعه از جمله خدمات اصلی این سایت است. قیمت‌های بسیار مناسب برای سفارش طرح‌های گرافیکی در نظر گرفته شده است و در عین حال برای هر درخواست 5 الی 6 نمونه طراحی شده اولیه ارائه می‌شود. ضمنا هم پنل طراحی لوگو حرفه‌ای داریم هم پنل طراحی لوگو ارزان برای کسب و کارهای مختلف تا بتوانند متناسب با بودجه خود طرح حرفه‌ای خود را سفارش داده و دریافت کنند. لوگو موشن رایگان برای پنل سفارش حرفه‌ای و راه اندازی جشنواره تخفیفی هر روز و هر ماه برای مشتریان از دیگر خدمات این سایت است که علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی، کد تخفیف خود را دریافت کنند.»

گفتنی است آریا لوگو، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهراه اندازی جشنوراه تخفیفی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت آریا لوگو به آدرس aryalogo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو متشکل از افراد مجرب در زمینه طراحی گرافیک در شاخه های طراحی لوگو حرفه ای و طراحی ست اداری حرفه ای ، طراحی پوستر و تراکت های جذاب و طراحی منو رستوران های مشتری پسند به مدیریت مهندس مهدی نصرتی ، چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]