اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002065104113520

 تخفیف ضیافت به مناسبت ماه رمضان برگزارمی‌شود

تخفیف‌ 30 درصدی سفارش طراحی لوگو به مناسبت ماه رمضان

کد: 140002065104113520

https://bit.ly/2S2jRmR

، تبریز , (اخبار رسمی): جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات مجموعه آریا لوگو، با عنوان جشنواره تخفیف ضیافت به مناسبت ماه رمضان و در دوره زمانی 30 روزه ماه رمضان برگزار می‌شود.

تخفیف‌%30 درصدی سفارش طراحی لوگو به مناسبت ماه رمضان
تخفیف‌ 30 درصدی سفارش طراحی لوگو به مناسبت ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی این شرکت، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تخفیف در طراحی انواع طرح های گرافیکی را از طریق وب سایت مجموعه آریا لوگو و با 30 درصد تخفیف تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت مجموعه آریا لوگو مشتری مداری و حمایت از کسب و کار ها در زمان شرایط کرونایی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: ما در این جشنواره تخفیف به مناسبت ماه رمضان از تخفیف‌های ۳۰ الی ۴۰ درصدی برای مشتریانمان در نظر گرفتیم در این بازه زمانی ۳۰ روزه ماه رمضان مشتریان عزیز می توانند در سفارش طراحی لوگو سفارش طراحی ست اداری سفارش طراحی پوستر و سفارش طراحی تراکت و سفارش طراحی منو رستوران از انواع تخفیف‌های ما برخوردار شوند هدف ما از این تخفیف‌ها حمایت از کسب و کارها در زمان شرایط و کرونایی است و همین طور مشتری مداری و و کسب رضایت مشتری از اهداف اولیه ماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو متشکل از افراد مجرب در زمینه طراحی گرافیک در شاخه های طراحی لوگو حرفه ای و طراحی ست اداری حرفه ای ، طراحی پوستر و تراکت های جذاب و طراحی منو رستوران های مشتری پسند به مدیریت مهندس مهدی نصرتی ، چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]